Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt
Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.
Kommentit (102)
Miksi ikähaarukka ei ole 20-46,?!!
Säkin menisin melkein mulle, mutta mun ehdotin pituusvaatimus miehelle on 180cm. Voih!
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok lista jos perusvaatimuksia vain miettii.
Pituuskaan ei mielestäni ole ongelma, eikös suomalaisen naisen keskipituus ole joku 164 cm tms, niin kyllä tuo pituus monelle riittää. Toki sinua pitemmät naiset ei sinua varmaan oikein huoli. Mutta katsele niitä pätkempiä.
t. N 162 cm
Nuorten naisten keskipituus on jo lähemmäs 170 cm.
Mitä tarkoittaa kouluja käynyt? 20 vuotiaalla saattaa olla ammattikoulututkinto suoritettuna. Onko se siis ok sinulle?
Ihan ok. Itsellänikin on kovat vaatimukset miehille, ja silti on löytynyt hyviä tyyppejä, joiden kanssa vaatimusten lisäksi kemiat kohtaa. Ja en itse ole edes mikään täydellinen kaunotar, silti onnistun nappaamaan komeita ja fiksuja miehiä. Mutta: jos sulla on kovat vaatimukset naisille, niin persoonallisuutesi ratkaisee kaiken tuon lisäksi, että saatko rimasi ylittävän naisen. Supliikit ja sosiaalisesti taitavat miehet pärjää naisrintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli ja kopioitu. Huoh. Tiesin jo otsikosta.
Mielenkiintoisia ovat kyllä vastaukset. Naista neuvotaan ja komennetaan samassa keskustelussa aika tomerasti. Kun aloittaja onkin mies, häntä ei komenneta lähekään yhtä paljon.
Ai miksiköhän? Kannattaisiko vilkaista peiliin eli mitä olet kirjoittanut tässä ketjussa ja muissa.Kyllä me vakimammat sinut tunnistetaan ja sinun aloittamaan ketjut ja sinun kommentit, oli ne sitten "naisten" tai miesten kirjoittamia. Lähes kaikissa sinun kirjoituksissa heijastuu syvä viha naisia kohtaan ja naiset ovat sinulle vain esineitä ja reikiä.Nytkö pitäisi sitten sinua kohtaan osoittaa empatiaa ja Tsemppiä?!?!?
Voi ei, kuulostat ihan mun rasittavalta entiseltä naapurilta.. Sun ikäinen, IT-alan osaaja, oma firma (jossa työskentelee vain hän) ja luulee tämän vuoksi olevansa taivaanlahja naisille.
Jonkun kerran ollaan hänen kanssaan puhuttu hänen naisasioista, tiesin että hän käy treenaamassa yhden tosi kauniin ja kivan oloisen naisen kanssa. Kysyin, että mites sen kanssa, että eikö siinä ois sulle hyvä seurustelukumppani.
Vastaus oli ylimielinen "plääh, siinäkik on niin paljon vikoja, ei jatkoon."
Eipä tarvii ihmetellä miksei löydy sopivaa.
Mikä on psyykkisesti terve? Tunnekylmä kalapuikko, joka ei välitä muista kuin itsestään, mutta osaa esittää tarpeen tullen muuta?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne osaavat olla todella ilkeitä. Ottavat pilkan kohteeksi juuri sen yhden asian jota ei pysty muuttamaan. Eli pituuden. Tuntuu kuin he haluaisivat satuttaa toista ihmistä mahdollisimman pahasti henkisesti. T. mies 172cm
Nääh, se kertoo vain sen, että susta ei keksitä mitään oikeasti negatiivista
T. sentin lyhyempi
Kovin pinnalliset vaatimukset, mutta ei mahdottomat. Löytyy niitä samanmoisia naisiakin, joille pinnalliset asiat tärkeämpiä kuin sisäiset. En tarkoita kettuiluna, mutta pisti silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne osaavat olla todella ilkeitä. Ottavat pilkan kohteeksi juuri sen yhden asian jota ei pysty muuttamaan. Eli pituuden. Tuntuu kuin he haluaisivat satuttaa toista ihmistä mahdollisimman pahasti henkisesti. T. mies 172cm
Nääh, se kertoo vain sen, että susta ei keksitä mitään oikeasti negatiivista
T. sentin lyhyempi
Tää on varmasti totta, itselläni ei ole miehen pituus koskaan ollut ongelma, toki en itsekkään ole pitkä. Mitä taas tulee palsta ja todellisuuden välisiin eroihin, niin kyllä tuolla oikeassa elämässä reippaasti alle 180cm miehet näyttävät pariutuneen.
En tarkoita nyt ap.ta mutta olen huomennut että miehillä monesti on kovemmat vaatimukset kuin naisilla ja sitten harmitellaan kun ei tärppää. Olen useaan yli 40 tai sitä lähestyvään mieheen törmännyt, jolle ei kelpaa oman ikäiset naiset, vaikka itse ei olisi nyky standartien mukaan edes ulkoisesti kovin viehättävä ja tuollaiset vaatimukset myös osoittavat että ei myöskään sisäisesti. Itse laskin ikähaarukkaa reippaasti deittisovelluksessa, koska huomasin että mitä vanhempi mies sen pinnallisempi.
Mitä tarkoittaa kouluja käynyt? Siis jotain peruskoulun lisäksi vai pitääkö olla vähintään DI
Ei nyt sinänsä listaasi ole vaatimuksilla pilattu, mutta jätit varmaan tarkoituksella kertomatta niistä toivotuista persoonallisuuden piirteistä? Usko tai älä, luonteella on kuitenkin tahtomattakin valtava merkitys kaikissa suhteissa - vielä erityisesti parisuhteessa. 20- vuotias tyttö on omaan makuuni liian nuori yli kolmekymppiselle... Omakohtaista kokemusta löytyy. Sellainen 25+ voisi olla hyvä, mutta ei toki mitään tiettyä ikää voi asettaa, yksilöitä tässä ollaan kaikki.
Mielestäni pituuttasi kommentoitiin täällä melko ikävään sävyyn. Olen itse 160cm pätkä/lyhyt nainen, ja minulle 175cm ei tunnu edes lyhyeltä miehen mitalta :D Pituutta korostetaan muutenkin turhan liikaa, etenkin miesten kohdalla. Nämä on makuasioita, mutta itse olen aina huomannut lyhyemmät miehet hyvä kroppaisiksi/sopusuhtaisiksi.
Aloittajan lista ei sinänsä vaatimusten osalta ole kovin kummonen, ihan tavis nainen hakusessa. Jos ei nappaa niin käännä katse peiliin. Asennevammanen ankeuttaja jää aina ilman seuraa. Paitsi jos on riittävästi massia.
Vierailija kirjoitti:
Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heeii.. Sä teit tän alotuksen jo eilen mut naisena ja eri spekseillä.
Mut jos tosisssan. Alaikäraja ihan liian alhanen, jostain 25+ on hyvä aloittaa.
Sä oot parikymppisille jo setämies, noloa seuraa. Eli vaan oma ikä +/- 5 vuottaItse olen 20v nainen, eikä vielä 35 vuotiaat miehet ole todellakaan mitään setiä. Enemmänhän siinä tuntee itsensä naiseksi, kun vierellä on mies eikä poika. Mutta kaipa nämä on makuasioita.
t. M 35
Ihan perusjuttujahan nuo, ei mitään ylettömiä vaatimuksia! Tietty ihmettelen myös tuota ikäjuttua, kuka kolmekymppinen jaksaisi jotain 20v kikattajaa?? Muuten vaikutat ihan ok:lta niin miksei. Enää ei tarvita kuin se kemia kahden ihmisen välille.
tuo lohtusyöjä kiteyttää hyvin mielenlaadun myös, sellaiset alttiita kaikelle muullekki F-ryhmän jutuille.
Mielestäni täällä vain reagoidaan ap:n tylyyteen, useimmilla kommentoijilla on ollut ap:täkin lyhyempiä miehiä eivätkä ole mitään negatiivista ajatelleet asiasta heidän kohdallaan.