Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt
Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon ihmisestä, joka tekee kumppanista vaatimuslistan.
Ei jatkoon.
Ai naiset ei tee? 😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon ihmisestä, joka tekee kumppanista vaatimuslistan.
Ei jatkoon.Ai naiset ei tee? 😅😅😅😅
Luepa nyt uudestaan tuo kommentti, jota itse kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.
T: lihava lohturuokailija
Olen normaalipainoinen joten tuskin ap:lle riittävän hoikka. Mutta sitäkin olen nuorempana ollut ja olisin jättänyt lihavista lohturuokailijoista puhujat saman tien väliin, no contest. Joten suosittelen ap:ta käyttämään sitä. En haluaisi häntä tavata.
Samaa mieltä tuosta että ikäraja 20-35 huutaa olen vielä neitsyt. 25-35 parempi.
Naiset ne osaavat olla todella ilkeitä. Ottavat pilkan kohteeksi juuri sen yhden asian jota ei pysty muuttamaan. Eli pituuden. Tuntuu kuin he haluaisivat satuttaa toista ihmistä mahdollisimman pahasti henkisesti. T. mies 172cm
Vaatimuksissa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta jos olet jostain treffipalstalta seuraa hakemassa niin älä mene niitä tuolla tavalla luettelemaan, karkoitat pois ison osan myös sun kriteereihin sopivista naisista.
Ihan ok lista. Itse naisena haluaisin mieheltä korkeakoulutusta, ok työpaikan, normaalipainoinen, ei alkoholia tai tupakkaa. Pituus on ihan sama, ääripäitä ei. Psyykkinen terveys tärkeä. Ikä oma ikä + max 5 vuotta. Ei lapsia aiemmista suhteista, uusperhekuvioita en halua.
Jos näillä spekseillä löytyy joku kiva tyyppi, jonka ulkonäkö ja luonne miellyttää, niin hyvä. Eihän nuo listat skippaa luonnetta yms pois, mutta jos nuo muut jutut ei toteudu, niin ei jatkoon...
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.
T: lihava lohturuokailija
Olen normaalipainoinen joten tuskin ap:lle riittävän hoikka. Mutta sitäkin olen nuorempana ollut ja olisin jättänyt lihavista lohturuokailijoista puhujat saman tien väliin, no contest. Joten suosittelen ap:ta käyttämään sitä. En haluaisi häntä tavata.
Seli seli. Kuitenkin oot lihava
20-vuotias kouluja käynyt on aika iso vaatimus, jollei lukiota lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne osaavat olla todella ilkeitä. Ottavat pilkan kohteeksi juuri sen yhden asian jota ei pysty muuttamaan. Eli pituuden. Tuntuu kuin he haluaisivat satuttaa toista ihmistä mahdollisimman pahasti henkisesti. T. mies 172cm
Suurin osa ihmettelystä on tullut epärealistisesta ikärajasta. Aloittaja toivoo koulutettua naista, mutta ikäraja alkaa parikymppisestä. Sinulla on lukutaidossa jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä 172 on ihan ok. Oma mies samanpituinen, itse olen 168. Ei kukaan järkevä ihminen oikeasti fiksoidu pituuteen...
Minä täytän noi ap:n kriteerit, mutta tuo yksi kommentti ja se, että keskitytään vain ulkoisiin asioihin, kertoo minulle riittävästi-ei jatkoon.
Ei ole kovat vaatimukset.
Tässä minun listani.
- kaunis
- tiukka perä
- tiukka pilde
- isohkot kiinteät tisut
- tyhmä kuin saapas
- rikas
- sosiaalinen
- nielee lastit
- laittaa ruokaa
- kissa ihminen
- ei voi sietää koiria
- urheilullinen
Vierailija kirjoitti:
Tässä minun listani.
- kaunis
- tiukka perä
- tiukka pilde
- isohkot kiinteät tisut
- tyhmä kuin saapas
- rikas
- sosiaalinen
- nielee lastit
- laittaa ruokaa
- kissa ihminen
- ei voi sietää koiria
- urheilullinen
Eiks noita oo insta ja ilpäivälehdet täynnä? (paitsi valehtelee tykkäävänsä koirista)(ja varmaan sun pitäs olla se rikas, ei tää ollukaan helppoa)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä insinööreiltä löytyy jo omasta takaa ns. taxfree edustusvaimot tai sitten työn kautta löydetyt kumppanit. Joku nyt mättää ja pahasti miksi joku on jäänyt ilman...
Ja tuon ikäinen jo on...kyllä, nyt näyttää joku ja pahasti.
Liian lyhyt olet. Muuten ehkä jos ei parempaa olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä minun listani.
- kaunis
- tiukka perä
- tiukka pilde
- isohkot kiinteät tisut
- tyhmä kuin saapas
- rikas
- sosiaalinen
- nielee lastit
- laittaa ruokaa
- kissa ihminen
- ei voi sietää koiria
- urheilullinenEiks noita oo insta ja ilpäivälehdet täynnä? (paitsi valehtelee tykkäävänsä koirista)(ja varmaan sun pitäs olla se rikas, ei tää ollukaan helppoa)
No mun lista voisi sitten olla miehelle:
+190cm
+20cm
Vähintään maisteri, mielellään tohtori
Sporttinen
Kestävä
Superrakastaja
Rakastava
Luotettava.....
.....Ai niin, paitsi että Mulla on jo tämä 👍👍👍👍
Vaikutat narsistilta, jolla on ulkonäköön ja koulutukseen liittyviä ongelmia itsensä kanssa: Veikkaan, että perheessäsi ja suvussasi koulutus ja ulkonäkö on aina ollut todella tärkeitä asioita, joiden kautta ihmisten menestystä on - ulkoisesti - vertailtu. Mitä parempi ammatti ja mitä parempi ulkonäkö, sen parempi joku ihminen omasta ja vanhempiesi mielestä on.
Unohda ihmisten ulkonäköön, koulutukseen tai työhön liittyvät vaatimukset. Koita olla korostamatta omaa ulkonäköäsi, fyysistä kuntoasi tai koulutustasoasi: Ensinnäkään et ole mikään adonis mitoiltasi, eikä koulutuksesikaan ole mikään maailman seksikkäin tai edes kiinnostava.
Sillä ei ole mitään väliä tässä maailmassa mikä koulutus jollain on, mitä joku tekee työkseen tai minkä pituinen joku on. Tutustu ihmiseen sen kuoren alla ja saatat löytää jotain todella hienoa. On säälittävää jos yhteisten luonteenpiirteiden tai yhteisen tekemisen täytyy muotoutua sen kautta, mitä joku tekee työkseen tai mikä hänen koulutustasonsa on: Mitä jos toinen jääkin työttömäksi tai päättää vaihtaa työpaikkaa. Päättyykö suhde yhtäkkiä siihen? Mitä jos toinen lihoo tai laihtuu? Joutuu onnettomuuteen?
Kiinteistä tisseistä ja tiukasta vatsasta tykkäävä tulee pettymään pahasti kun elämänkumppani pyöräyttääkin pari lasta ja kun ei aikaa enää riitäkään salilla pyörimiseen, kun kotona on pieniä lapsia.
Pitkätukkaisen rokkarin vaativa rokkimimmi pettyy pahasti kun ukko alkaakin muistuttaa Hynysen sijasta Juice Leskistä vanhetessaan. Loppuuko suhde siihen?
Yleensä insinööreiltä löytyy jo omasta takaa ns. taxfree edustusvaimot tai sitten työn kautta löydetyt kumppanit. Joku nyt mättää ja pahasti miksi joku on jäänyt ilman...