Millainen ihminen käy syömässä Macdonaldsilla?
Mun ystäväpiirissä ei käy kukaan ja jokainen meistä kokkaa itse kotona terveellisistä, puhtaista ja tuoreista raaka-aineista. Mäkkärin ruuista jää nälkä ja jano kun se on niin suolaista ja se maistuu epäterveelliselle. ja epäaidolle. Tunnetteko te ketään joka käy 2-3 kertaa viikossa mäkkärissä? Millainen hän on ihmisenä? Älykäs vai yksinkertainen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan pitkätukkahörho sossuelätti joka hakee salaatit kauppojen roskiksista
Väärin. Minä olen rikas mies jonka ei tarvitse tehdä töitä. Mutta minun omatoiminen ammattini on nimeltään vitunraiskaaja. Kun kerran halusit tietää.
AP
Se on pikaruokapaikka, jossa matkoilla ja muussakin kiireessä saa hotkaista pahimpaan nälkään mättöä ja virkistävää coca-colaa. Ympäristö ei ole inspiroiva, mutta pikainen syöminen on.
Toistaiseksi en tiedä enkä tunne ketään, joka pitäisi hampurailaispaikkaa jatkuvan ruokapaikkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on ainakin joka valittaa ettei ole rahaa tai yleensä mainostaa että tilillä alle 10e. On se vaan tyhmää maksaa vaaleasta leivästä, jauhelihapihvistä ja muutamasta lisukkeesta monta euroa niistä "kana"nugeteista puhumattakaan.
Just tää. Kybällä sais kaupasta viiteen burgeriin ainekset ja ne maistuu paremmalta kuin se einessonta. Pthui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan pitkätukkahörho sossuelätti joka hakee salaatit kauppojen roskiksista
Väärin. Minä olen rikas mies jonka ei tarvitse tehdä töitä. Mutta minun omatoiminen ammattini on nimeltään vitunraiskaaja. Kun kerran halusit tietää.
AP
No ilmankos sulla on aikaa miettiä, mitä suoleen laittaisit. Suosittelen lukemaan vaikkapa kirjallisuutta, jos ei opinnot nappaa. Voisit keksiä parempia keskustelunaiheita, jos lukisit joskus jotain muutakin kuin vauvapalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Hyi mitä juttuja jonneilla täällä!
Ruoan valmistaminen ja tarjoilu on palvelusväen hommaa, joten en todellakaan kokkaa itse. Sehän on yhtä rahvasta kuin itse oman kotinsa siivoaminen! Yleensä syön huippuravintoloissa, mutta joskus kiireessä saatan käydä Mäkkärissäkin gettoilemassa. Oleellisinta on, että muut tekee ja minä syön.
Millainen? Olen melko varma, että kaikenlaiset ihmiset käyvät satunnaisesti, älykkyysosamäärällä tuskin on mitään tekemistä asian kanssa. Itsekin saatan pari kertaa vuodessa ajaa mäkin drive inin (sisällä siellä en tosin koskaan käy) kautta kotiin ihan muuten vaan. Pääsääntöisesti valmistan kotona hyvin kasvispainotteista, terveellistä ruokaa johon punainen liha tai vaalea leipä ei kuulu lainkaan.
2-3krt/viikossa veikkaan että lähinnä teinit, älykkyysosamäärällä tuskin on heidänkään tapauksessa osuutta asiaan...
Oho. Onpas tämä keskustelu värikästä. Minä vain kysyin? Taitaa mennä monella tunteisiin roskaruoan arvosteleminen.
ap
Donald Trumpin koko arkiruokavalio koostuu McDonaldsista. Jokaikinen päivä.
https://www.independent.co.uk/life-style/food-and-drink/donald-trump-mc…
Ateria on aina sama:
Isot ranskalaiset
2 Big Maciä
2 Fillet-o-Fish kalahampurilaista (ei enää Suomessa myynnissä)
Iso Suklaapirtelö
Vierailija kirjoitti:
Donald Trumpin koko arkiruokavalio koostuu McDonaldsista. Jokaikinen päivä.
https://www.independent.co.uk/life-style/food-and-drink/donald-trump-mc…
Ateria on aina sama:
Isot ranskalaiset
2 Big Maciä
2 Fillet-o-Fish kalahampurilaista (ei enää Suomessa myynnissä)
Iso Suklaapirtelö
Kateeksi käy. Pitäisköhän kokeilla itekin.
Vierailija kirjoitti:
Ruoan valmistaminen ja tarjoilu on palvelusväen hommaa, joten en todellakaan kokkaa itse. Sehän on yhtä rahvasta kuin itse oman kotinsa siivoaminen! Yleensä syön huippuravintoloissa, mutta joskus kiireessä saatan käydä Mäkkärissäkin gettoilemassa. Oleellisinta on, että muut tekee ja minä syön.
Näin juuri, siitä kokkailusta häviää se hohto viimeistään siinä vaiheessa, kun joudut tekemään sitä mitä lapset syövät.
Joskus tulee käytyä yömässä Mäkkärissä. Pääsääntöisesti kokataan ruuat itse puhtaista ruotsalaisista, venäläisistä ja virolaisista aineksista. Suomalaisia tuotteita varotaan syömästä loisten takia.
Älykäs ihminen, joka sattuu mäkkärin kohdille silloin kun on sekä nälkä että kohtalaisen kiire.
Minä käyn suunnilleen kerran viikossa mäkissä tai jossain muussa vastaavassa pikaruokapaikassa.
Olen reilu nelikymppinen nainen, talouspäällikkönä suurehkossa (n. 40 milj. liikevaihto) kansainvälisessä yrityksessä. Muuten syön tavallista kotiruokaa ja olen normaalipainoinen.
Tavallinen. Minäkin käyn joskus. Ennemmin Mäkkärin sapuska kuin Hesen.
Hesen sapuskat on niin huonoja, että niistä saa aina vatsavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Sädekehän kiilto häikäisee silmiä, huh. No millainen käy? Minä käyn, tosin en 2-3 kertaa viikossa , vaan muutaman kerran vuodessa. Ennen kävin mainitsemasi määrän, en tosin joka viikko. Katson olevani älykäs, minulla on yliopistotutkinto, omakotitalo, kaksi autoa, perhe, koira. Riittääkö?
Muuten ok, koiran pitäminen on kyllä tyhmää ja epäekologista.
Ei käydä koskaan, mutta kyllä me eineksiä syödään aika usein kun ei jaksa vouhottaa mitään "puhtaita ja tuoreita raaka-aineita" höpötystä. Kokataan silloin kun aikaa, mies ja minä. Ei ole lapsia rääkättävänä.
Nugetit tulee pohjoismaiden mäkkäreissä Tanskasta ja ovat 100% rintafilettä. Eli ainoa ostamisen arvoinen ruoka tuossa roskaruokalafkassa.
Pihvit tulevat Puolasta ja ovat antibioottilihaa.
Jos mitään tilaa mäkistä, kannattaa nimenomaan tilata nugetteja.