Millainen ihminen käy syömässä Macdonaldsilla?
Mun ystäväpiirissä ei käy kukaan ja jokainen meistä kokkaa itse kotona terveellisistä, puhtaista ja tuoreista raaka-aineista. Mäkkärin ruuista jää nälkä ja jano kun se on niin suolaista ja se maistuu epäterveelliselle. ja epäaidolle. Tunnetteko te ketään joka käy 2-3 kertaa viikossa mäkkärissä? Millainen hän on ihmisenä? Älykäs vai yksinkertainen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Oho. Onpas tämä keskustelu värikästä. Minä vain kysyin? Taitaa mennä monella tunteisiin roskaruoan arvosteleminen.
ap
Sun kysymyksen asettelu on niin ärsyttävä, ettet varmaan kuvitellutkaan saavasi järkevää keskustelua, vai kuvittelitko? Milllainen ihminen kyselee tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Loma ja työmatkoilla käyn usein mäkkärissä. Tuttu ja turvallinen ja maistuvaakin. Esim kun joku liikekumppani-yritys tarjoaa fine dining illallisen, menen mäkkärin kautta hotelliin että saa vatsan täyteen. Kotikaupungissani en käy koskaan.
Ja syy miksen kotikaupungissa koskaan käy A) Lihottavaa ja B) kalliimpaa kuin ruoan ostaminen kotiin. Rajoittaa matkoihin niin pysyy kilot ja kukkaro kurissa. Mäkkärin ruoassa ei maun puolesta vikaa, voisin syödä joka päivä ellei lihottaisi ja olisi ilmaista.
Käyn ehkä kerran kuussa mäkkiruokaloissa. Olen hyvin keskivertoihminen kaikessa. Keski-ikäinen, keskituloinen, keskipituinen ja -painoinen, keskimääräinen määrä lapsia, tavallinen ihminen.
Mieluimmin käyn Mäkissä, seuraavaksi BK, sitten vasta Hese.
Vierailija kirjoitti:
Sama järjestys täällä. Hesen majoneesisotku-purilaiset pahimpia ja Hesen johtajan itkeminen hyvätuloisten verotuksesta johtanut siihen että boikotoin. BK hampurilaisleivät kuivempia kuin mäkkäri enkä tykkää siitä savuaromista niin paljon. Palvelukin nopeinta mäkkärissä.
Jos ei ikinä voi hellittää sen verran, että joskus kävisi mässäilemässä mäkkärin purilaisen tai kotipizzan pizzaa niin on vähän ruuvit liian tiukalla. En tarkoita edes kerran viikossa, mutta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Käyn ehkä kerran kuussa mäkkiruokaloissa. Olen hyvin keskivertoihminen kaikessa. Keski-ikäinen, keskituloinen, keskipituinen ja -painoinen, keskimääräinen määrä lapsia, tavallinen ihminen.
Mulla on ihan toisenlainen järjestys, kun tykkään niistä hesen yltäkylläisistä majoneeseista. BK:ssa kävin kerran ulkomailla ja sain maailman paskimman purilaisen niin ei ole sen jälkeen tehnyt mieli.
Macdonaldsilla ei käy kukaan. McDonaldsilla taas joku voi käydäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Onpas tämä keskustelu värikästä. Minä vain kysyin? Taitaa mennä monella tunteisiin roskaruoan arvosteleminen.
ap
Sun kysymyksen asettelu on niin ärsyttävä, ettet varmaan kuvitellutkaan saavasi järkevää keskustelua, vai kuvittelitko? Milllainen ihminen kyselee tällaisia?
Tottakai se on ärsyttävä, koska sehän se koko pointti on. ;D
AP
Ei se mäkkäri ole sen varallisempaa kuin se sun hunaja-antibioottibroileri, jota "kokkaat".
Sossun lappusi ei käy mäkkärillä, kurjaa ;-(
Hesellä ruoka on parempaa, mäkkärin raju mainostus puree teineihin.
Teinien pimpat tuoksuu pahalle kun ne mättää mäkkärin mättöjä.
Pari juustopullaa vuodessa nyt tuskin kenenkään terveyttä kaataa, itse saatan pitkillä automatkoilla ostaa autokaistalta pari burgeria.
Alkoipas tekemään mieli mäkkisafkaa, taidanpas Wolttia hyödyntäen pistää tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on ainakin joka valittaa ettei ole rahaa tai yleensä mainostaa että tilillä alle 10e. On se vaan tyhmää maksaa vaaleasta leivästä, jauhelihapihvistä ja muutamasta lisukkeesta monta euroa niistä "kana"nugeteista puhumattakaan.
Nugetit tulee pohjoismaiden mäkkäreissä Tanskasta ja ovat 100% rintafilettä. Eli ainoa ostamisen arvoinen ruoka tuossa roskaruokalafkassa.
Pihvit tulevat Puolasta ja ovat antibioottilihaa.
Jos mitään tilaa mäkistä, kannattaa nimenomaan tilata nugetteja.
Mitä? Eihän EUssa saa käyttää antibiootteja tuotantoeläimiin??
Me käydään kerran viikkoon. Ei välttämättä joka kerra Mäkissä, mutta vastaavassa. 39 v äiti; isä ja 2 lasta 11 ja 9 v. Molemmat vanhemmat korkeakoulutettuja ja mies hyväpalkkainen, nainen opiskelee toista tutkintoa. Siinäpä se, aina ei vaan kerkiä tehdä ruokaa siinä vaiheessa kun se nälkä on jo. Usein tämä tapahtuu kun ollaan tulossa jostain viikonlopputouhusta, esim. uimasta tai minigolfaamasta.
Henkilökohtaisesti mua ei nappaa noi hampit enää, mutta se tuppaa olemaan nopein vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko pestä jauhenlihan, kerran ruokasi on puhdasta?
Jauhelihaa ei tarvitse pestä, mutta tottakai jauhan sen itse lihatiskiltä ostamastani tuoreesta luomulihasta. Sinä voit toki syödä mitä sontaa haluat, mutta älä puhu ihmisille ettei ne haista sitä sonnan hajua.
Mistä sinä tiedät että se on luomua tai että se on tuoretta kun sitä myyjäkään ei varmasti voi tietää.Kyllä kaupoissa osataan esittää vaikka mitä.
Käyn Mäkisellä (tai Hesessä) n. kerran kahdessa kuukaudessa.
Tv. 51 v. ,normaalipainoinen, DI, varakas, nainen, isoäiti ja älykäs (testattu)
Loma ja työmatkoilla käyn usein mäkkärissä. Tuttu ja turvallinen ja maistuvaakin. Esim kun joku liikekumppani-yritys tarjoaa fine dining illallisen, menen mäkkärin kautta hotelliin että saa vatsan täyteen. Kotikaupungissani en käy koskaan.