Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako deitin syömisiä kommentoida?

Vierailija
08.08.2019 |

Tilasin ison kakkupalan ja jääkahvin ja deitti otti ihan vaan kahvin ja sanoi ettei välitä makeasta. Ei siinä mitään ja söin tyytyväisenä kakkuni mut lähtiissä hän sanoi että "sulla oliki sudennälkä" ja kysyi olinko varmasti tyytyväinen vai ostaisko hän mulle pari kakkua mukaan (oltiin maksettu ekat itse). Vastasin että mun 45 -kiloinen kroppa on nyt erittäin tyytyväinen ja lähdin. Muuten hän oli kiva mutta noi vitsit ei ihan uponneet. Ei olla kuultu ton jälkeen ja se siitä. Mut olisko tuollanen kommentointi teille ok?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää li ön tunnistaa siitä, että se esittää niuhoa silloin kun muut rentoutuvat.

Treffit ei ole itsekurin esittelyn paikka, vaan rentoa tutustumista toiseen ja pieni juhlahetki.

Vierailija
62/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo melkoisen junttia kommentoida tuohon tyyliin toisen syömisiä. Varsinkin jos on ensimmäisiä treffejä menossa.

Ehkä mies olisi halunnut treffit nopeammin ohi, kun kerran otti vain kahvin. Ehkä ap ei ollut alkuunkaan miehelle mieluinen ulkonäöltään? Ehkä se kakkupala oli viimeinen tikki?

Mies olisi voinut juoda kahvinsa nopeasti loppuun tai jättää jopa juomatta. Sitten miehen ei olisi tarvinnut kuin sanoa, että hänen puolesta treffit päättyvät tähän ja ehkä toivottaa hyvää jatkoa. Sen sijaan mies kiusasi itseään katsomalla naisen ahmimista ja päätti lopussa kommentoida ilkeästi. Treffien lopettamiseen olisi ollut ainakin kaksi vaihtoehtoa ja mies päätti käyttää noista jälkimmäistä tapaa. Tuo kertoo miehestä olennaisen, joten hyvä, että ap pääsi miehestä eroon.

Ja silloin neurottinen PMS-ap itkisi palstalla sikamiehestä, joka lähti treffeiltä kannoillaan kääntyen.

Miksi naisille on niin kova pala, että ette olekaan maapallon keskipisteitä, vaikka niin kuvittelettekin? 

Täsmälleen näin. Vaikka mies olisi tehnyt tai sanonut mitä, niin ap olisi vänissyt täällä. Onhan se tietenkin kurjaa, kun ei saanut itse sanottua sitä viimeistä sanaa.

Ap kuulostaa todella epätoivoiselta sutturalta, mies se luodin väisti. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Yleensä näissä on myös tehty ”nuorempana mallintöitä opiskelujen rahoittamiseksi”.

Vierailija
64/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti vähän mihin sävyyn mies kommenttinsa heitti, mutta aloituksen perusteella en olisi osannut loukkaantua niistä enkä alkaa etsimään piilomerkityksiä. Typerää tai ei, todennäköisesti olisin ajatellut kakkujen tarjoamisenkin olevan pelkkää ystävällisyyttä.

Vaikka kommentit olisi takoitettukin jonkinlaisiksi piikeiksi, tuskin sittenkään olisin loukkaantunut. Tiedän itse mitä syön ja minkä verran ja jos minun syömiseni ei jotain toista miellytä, ei se minua mihinkään suuntaan hetkauta.

Ei tarvi paljoa piilomerkityksiä ettiä jos joku töksäyttää noin avoimesti

Vierailija
65/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi toisia treffejä masentavan negistelijän ja piikittelijän kanssa. Samaan kastiin kuuluu iso osa kommentoijista.

Vierailija
66/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jo deittailu vaiheessa alkaa minun syömisiä laskemaan ja nälkääni arvioimaan, niin jää juttu siihen. 

Ainut sopiva kommentti olisi hänen puoleltaan ollut "Oliko hyvää kakkua ?" 

Kukaan varmaan kakkua nälkäänsä syö. "Suden nälkä" kuulostaa kuin olisit keittolusikalla sitä kakkua ahminut. 

Varmaan tinderistä tämänkin helmen löysit. 

Vierailija
67/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ssss on alkanut deittailemaan :D

Vie seuraava deitti vaikka ravintoterapeutille tai kuntosalille.

Vierailija
68/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan hauska heitto. Mulle mies olisi saanut ostaa toisen kakkupalan evääksi. Mutta en minäkään jatkuvasta syömisen kyyläämisestä ja arvioinnista tykkäisi.

T: 54-kiloinen kakun ystävä

Vierailija
69/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 47kg ja 168.. syön mitä tykkään enkä voi laihuudelleni mitään:(

Vierailija
70/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Yleensä näissä on myös tehty ”nuorempana mallintöitä opiskelujen rahoittamiseksi”.

Tekee kuka haluaa. Itse olen 29v eläinlääkäri ja vakituisessa työsuhteessa eikä mallintyöt onneksi kun ne ei 167cm varrella mikään automaatio olisi.

T. Ap

Vierailija
71/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen ihan normaalipainoisena pysyy vaikka söisi kakkua. Käyn kahviloissa ehkä kerran kahden kuukauden välein, voin siis syödä siellä mitä vain, jos joku väittää että kerta-annos tekee lihavaksi, hän valehtelee. Muut kun osaavat syödä sen kakkupalan ja syövät muuten kevyemmin sen illan. Ei se kakkupala sinne ikuiseksi jää, eikä se tuo 20 kiloa ylipainoa.

Vierailija
72/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jo deittailu vaiheessa alkaa minun syömisiä laskemaan ja nälkääni arvioimaan, niin jää juttu siihen. 

Ainut sopiva kommentti olisi hänen puoleltaan ollut "Oliko hyvää kakkua ?" 

Kukaan varmaan kakkua nälkäänsä syö. "Suden nälkä" kuulostaa kuin olisit keittolusikalla sitä kakkua ahminut. 

Varmaan tinderistä tämänkin helmen löysit. 

Tinderistä löytyi mutta livenä ei ollut samat vitsit.

T. Ap

Vierailija
73/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 47kg ja 168.. syön mitä tykkään enkä voi laihuudelleni mitään:(

Nonni kohtalotoveri!

T. Ap

Vierailija
74/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen ihan normaalipainoisena pysyy vaikka söisi kakkua. Käyn kahviloissa ehkä kerran kahden kuukauden välein, voin siis syödä siellä mitä vain, jos joku väittää että kerta-annos tekee lihavaksi, hän valehtelee. Muut kun osaavat syödä sen kakkupalan ja syövät muuten kevyemmin sen illan. Ei se kakkupala sinne ikuiseksi jää, eikä se tuo 20 kiloa ylipainoa.

Musta on omituista miten moni näkyy ajattelevan ettei hoikkana saa syödä kakkuja D:

T. Ap

Vierailija
75/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään kommentoida toisen syömisiä oli tämä laiha tai ei. Toista kertaa ei tarvi nähdä jossei sytytä ja sillä hyvä

Vierailija
76/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut on hyviä. T. N 45/170

Vierailija
77/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahviloissa sen verran harvoin, että sitten kun käyn niin todellakin syön kakkua. En ole kovin hoikka, mutta ei kroppa niistä satunnaisista kakuista yhtään lisää kasva.

Vierailija
78/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Tää oli ensimmäinen tällainen avaus jonka minä olen nähnyt.

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Olen 167cm eli ihan hoikka normaalipainoinen. Todellakin olen aina syönyt huoletta kakkuni :D

T. Ap

Olet ap alipainoinen trolli. Olin itse 168/48 ja 4 kiloa alipainoinen. Sen alipainon huomasi kyllä ihan selvästi sekä muut, että itse.

Alipainoko on syy huomautella?

Vierailija
79/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat syö vaan porkkanaa ja painaa 100kg ja auta armias jos meet laukoon kommenttia.

Vierailija
80/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi deiteillä katsoa kun nainen ahtaa itseensä kakkua.