Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako deitin syömisiä kommentoida?

Vierailija
08.08.2019 |

Tilasin ison kakkupalan ja jääkahvin ja deitti otti ihan vaan kahvin ja sanoi ettei välitä makeasta. Ei siinä mitään ja söin tyytyväisenä kakkuni mut lähtiissä hän sanoi että "sulla oliki sudennälkä" ja kysyi olinko varmasti tyytyväinen vai ostaisko hän mulle pari kakkua mukaan (oltiin maksettu ekat itse). Vastasin että mun 45 -kiloinen kroppa on nyt erittäin tyytyväinen ja lähdin. Muuten hän oli kiva mutta noi vitsit ei ihan uponneet. Ei olla kuultu ton jälkeen ja se siitä. Mut olisko tuollanen kommentointi teille ok?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä neidit närkästyivät! Ihanaa naisellista kimitystä alkoi kuulua heti, kun hieman pintaa raapaisi.

Vierailija
22/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti minäkin heittäisin jotakin vastaavaa kommenttia, jos joku söisi kuin sika treffeillä.

Jos hän syömisensä ohessa oikein vielä kalastelisi huomiota kakkupalalleen ja tekemisilleen, niin sen nyt tietää minkälainen tyyppi hän olisi. Silloin on ihan se ja sama mitä siinä toiselle sanoo, ei jutusta tulisi missään tapauksessa enempää. Mies on ollut siis rehellinen itselleen ja myös treffikumppanilleen ja hän löytää taatusti mieleisempää seuraa.

En todellakaan kalastellut huomiota kakunpalalleni tai tekemisilleni.

T. Ap

Etpä tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Minun ranskalainen työkaverini. Hemmetin luikku nainen. Itse lihoisin kuin pullataikina hänen syömisistään. 

Vierailija
24/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Samaa ihmettelin. Meillä töissä kaikki kakunvetäjät on reilusti yli satakiloisia. Parikymppisenä vielä voi syödä mitä tahtoo, mutta 15 vuotta myöhemmin ei. Ja ei, ette ole kaikki maratoonareita.

On tämä aivan absurdia. Ap mainitsee syöneensä palan kakkua kahvilassa ja porukka on heti kimpussa, että et mitenkään voi syödä kakkua ja olla normaalipainoinen. Ihan kuin jokainen joka edes vilkaisee kakkupalaan päin, pullistuisi saman tien sen 10 kiloa.

Kakkua(kin) voi kyllä syödä ja pysyä normaalipainoisena. Jatko riippuukin sitten siitä, mitä syö sen lisäksi. Vetääkö lisää herkkuja vai onko loput syömisistä järkeviä.

Vierailija
25/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti minäkin heittäisin jotakin vastaavaa kommenttia, jos joku söisi kuin sika treffeillä.

Jos hän syömisensä ohessa oikein vielä kalastelisi huomiota kakkupalalleen ja tekemisilleen, niin sen nyt tietää minkälainen tyyppi hän olisi. Silloin on ihan se ja sama mitä siinä toiselle sanoo, ei jutusta tulisi missään tapauksessa enempää. Mies on ollut siis rehellinen itselleen ja myös treffikumppanilleen ja hän löytää taatusti mieleisempää seuraa.

En todellakaan kalastellut huomiota kakunpalalleni tai tekemisilleni.

T. Ap

Etpä tietenkään.

Kuule ihan vaan olin treffeillä enkä hakemassa yleisöä kakulleni!

T. Ap

Vierailija
26/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Tää oli ensimmäinen tällainen avaus jonka minä olen nähnyt.

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Olen 167cm eli ihan hoikka normaalipainoinen. Todellakin olen aina syönyt huoletta kakkuni :D

T. Ap

Olet ap alipainoinen trolli. Olin itse 168/48 ja 4 kiloa alipainoinen. Sen alipainon huomasi kyllä ihan selvästi sekä muut, että itse.

Vierailija
27/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Meillä töissä kaikki kakunvetäjät on reilusti yli satakiloisia. Parikymppisenä vielä voi syödä mitä tahtoo, mutta 15 vuotta myöhemmin ei. Ja ei, ette ole kaikki maratoonareita.

On tämä aivan absurdia. Ap mainitsee syöneensä palan kakkua kahvilassa ja porukka on heti kimpussa, että et mitenkään voi syödä kakkua ja olla normaalipainoinen. Ihan kuin jokainen joka edes vilkaisee kakkupalaan päin, pullistuisi saman tien sen 10 kiloa.

Kakkua(kin) voi kyllä syödä ja pysyä normaalipainoisena. Jatko riippuukin sitten siitä, mitä syö sen lisäksi. Vetääkö lisää herkkuja vai onko loput syömisistä järkeviä.

Tämä! Mun ruokavalio ei kaadu kakunpalaan ja huomauttelu tässä ärsyttää.

ap

Vierailija
28/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varoitusmerkki, jos kommentoi toisen syömisiä.

Minäkin syön kakkua silloin kun tekee mieli, enkä ole edes hoikka :0

Ystävät tai kumppani eivät kommentoi, enkä minä heitä. Ihmiset osaavat kohdella toisiaan kauniisti halutessaan, ja jos joku ei halua, ei hänen seurassaan ole pakko olla.

Vierailija
29/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Olen 167cm eli ihan hoikka normaalipainoinen. Todellakin olen aina syönyt huoletta kakkuni :D

T. Ap

Oikeesti nyt tarkkuutta näihin provoihin! 167cm ja 45kg on merkittävä alipaino. Ihan millä painoindeksilaskurilla hyvänsä. Itse olen 162 ja 60kg ja porukka ihmettelee, miten voin olla edelleen melkein 50 vuotiaana näin hoikka. Omasta mielestäni en siis ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin. 

Vierailija
30/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olet ap alipainoinen trolli. Olin itse 168/48 ja 4 kiloa alipainoinen. Sen alipainon huomasi kyllä ihan selvästi sekä muut, että itse.

Alipainon rajalla voi olla sirorakenteisena oma normaalipaino. Vanhempani olivat hoikkia ja olen itsekin aina ollut. Syön mitä haluan ja hyvin. Painonko takia saa kommentoida?

ap

Vierailija
31/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ap voi olla luonnostaan laiha ja kropalleen normaali. Oletko itse anorektikko? Sullekko saa sanoa mitä vaan?

Vierailija
32/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan yksipuolinen kertomushan ei kertonut mitään aloittajan omasta käytöksestä ja pöytätavoista.

Mitä jos aloittaja söi kakkupalaa oikein sikamaisesti ja samoilla äänillä, kuin koira nielaisee kokonaisen nakin? Toki mies on aina se sika. AINA. 

Vierailija
33/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos pitäisit mölyt mahassasi ja jättäisit tapailut siihen? Vai luuletko, että nainen lopettaa sinun seurassa syömisen, kun nimittelet hänt siaksi, mutta silti haluaa nähdä sinut uudelleen?

Vierailija
34/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihan on syötävä kuin lintu tai deitti saa slaagin. Ainakin jos hän on Av-mamma.

Vierailija
35/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan yksipuolinen kertomushan ei kertonut mitään aloittajan omasta käytöksestä ja pöytätavoista.

Mitä jos aloittaja söi kakkupalaa oikein sikamaisesti ja samoilla äänillä, kuin koira nielaisee kokonaisen nakin? Toki mies on aina se sika. AINA. 

Kyllä, tuollainen syöminenhän on naisilla hyvin yleistä. Kumma, kun itse en ole onnistunut koskaan näkemään sellaista, suu auki mussuttavia miehiä näkee taas silloin tällöin.

Vierailija
36/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo melkoisen junttia kommentoida tuohon tyyliin toisen syömisiä. Varsinkin jos on ensimmäisiä treffejä menossa.

Vierailija
37/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan pöytätavat kiitos vaan kysymästä.

T. Ap

Vierailija
38/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ap tajusi dumpata ruuasta huomauttelijan. Nyt vaan se naisten syömisten kontrolloija on tuolla vapaana deittimaailmassa, mutta ehkä joku noista ap:ta haukkuneista voi saada hänet itselleen. Ehkä he tulevat onnellisiksi kytätessään ja arvostellessaan toistensa ruokia ja painoa.

Vierailija
39/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain halusi jutella kanssasi, ei ajatellut että kakusta vitsin heittäminen olisi niin vakavaa? Ja siis olihan tuo vähän erikoista, mutta kaikki mokailevat välillä. Jos etsit oikeasti kumppania, niin tuo kuulostaa vähän hölmöltä syyltä olla näkemättä uudestaan, jos mies muuten kiva.

Vierailija
40/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos pitäisit mölyt mahassasi ja jättäisit tapailut siihen? Vai luuletko, että nainen lopettaa sinun seurassa syömisen, kun nimittelet hänt siaksi, mutta silti haluaa nähdä sinut uudelleen?

Olen nainen ja täydellisesti miehen puolella tässä asiassa. Onneksi mies ei joutunut kärsimään enempää ap:n kärttyisästä seurasta.