Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako deitin syömisiä kommentoida?

Vierailija
08.08.2019 |

Tilasin ison kakkupalan ja jääkahvin ja deitti otti ihan vaan kahvin ja sanoi ettei välitä makeasta. Ei siinä mitään ja söin tyytyväisenä kakkuni mut lähtiissä hän sanoi että "sulla oliki sudennälkä" ja kysyi olinko varmasti tyytyväinen vai ostaisko hän mulle pari kakkua mukaan (oltiin maksettu ekat itse). Vastasin että mun 45 -kiloinen kroppa on nyt erittäin tyytyväinen ja lähdin. Muuten hän oli kiva mutta noi vitsit ei ihan uponneet. Ei olla kuultu ton jälkeen ja se siitä. Mut olisko tuollanen kommentointi teille ok?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

En minäkään haluaisi deiteillä katsoa kun nainen ahtaa itseensä kakkua.

Mutta naisella iso olut tai viski on vaan positiivista, niinkö?

Ei, alkoholia nauttiva nainen on turnoff. Fittness elämäntavat ja kireä kroppa, niin sitten alkaa olemaan kivaa. Treffeillä voit porkkanaa pureksia, jos jotain pitää mussuttaa.

Sinä et voi sopia treffejä kahvilaan, baariin etkä ravintolaan. Missä sitten treffaat ketään ensimmäistä kertaa?

Esim. pyöräilytreffit, salitreffit, kävelytreffit, kaikkea mikä liittyy liikkumiseen. Mä olen fittness.

Väärän sheikkerin omaava deitti saa pakit. Toimii aina.

Vierailija
122/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiski kakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiski kakkua.

Tää. Alaks oleen?

Vierailija
124/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiski kakkua.

Tää. Alaks oleen?

KAKKU - uusi dating -app jolla kakkua rakastavat löytävät toisensa

Vierailija
125/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiski kakkua.

Tää. Alaks oleen?

KAKKU - uusi dating -app jolla kakkua rakastavat löytävät toisensa

SOLD

Vierailija
126/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen ihan normaalipainoisena pysyy vaikka söisi kakkua. Käyn kahviloissa ehkä kerran kahden kuukauden välein, voin siis syödä siellä mitä vain, jos joku väittää että kerta-annos tekee lihavaksi, hän valehtelee. Muut kun osaavat syödä sen kakkupalan ja syövät muuten kevyemmin sen illan. Ei se kakkupala sinne ikuiseksi jää, eikä se tuo 20 kiloa ylipainoa.

Musta on omituista miten moni näkyy ajattelevan ettei hoikkana saa syödä kakkuja D:

T. Ap

Lihavana ainakaan ei saa.

Lihavat syövät salassa herkut, niin kuin juopot juovat salassa.

No voi hitsi, enpä ole tajunnut. Mikä kaikki muu pitää syödä piilossa? Luuleeko joku, että kaikki lihavat huijaa itteensä ja muita? Olen lihava ja ihan syömällä tullu, ja edelleen syön sen hampurilaisen tai kakun toisten nähden. Mutta ilmeisesti pitäis hävetä lihavuuden lisäks sitä että syö. Niitä piilossa syöjiä on lähinnä laihduttajat.

Vierailija
127/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Aina? Tää oli ensimmäinen tällainen avaus jonka minä olen nähnyt.

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Olen 167cm eli ihan hoikka normaalipainoinen. Todellakin olen aina syönyt huoletta kakkuni :D

T. Ap

AP olet alipainoinen. Miten voit kuvitella olevasi normaalipainoinen 45 kiloisena ja tuon pituisena? Vai oletko 15-vuotias? googlaa vaikka painoindeksilaskuri.

Vierailija
128/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen ei kommentoi muiden syömistä, ulkonäköä, vaatteita, rotua, ikää tms. Olet ollut todella moukan kanssa ulkona. Eipä ihme, että oli vapaa. Tuollainen "ostanko sulle vielä kakkua kotiinkin syötäväksi? " on puhdasta vittuilua. Tottakai jos mennään treffeille kahvilaan, juhlistetaan asiaa joillakin herkuilla. Pelkän kahvin lipittäminen viittaa vähävaraisuuteen ja kateuteen toisen mahdollisuudesta ostaa kakkua. Ylipäätään jos deitin kiinnostus kohdistuu noin voimakkaasti johonkin kakkuun, on syytä vaihtaa maisemaa. Seuran pitää olla huomion keskipisteessä. Ja kaikille teille, jotka veditte tähän ketjuun ap:n painon tai kuvitteellisen ahmimisen ym. asiaankuulumattoman hevonpaskan, ennustan epäonnea parisuhteissa ja sinkkuna seilaamista.

Vierailija
129/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lihon, jos syön kakkua, niin pidättäydyn useasti sitä syömästä, vaikka miten mieli tekisi. Muuten painaisin myös pian 100kg. T. 44-v valkoinen heteromies

Kyllä se niin on, että jos ei halua lihoa, niin itsehillintää on syytä harjoittaa ja usein.

alle 100kg "mies"! hahahahhahahahahh!

Vierailija
130/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Aina? Tää oli ensimmäinen tällainen avaus jonka minä olen nähnyt.

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Olen 167cm eli ihan hoikka normaalipainoinen. Todellakin olen aina syönyt huoletta kakkuni :D

T. Ap

AP olet alipainoinen. Miten voit kuvitella olevasi normaalipainoinen 45 kiloisena ja tuon pituisena? Vai oletko 15-vuotias? googlaa vaikka painoindeksilaskuri.

Et viittinyt lukea ekaa viestiä pidemmälle? Sata kertaa todettu että terve voi olla ali- tai ylipainon puolellaki. Bmi ei huomioi ruumiinrakennetta tai kehonkoostumusta. Ap ei ole ainut laiha ja normaali kuten ketjussa lukee.

Vierailija
131/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen ei kommentoi muiden syömistä, ulkonäköä, vaatteita, rotua, ikää tms. Olet ollut todella moukan kanssa ulkona. Eipä ihme, että oli vapaa. Tuollainen "ostanko sulle vielä kakkua kotiinkin syötäväksi? " on puhdasta vittuilua. Tottakai jos mennään treffeille kahvilaan, juhlistetaan asiaa joillakin herkuilla. Pelkän kahvin lipittäminen viittaa vähävaraisuuteen ja kateuteen toisen mahdollisuudesta ostaa kakkua. Ylipäätään jos deitin kiinnostus kohdistuu noin voimakkaasti johonkin kakkuun, on syytä vaihtaa maisemaa. Seuran pitää olla huomion keskipisteessä. Ja kaikille teille, jotka veditte tähän ketjuun ap:n painon tai kuvitteellisen ahmimisen ym. asiaankuulumattoman hevonpaskan, ennustan epäonnea parisuhteissa ja sinkkuna seilaamista.

Tämä! 7 sivua BMIn riivaamia mammoja

Vierailija
132/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten laihuus ärsyttää kyrpiintyneitä tonnikeijuja

Vierailija
133/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 kg mies on lihava läski, vaikka hän itse näkee peilissä teräsmiehen...

Vierailija
134/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko kahvinlipittäjä kuittaili kun ois tahtonu itekki kakkua.

Vierailija
135/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus kehonrakentajat ja niitä ei täältä löydä.

Vierailija
136/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten laihuus ärsyttää kyrpiintyneitä tonnikeijuja

No kyllä noin laiha on jo liian ruma. Hanki vähän painoa lisää ja ennen kaikkea lihaksia.

Vierailija
137/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti on juntti vaikka voissa paistais. 

Vierailija
138/143 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus kehonrakentajat ja niitä ei täältä löydä.

Minä olen painonnostaja ja 80kg. 176cm pituudella 100kg on todella paljon, vaikka kaikki olisi lihasta ja siihen tarvitaan jo horkkaa. Itse vedän puurolinjalla! Penkistä nousee 115kg. Tämä tosi juttu. T. 44-v valkoinen heteromies

139/143 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen ihan normaalipainoisena pysyy vaikka söisi kakkua. Käyn kahviloissa ehkä kerran kahden kuukauden välein, voin siis syödä siellä mitä vain, jos joku väittää että kerta-annos tekee lihavaksi, hän valehtelee. Muut kun osaavat syödä sen kakkupalan ja syövät muuten kevyemmin sen illan. Ei se kakkupala sinne ikuiseksi jää, eikä se tuo 20 kiloa ylipainoa.

Musta on omituista miten moni näkyy ajattelevan ettei hoikkana saa syödä kakkuja D:

T. Ap

No äläpä! En voi kun ihmetellä... Itse 162/48kg ja todellakin syön kakunpalan, jos kaverin kanssa mennään kahville tms. Se on ehkä niin, että jos on ylipainoa, eivät jotkut kehtaa syödä muiden edessä tuollaisia herkkuja ja siksi ihmetellään ettei voisi olla laiha ja syödä heekkuja.

Vierailija
140/143 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No äläpä! En voi kun ihmetellä... Itse 162/48kg ja todellakin syön kakunpalan, jos kaverin kanssa mennään kahville tms. Se on ehkä niin, että jos on ylipainoa, eivät jotkut kehtaa syödä muiden edessä tuollaisia herkkuja ja siksi ihmetellään ettei voisi olla laiha ja syödä heekkuja.

Oliko tuo tarkoituksella kirjoitettu "heekkuja"? Jos oli, niin en lähtisi treffeille kanssasi.