Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt
Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.
Kommentit (102)
Toivottavasti kukaan nainen ei ainakaan erehdy lisääntymään kanssasi. Sillä:
-Jokainen nainen (ainakin hoikka/normaalipainoinen) kerää painoa raskausaikana. Niin kuuluukin käydä, pelkästään se lapsi itsessään voi painaa 4 kg tai enemmänkin. Raskaana oleva nainen voi olla myös sairas raskausaikana vaikkei raskaus itsessään ole sairas. Jaksaisitko katsella naista joka kärsii raskauspahoinvoinnista, liitoskivuista, peräpukamista tai migreenistä kun mitään sairauksia ei kerta saa olla? Entä jos nainen joutuu vuodelepoon eikä pysty tekemään edes kotitöitä?
-Synnytyksen jälkeen nainen voi olla todella rikki. Voi tulla komplikaatioita, voi joutua keisarinleikkaukseen. Synnytyksen jälkeen voi mennä jopa vuosi että hormonitoiminta palautuu ja kehon palautumiseen voi mennä vielä vuottakin kauemmin. Jos tulee vatsalihasten erkauma niin vatsa ei välttämättä palaudu ilman leikkausta.
-Entä jos naisesi sairastuu synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Lähdetkö samantien litomaan ja jätät yksin selviytymään?
-Entä jos saatte lapsen joka sairastelee tai jolla on joku perussairaus? Neurologisista ja psyykkisistä sairauksista puhumattakaan.
-Entä jos nainen sairastuu, jätätkö heti? Juuri silloin kun toinen on heikoimmillaan?
Toivottavasti et ap ihan oikeasti hanki ikinä niitä lapsia. Kukaan lapsi ei ansaitse noin kovaa ja kylmää isää.
En kelpaisi ap:lle, mutta eipä hänkään kelpaisi minulle. : ) Ikä ja pituus ok, tosin olen itse N42. Yleisesti ottaen vaatimuslista antaa ihmisestä helposti pinnallisen ja kovan vaikutelman, tulee mieleen että on hankala ihminen jolla ei ole kykyä joustaa niin kuin läheisessä ihmissuhteessa pakostikin pitää. Samoin antaa creepyn kuvan jos itsellä on ikää on yli 30 mutta nipin napin täysi-ikäiset naiset kiinnostavat. Toisaalta harva nuori nainen on kiinnostunut lähes tuplasti itsensä ikäisestä miehestä. Joten laajalla ikähaarukalla ei kannata yrittää maksimoida matchien määrää.
Minua ap:ssa tökkisivät:
-insinööri, olen opettanut tulevia dippainsinöörejä eivätkä he noin keskimäärin ole kovin teräviä tai kiinnostavia tyyppejä...eikä ap ilmeisesti ole edes DI
-"terveellisesti syövä" voi nykypäivänä tarkoittaa aivan mitä tahansa, ihmisillä on välillä todella outoja käsityksiä siitä mikä on terveellistä, toisaalta minkään lajin ruokafanaatikko ei ole kivaa seuraa. Parhaat miehet suhtautuvat ruokaan rennosti ja ovat avoimia uudelle
-päällikkötason töissä...noh, pikkupomoja mahtuu Suomeen 13 tusinaan, paitsi deittipalstoille jossa heitä on 15 tusinassa, se että kokee asian mainostamisen arvoiseksi on vähän noloa
-fyysisesti/psyykkisesti terve -sitä ovat kaikki korkeintaan toistaiseksi, jos on todella kiinnostunut löytämään loppuiän kumppanin, niin paras hyväksyä se että kuvaan mahtuu myös sairautta ja vastoinkäymisiä. Itse tuntisin oloni turvattomaksi sellaisen kanssa jolle terveydentila on kynnyskysymys.