Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka on syö itsensä ähkyyn ja on a) laiha b) lihava?

Vierailija
07.08.2019 |

Vastauksiin oma sukupuoli + ikä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jaksanut miettiä niin typeriä asioita kuin muiden syömiset, vaikka ystävieni asioista ja ventovieraidenkin kohtaloista olen kiinnostunut ja tunnen empatiaa muita kohtaan.

N52

Vierailija
2/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin voi syödä itsensä ähkyyn eikä se aiheuta sen suurempia tunteita minussa.

Lihavalla ja laihalla ähkyyn syöjällä on se ero, että kun se laiha syö itsensä ähkyyn saattaa seuraava ruoka jäädä kokonaan välistä.

Mutta se lihava syö seuraavalla ruualla ihan normaalisti ja vielä karkkipussin illalla kun tulee hyvä tv ohjelma.

Näin olen ainakin lähipiiristä huomannut.

-Mies 37v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on erittäin epämukavaa kun on ähky. Ei kai kukaan sitä tahallaan halua kokea, oli lihava tai laiha.

Minä olen 130kg ja välttelen täysinäistä ja ähkyä oloa koska se tukala olotila kestää sitten sen 6-8h.

Ja kun tuossa edellinen sanoi että lihavat syö seuraavalla ruuallakin normaalisti, no en minä, meillä on lämmin ruoka vain kerran päivässä, lapset syö koulussa lounaankin, mutta kotona on ruoka vain kello 17.

Muut syömiset on sitten aamupala, välipala ja iltapala. Eli jos minä syön itseni ähkyyn, niin en tietenkään pystyisi syömään mitään toisella ruualla, vaan siirryn kyllä sujuvasti siihen karkkipussiin tai oikeammin suklaaseen sitten kun ruoka on sen verran laskeentunut että jotain pystyy syödä.

N45

Vierailija
4/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kiva juttu kun on hyvää ruokaa! On ihan sama minkä kokoinen ihminen on, joskus pitää saada nauttia!

Harvoin syön itseäni ihan ähkyyn, mutta esimerkiksi muutama viikko sitten appivanhemmat tulivat meille kylään ja teimme yhdessä ihan älyttömän hyvää ruokaa. Olin varannut ruokaa aika paljon, joten sitä riitti ja koska se oli turkasen hyvää, niin söimme joka iikka vatsamme ihan ääriä myöten täyteen. Hetki siinä meni ruuan jälkeen istuessa ennen kuin pääsi jälkiä siivoamaan, mutta olipa mukavaa.

Ja se järjenjättiläinen joka sanoi, että lihava syö usein, niin ei pidä paikkaansa ollenkaan. Itselläni on 10 kg ylipainoa ja syön huomattavasti vähemmän kuin vaikka alipainoinen isosiskoni. Hän vetelee tasaiseen neljän tunnin tahtiin sapuskaa hereillä ollessaan, minä taas en syö kuin ehkä yhden lämpimän ruuan päivässä, arkena en välttämättä sitäkään. Herkut eivät maistu kummallekaan.