Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käy syömässä Macdonaldsilla?

Vierailija
07.08.2019 |

Mun ystäväpiirissä ei käy kukaan ja jokainen meistä kokkaa itse kotona terveellisistä, puhtaista ja tuoreista raaka-aineista. Mäkkärin ruuista jää nälkä ja jano kun se on niin suolaista ja se maistuu epäterveelliselle. ja epäaidolle. Tunnetteko te ketään joka käy 2-3 kertaa viikossa mäkkärissä? Millainen hän on ihmisenä? Älykäs vai yksinkertainen?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sädekehän kiilto häikäisee silmiä, huh. No millainen käy? Minä käyn, tosin en 2-3 kertaa viikossa , vaan muutaman kerran vuodessa. Ennen kävin mainitsemasi määrän, en tosin joka viikko. Katson olevani älykäs, minulla on yliopistotutkinto, omakotitalo, kaksi autoa, perhe, koira. Riittääkö? 

Muuten ok, koiran pitäminen on kyllä tyhmää ja epäekologista.

Miksi tartuit vain koiraan? Tuossa mainittiin myös kaksi autoa ja mahdollisesti lapsi/lapsia. Etenkin lapset ne vasta epäekologisia ovatkin.

Vierailija
62/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen joka ei jaksa laittaa ruokaa. On masentunut erityislapsen yksinhuoltaja, esimerkiksi. Tai asuu mäkkärin vieressä tai tykkää niiden ruuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto miten monta alapeukkua aloituksessa. Syökääpä te vain sitä mäkkipaskaa. Hyi helvetti oikeesti.

AP

Vierailija
64/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mä, normaali työssä käyvä aikuinen perheellinen mies.

Vierailija
65/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään noin kerran kuussa. Tavallinen, melko hyvin toimeentuleva ydinperhe.

Vierailija
66/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta muuttaneet city-juntit niissä käy. Jotka eivät ole kulleetkaan esimerkiksi tästä herrasmiehestä .https://en.wikipedia.org/wiki/Auguste_Escoffier

Vierailija
67/67 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannu kirjoitti:

esim. mä, normaali työssä käyvä aikuinen perheellinen mies.

Onko Hannu vanha h inttari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä