Saako deitin syömisiä kommentoida?
Tilasin ison kakkupalan ja jääkahvin ja deitti otti ihan vaan kahvin ja sanoi ettei välitä makeasta. Ei siinä mitään ja söin tyytyväisenä kakkuni mut lähtiissä hän sanoi että "sulla oliki sudennälkä" ja kysyi olinko varmasti tyytyväinen vai ostaisko hän mulle pari kakkua mukaan (oltiin maksettu ekat itse). Vastasin että mun 45 -kiloinen kroppa on nyt erittäin tyytyväinen ja lähdin. Muuten hän oli kiva mutta noi vitsit ei ihan uponneet. Ei olla kuultu ton jälkeen ja se siitä. Mut olisko tuollanen kommentointi teille ok?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
En minäkään haluaisi deiteillä katsoa kun nainen ahtaa itseensä kakkua.
Mutta naisella iso olut tai viski on vaan positiivista, niinkö?
Ei, alkoholia nauttiva nainen on turnoff. Fittness elämäntavat ja kireä kroppa, niin sitten alkaa olemaan kivaa. Treffeillä voit porkkanaa pureksia, jos jotain pitää mussuttaa.
Sinä et voi sopia treffejä kahvilaan, baariin etkä ravintolaan. Missä sitten treffaat ketään ensimmäistä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?
Mie :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, kukin tilaa ja syö mitä tykkää. Varsinkin kun itse maksaa.
Enemmän ihmettelen sitä että mennään treffeille ravintolaan tai kahvilaan, mutta ei teekään mieli tilata mitään.
Luepa aloitus uudestaan, voit myös tavata sen jos se auttaisi ymmärtämään sen paremmin
Vierailija kirjoitti:
Kylmää kahvia ällömpää on vaikea kuvitella.
Tajusit onneksi aloituksen pointin.
Yksi kakunpalanen ei lihota ketään. Eri asia on sitten, jos niitä syö joka päivä.
Mutta asiaan. Jos menee kahvilaan, niin on ihan normaalia ottaa kahvin kanssa jotain. Jos ottaa pelkän kahvin, niin sekin on ihan normaalia. Kuittailu sitä vastoin ei ole normaalia tai ainakaan suotavaa.
Jos tyyppi olisi maininnut pelkästä sudennälästä, juttu olisi voinut olla vaikka outo vitsi, mutta kun jatkaa, että pitäisikö ostaa kakkupaloja mukaan, niin tuohan on jo pelkkää v.ttuilua. Kannattaa pysyä tuollaisesta ilonpilaajasta kaukana.
Luulisi parempiakin puheenaiheita olevan kuin toisten syömiset. Noh, itse olen käynyt treffeillä viimeksi 2009, mitäpä minä tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kakunpalanen ei lihota ketään. Eri asia on sitten, jos niitä syö joka päivä.
Mutta asiaan. Jos menee kahvilaan, niin on ihan normaalia ottaa kahvin kanssa jotain. Jos ottaa pelkän kahvin, niin sekin on ihan normaalia. Kuittailu sitä vastoin ei ole normaalia tai ainakaan suotavaa.
Jos tyyppi olisi maininnut pelkästä sudennälästä, juttu olisi voinut olla vaikka outo vitsi, mutta kun jatkaa, että pitäisikö ostaa kakkupaloja mukaan, niin tuohan on jo pelkkää v.ttuilua. Kannattaa pysyä tuollaisesta ilonpilaajasta kaukana.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?
Samaa ihmettelin. Meillä töissä kaikki kakunvetäjät on reilusti yli satakiloisia. Parikymppisenä vielä voi syödä mitä tahtoo, mutta 15 vuotta myöhemmin ei. Ja ei, ette ole kaikki maratoonareita.
On tämä aivan absurdia. Ap mainitsee syöneensä palan kakkua kahvilassa ja porukka on heti kimpussa, että et mitenkään voi syödä kakkua ja olla normaalipainoinen. Ihan kuin jokainen joka edes vilkaisee kakkupalaan päin, pullistuisi saman tien sen 10 kiloa.
Kakkua(kin) voi kyllä syödä ja pysyä normaalipainoisena. Jatko riippuukin sitten siitä, mitä syö sen lisäksi. Vetääkö lisää herkkuja vai onko loput syömisistä järkeviä.
Koska lihavat haluavat uskoa, että a) laihat eivät ikinä herkuttele, tai b) laihat ovat itsestään laihoja, eivätkä liho mitenkään.
Itsekin noin 50kg/167cm, syön normaalisti ja herkuttelen myös. Moni lihava töissä syö salaatteja, laihoilla kunnon ruoat. Ehkä tässä syy, miksi ovat lihavia: ei salaatti pidä nälkää poissa ja nurkan takana pistetään sitten herkkua suuhun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ranskalainen työkaverini. Hemmetin luikku nainen. Itse lihoisin kuin pullataikina hänen syömisistään.
Minun suomalainen työkaverini on pienikokoinen, siro ja hyvin hoikka.
Syö töissä kuin iso mies.
Moni ihmettelee .
Hän on minun ystäväni ja tiedän ettei hän sitten syökään paljoa muuta koko päivänä.
Ei aamupalaa , ei välipaloja mutta illalla iltapala tuon lounaan lisäksi.
Vaikka lounas on varmaan hiukan yli 1000 kcl , jää varaa vielä syödä jonkinlainen iltapala.
Onko tuo terveellinen tapa syödä, en osaa sanoa, mutta ei liikaa kaloreita kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikuisiällä painanut vähimmillään 41 kg ja kyllä, kakku on aina maistunut. Sen sijaan painoa kommentoivat miehet ei kelpaa.
Nykyisin 52 kg ja miehetön, eipä noita järkeviä miehiä paljoa tinderissä ole eikä jaksa käydä paskoilla treffeillä kymmeniä kertoja. Vaikka pitäisi vaan sinnikkäästi jaksaa, jossain se kultakimpale voi piileksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Ei, alkoholia nauttiva nainen on turnoff. Fittness elämäntavat ja kireä kroppa, niin sitten alkaa olemaan kivaa. Treffeillä voit porkkanaa pureksia, jos jotain pitää mussuttaa.
Huhhuh onneksi olen jo vanha ja mies on kuin ihmeen kaupalla pysynyt vierellä.
Kivaa pitää olla myös naisella eikä elämä sitä ole jonkun kontrollifriikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
112 kommenttia kakkupalasta. Miettikää sitä.
Kakkupalan kommentoinnista.
Tässä keskustelussa on ihan uskomattomia kommentteja :D Mitä varten sitä kakkua myydään siellä kahvilassa jos sitä ei saa syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Sinä et voi sopia treffejä kahvilaan, baariin etkä ravintolaan. Missä sitten treffaat ketään ensimmäistä kertaa?
Esim. pyöräilytreffit, salitreffit, kävelytreffit, kaikkea mikä liittyy liikkumiseen. Mä olen fittness.
Minäkin söin tänään kakkua kirjoitti:
Tässä keskustelussa on ihan uskomattomia kommentteja :D Mitä varten sitä kakkua myydään siellä kahvilassa jos sitä ei saa syödä?
Näön vuoksi. Kakkugalleria esim. toimii katsoa saa muttei koskea -periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Esim. pyöräilytreffit, salitreffit, kävelytreffit, kaikkea mikä liittyy liikkumiseen. Mä olen fittness.
Mäkin pyöräilen aina kahvilaan.
Kyllä ekoilla treffeillä miehen kuuluu tarjota ja tilata, mitä nainen haluaa syödä ja juoda, eikä kommentoida sarkastiseen sävyyn toisen valintoja. En olisi enää tekemisissä tuollaisen urpon kanssa. Ei mitään käytöstapoja.
Täällä myös yksi aikuinen nainen 46kg joka vetelee kakkuja.
Mutta, alkuperäiseen kysymykseen.
Ei nappaisi. Olkoonkin pieni asia mutta toisen tekemisten analysointi ja kommentointi on sellainen piirre jonka olen havainnut olevan melko ärsyttävää ja rasittavaa, varsinkin pidemmässä suhteessa, oli kyseessä kumppani tai kaveri.
Ja jos sen aloittaa heti ensi tapaamisella niin kyllä se olis yks varoitusmerkki mulle.