Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?

Vierailija
07.08.2019 |

- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt

Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat olla aika iäkäs sinkuksi joten katsele sitä asettamasi ikäjakauman yläpäätä eli 30-35 vuotiaita. 

Samaa mietin heti, eli ei taida pojulla olla naisista kokemusta.

Suurin osa ap:n ikäisistä mukavista miehistä on varattuja miehiä. Heillä on vaimot, koti ja lapsiakin, mutta ap se vaan kyhäilee vaatimuslistaansa vauvapalstalla. Noloa.

Vierailija
22/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Naisena vaadin samaa mieheltä (suunnilleen saman ikäinen, hyvässä kunnossa, ei ylipainoa, koulutettu). 

Siinä olisi sinulle sitten mies vapaana, tartu hetkeen vaan ja ap voi olla sinun!

Muistakaa kuitenkin, että kun kaksi taliaivoa yhdistyy, niin siitä ei hyvää tule millään, eli ehkäisy ehkäisy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä paistaa jotenkin sellainen asiapohjaisesti alaisiaan johtava perusinsinööri. Ehkä speksejä vastaava nainen löytyy, mutta vähemmistö naisista taitaa lämmetä lähiympäristöäänkin lukuina arvottaville miehille. Mutta heillekin taitaa löytyä ottajansa viimeistään, kun lompakko on paksu...

Vierailija
24/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tarvitse olla edes kiva?

Tuossahan tuo on:

Vierailija kirjoitti:

psyykkisesti terve

Vierailija
25/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.

T: lihava lohturuokailija

Vierailija
26/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Naisena vaadin samaa mieheltä (suunnilleen saman ikäinen, hyvässä kunnossa, ei ylipainoa, koulutettu). 

Aloittajalle sopii myös se, että nainen on parikymppinen eli 13 vuotta nuorempi. Se ei ole suunnilleen saman ikäinen. Haluaisitko itse yli kolmekymppisenä just armeijasta päässeen pojan?

Vierailija
27/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian lyhyt.

N20

Vierailija
28/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa edellinen ihastus taisi olla about samaa ikää, sellainen pikkuinen ja söpö nainen. Harmi vain, että paljastui varatuksi. 

ap

Vierailija
29/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaatimukseni on se että nainen hengittää mutta voin joustaa kyllä.

Vierailija
30/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös nuo ole kutakuinkin ihan normaalia "vaatimuksia".

Vierailija
31/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie vaadin vain sitä että rakastaisi minua sellaisena kun olen.Usein tuntuu siltä että nainen näkee miehensä semmosena "remonttina" että hän ei malta antaa olla miehen olla semmoinen kuin on.Toki tätä ilmenee myös mieheltä naisten suuntaan.Esim.Spede oli tämmönen.

Vierailija
32/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeii.. Sä teit tän alotuksen jo eilen mut naisena ja eri spekseillä.

Mut jos tosisssan. Alaikäraja ihan liian alhanen, jostain 25+ on hyvä aloittaa.

Sä oot parikymppisille jo setämies, noloa seuraa. Eli vaan oma ikä +/- 5 vuotta

Vierailija
33/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heeii.. Sä teit tän alotuksen jo eilen mut naisena ja eri spekseillä.

Mut jos tosisssan. Alaikäraja ihan liian alhanen, jostain 25+ on hyvä aloittaa.

Sä oot parikymppisille jo setämies, noloa seuraa. Eli vaan oma ikä +/- 5 vuotta

Itse olen 20v nainen, eikä vielä 35 vuotiaat miehet ole todellakaan mitään setiä. Enemmänhän siinä tuntee itsensä naiseksi, kun vierellä on mies eikä poika. Mutta kaipa nämä on makuasioita.

Vierailija
34/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tarvitse olla edes kiva?

Tuossahan tuo on:

Vierailija kirjoitti:

psyykkisesti terve

Vaikka ihminen ei olisi täysin psyykkisesti terve, on esim.masentunut; niin voi hän silti olla muille ihmisille kiva. Ja vastaavasti kaikki psyykkisesti täysin terveet eivät ole automaattisesti kivoja muille.

35/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mun tulevalle sohvalle jokseenkin kovat vaatimukset. Loukkaantuvatkohan kun eivät ole olleet tarpeeksi pitkiä mun pitkille säärille? Ja pitää olla pehmeä, hyvä rentoutua, hyvä nukkua. Olen ollut sohva "treffeillä" . Kauniskin saisi olla hyvä väritykseltään hehhee.......

Vierailija
36/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu tuo ihmisyyden kunnioittaminen. On täysin mahdollista muotoilla nätisti että olen urheilullinen ja hoikka ja etsin samanlaista naista.

Paitsi että ap ei ole hoikka, vaan lyhyt pötikkä. ja lisäksi raivoaa spandekseissään pyöräteillä koirankusettajille ja lapsineen liikkuville perhepäivähoitajille tai äippyleille. 

Vierailija
37/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut harrastavsi liikuntaa, silti kymmenkunta kiloa liikaa painoa. Alkava kaljamahako?

Vierailija
38/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten lyhyiden jässiköiden pitäisi olla edes mukavia ja supliikkeja houkutellakseen kuvatunlaisia naisia.

Vierailija
39/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehut harrastavsi liikuntaa, silti kymmenkunta kiloa liikaa painoa. Alkava kaljamahako?

Lihaksikkaat miehet ovat usein ylipainoisia. Rasvaprosentti on tärkeämpi mittari. Suositeltu rasvaprosentti on 15~. Itse jos olisin nyt normaalipainoinen, olisi keho tällä lihasmassalla todella kuiva. Kehonrakentajat ei kisakaudella pysy jossain kympin rasvoissa kuin pienen hetken. 

ap

Vierailija
40/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat olla aika iäkäs sinkuksi joten katsele sitä asettamasi ikäjakauman yläpäätä eli 30-35 vuotiaita. 

Sinkkuja on Suomessa tätä nykyä reilusti yli miljoona, joten eiköhän niitä mahdu silloin melkoisesti tuohonkin ikäluokkaan. Sinkkujen määrä lisäksi kasvaa koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä