Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako deitin syömisiä kommentoida?

Vierailija
08.08.2019 |

Tilasin ison kakkupalan ja jääkahvin ja deitti otti ihan vaan kahvin ja sanoi ettei välitä makeasta. Ei siinä mitään ja söin tyytyväisenä kakkuni mut lähtiissä hän sanoi että "sulla oliki sudennälkä" ja kysyi olinko varmasti tyytyväinen vai ostaisko hän mulle pari kakkua mukaan (oltiin maksettu ekat itse). Vastasin että mun 45 -kiloinen kroppa on nyt erittäin tyytyväinen ja lähdin. Muuten hän oli kiva mutta noi vitsit ei ihan uponneet. Ei olla kuultu ton jälkeen ja se siitä. Mut olisko tuollanen kommentointi teille ok?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeä mies oli, en kehtaisi itse tuollaisia laukoa. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
2/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kukin tilaa ja syö mitä tykkää. Varsinkin kun itse maksaa.

Enemmän ihmettelen sitä että mennään treffeille ravintolaan tai kahvilaan, mutta ei teekään mieli tilata mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Vierailija
4/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos toivoo treffien jäävän viimeisiksi.

Vierailija
5/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamnibal Lecter treffeillä?

Vierailija
6/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten näissä jutuissa ap on aina ihan minikokoinen. Kuinka moni aikuinen nainen painaa 45kg ja vetelee kakkua?

Aina? Tää oli ensimmäinen tällainen avaus jonka minä olen nähnyt.

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Vierailija
7/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen joka ottaa aina kahvilassa vain pelkän kahvin. Ei johdu siitä ettei välittäisi makeasta tai tykkäisi syödä, vaan siitä että työkkärin rahat ei riitä kummempaan eikä tietenkään viimeisiä pennejä halua mihkään kakkuun laittaa. 

Vierailija
8/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Meillä töissä kaikki kakunvetäjät on reilusti yli satakiloisia. Parikymppisenä vielä voi syödä mitä tahtoo, mutta 15 vuotta myöhemmin ei. Ja ei, ette ole kaikki maratoonareita.

Vierailija
9/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kakkupalaT maksoitte itse, vaikkei mies ottanutkaan =DD

Vierailija
10/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olinhyvä, että mies kommentoi kakunpalaa. Paljasti heti naisia esineellistävät ja halveksuvat asenteensa. Ajattele jos hän olisi osannut käyttäytyä, olisi onnistunut piilottamaan ne ja olisit voinut erehtyä suhteeseen.

Vierailija
11/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lihon, jos syön kakkua, niin pidättäydyn useasti sitä syömästä, vaikka miten mieli tekisi. Muuten painaisin myös pian 100kg. T. 44-v valkoinen heteromies

Kyllä se niin on, että jos ei halua lihoa, niin itsehillintää on syytä harjoittaa ja usein.

Vierailija
12/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vähän ongelmainen pikku lumihiutale tuo poika. Ei jatkoon.

Vierailija
13/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, ei jatkoon.

Vierailija
14/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Todella töykeää ja typerää. Eikä yhdestä kakunpalasta/ateriasta voi tehdä mitään johtopäätöksiä ihmisen ruokavaliosta muutenkaan.

Vierailija
15/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lihon, jos syön kakkua, niin pidättäydyn useasti sitä syömästä, vaikka miten mieli tekisi. Muuten painaisin myös pian 100kg. T. 44-v valkoinen heteromies

Kyllä se niin on, että jos ei halua lihoa, niin itsehillintää on syytä harjoittaa ja usein.

Kyllä, harjoita vaan. Mutta älä huomauttele toisten syömisistä ja vaadi heitä harjoittamaan. Katsos kun, he eivät ole sinä ja ovat erillisiä ihmisiä joilla on oma elämä ja oma tahto. Ja kukaan ei tykkää nillittäjästä.

Vierailija
16/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, harjoita vaan. Mutta älä huomauttele toisten syömisistä ja vaadi heitä harjoittamaan. Katsos kun, he eivät ole sinä ja ovat erillisiä ihmisiä joilla on oma elämä ja oma tahto. Ja kukaan ei tykkää nillittäjästä.

Minähän tuolla jo aikaisemmin sanoin, että oli töykeä mies ja en itse kehtaisi moista sanoa. Mainitsin tässä toisessa kommentissa vaan sitä, että on syytä harjoittaa itsehillintää, jos en halua lihoa 100kg ja minä en halua lihoa, joten joudun pidättäytymään monista herkuista. En minä muille sano mitä heidän pitää tehdä.

Vierailija
17/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Tää oli ensimmäinen tällainen avaus jonka minä olen nähnyt.

On kyllä köykänen aloittaja, mutta ehkä joku voi olla. Ei kai tarvi olla läski tykätäkseen kakusta? 

Olen 167cm eli ihan hoikka normaalipainoinen. Todellakin olen aina syönyt huoletta kakkuni :D

T. Ap

Vierailija
18/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti minäkin heittäisin jotakin vastaavaa kommenttia, jos joku söisi kuin sika treffeillä.

Jos hän syömisensä ohessa oikein vielä kalastelisi huomiota kakkupalalleen ja tekemisilleen, niin sen nyt tietää minkälainen tyyppi hän olisi. Silloin on ihan se ja sama mitä siinä toiselle sanoo, ei jutusta tulisi missään tapauksessa enempää. Mies on ollut siis rehellinen itselleen ja myös treffikumppanilleen ja hän löytää taatusti mieleisempää seuraa.

Vierailija
19/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kakkupalaT maksoitte itse, vaikkei mies ottanutkaan =DD

Tilauksia tarkoitin jos et tajunnut.

T. Ap

Vierailija
20/143 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti minäkin heittäisin jotakin vastaavaa kommenttia, jos joku söisi kuin sika treffeillä.

Jos hän syömisensä ohessa oikein vielä kalastelisi huomiota kakkupalalleen ja tekemisilleen, niin sen nyt tietää minkälainen tyyppi hän olisi. Silloin on ihan se ja sama mitä siinä toiselle sanoo, ei jutusta tulisi missään tapauksessa enempää. Mies on ollut siis rehellinen itselleen ja myös treffikumppanilleen ja hän löytää taatusti mieleisempää seuraa.

En todellakaan kalastellut huomiota kakunpalalleni tai tekemisilleni.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän