Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä alkoholistin kanssa, joka

Vierailija
20.01.2023 |

haluaa olla ja asua myös lastensa kanssa, mutta ei kykene edes myöntämään ongelmaansa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole mitään ongelmaa, kunhan viinaa riittää. Ongelma olisi viinan puute.

Kova päätös: tapaa lapsia vain selvin päin. Valinta on sitten hänen, onko juomatta ja asuu lasten kanssa vai jatkaako juomista ja tapaa lapsia vain silloin, kun on malttanut olla juomatta.

Vierailija
2/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän määristä tässä puhutaan? Pari olutta illassa, vai kunnon putkia 247 viikkokaupalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän asuu sitten. Kukapa nyt lastensa kanssa ei haluaisi asua?

Vierailija
4/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sama kohtalo kuuluisi kaikille mielenterveyshäiriöisille, jotka eivät jaksa hoitaa lapsiaan?

Viisaampaa on hoitoonohjaus. Jos ei ole itsellä kykyä muuhun kuin haukkumiseen, kannattaa antaa tehtävä muille.

Vierailija
5/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näki toista lasta yli kuukauden erossa olon jälkeen, vei lapsen viikonlopuksi luoksensa ja lapsi kertoi, että isä joi alkoholia siellä...Tuntuu niin uskomattomalta, että ei voi olla juomatta edes paria päivää, ja silti väittää että hänen luonaa on kaikki hyvin.

Mutta olen lukenut alkoholismista, ja he ovat kovia selittelemään ja valehtelemaan.

Siksi en tiedä milloin voin päästää lapsia hänelle, koska totta hän ei pysty puhumaan.

Vierailija
6/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lapsi tietää että kyse oli alkoholista? Ettet vaan olisi itse keksinyt ja nyt muistelet että lapsi niin sanoi? Olet vain katkera ja kateellinen.

Vierailija
7/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
8/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsena alkoholistin lähipiirissa asuneena tiedän tuon ap:n tilanteen.  Alkoholisti on arvaamaton ja pelottava.  Lapsen ei ikinä pitäisi joutua putsaamaan oksennuksia sängyltä, hoivaamaan sammunutta  tai näkemään krapularaivoa.

Lapsen edun pitäisi mennä aina alkoholistin edun ohitse.  Asian vähättely ja asian vitsinä pitäminen on surullista. 

Vierailija
9/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lapsi tietää että kyse oli alkoholista? Ettet vaan olisi itse keksinyt ja nyt muistelet että lapsi niin sanoi? Olet vain katkera ja kateellinen.

Nuorempi on 7 v, ja he ovat sisarensa kanssa olleet isällään, joka on juonut alkoholia samalla. Tämä 7v on myös kertonut kerran juoneensa kaljaa isän tölkistä...

Ja siellä on tapahtunut paljon kaikkea ja heistä on tehty lasua monesti. Nyt lapset ovat olleet pitkään näkemättä isäänsä, paitsi yhtenä viikonloppuna.

Isä valittaa että on kyse lapsen oikeudesta, muttaei mieti mitä siihen oikeuteen sisältyy.

Alkoholistin kanssa ei pysty puhumaan, hän ei myönnä edes sellaisia asioita, joita on viranomaiset kirjanneet ylös. Kaikki muut valehtelee, paitsi hän.

Vierailija
10/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lapsena alkoholistin lähipiirissa asuneena tiedän tuon ap:n tilanteen.  Alkoholisti on arvaamaton ja pelottava.  Lapsen ei ikinä pitäisi joutua putsaamaan oksennuksia sängyltä, hoivaamaan sammunutta  tai näkemään krapularaivoa.

Lapsen edun pitäisi mennä aina alkoholistin edun ohitse.  Asian vähättely ja asian vitsinä pitäminen on surullista. 

Minä olen raivoraittiin yksinhuoltajaäidin ainuo lapsi. Äiti nukkui lähes aina. Oli hereillä vain silloin kun paiskoi tavaroita ja haukkui naapureita. Lapsen ei pitäisi kasvaa masentuneen kanssa.

Vierailija
11/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että alkoholisti valehtelee?

Siitä, kun hän avaa suunsa.

Vierailija
12/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei käytä viinasta sanaa alkoholi. Olet itse kysynyt lapselta, että joiko alkoholia ja lapsi on halunnut olla sinulle mieliksi ja myöntänyt. En kuitenkaan kiellä, ettei miehesi voi olla alkoholisti. 

Vierailija
13/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei käytä viinasta sanaa alkoholi. Olet itse kysynyt lapselta, että joiko alkoholia ja lapsi on halunnut olla sinulle mieliksi ja myöntänyt. En kuitenkaan kiellä, ettei miehesi voi olla alkoholisti. 

Meillä puhutaan alkoholista, oli se sitten kaljaa, lonkeroo tai viinaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi