Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt
Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Naisena vaadin samaa mieheltä (suunnilleen saman ikäinen, hyvässä kunnossa, ei ylipainoa, koulutettu).
Siinä olisi sinulle sitten mies vapaana, tartu hetkeen vaan ja ap voi olla sinun!
Muistakaa kuitenkin, että kun kaksi taliaivoa yhdistyy, niin siitä ei hyvää tule millään, eli ehkäisy ehkäisy!!
Tekstistä paistaa jotenkin sellainen asiapohjaisesti alaisiaan johtava perusinsinööri. Ehkä speksejä vastaava nainen löytyy, mutta vähemmistö naisista taitaa lämmetä lähiympäristöäänkin lukuina arvottaville miehille. Mutta heillekin taitaa löytyä ottajansa viimeistään, kun lompakko on paksu...
Vierailija kirjoitti:
Eikö tarvitse olla edes kiva?
Tuossahan tuo on:
Vierailija kirjoitti:
psyykkisesti terve
Vierailija kirjoitti:
Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.
T: lihava lohturuokailija
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Naisena vaadin samaa mieheltä (suunnilleen saman ikäinen, hyvässä kunnossa, ei ylipainoa, koulutettu).
Aloittajalle sopii myös se, että nainen on parikymppinen eli 13 vuotta nuorempi. Se ei ole suunnilleen saman ikäinen. Haluaisitko itse yli kolmekymppisenä just armeijasta päässeen pojan?
Itseasiassa edellinen ihastus taisi olla about samaa ikää, sellainen pikkuinen ja söpö nainen. Harmi vain, että paljastui varatuksi.
ap
Ainoa vaatimukseni on se että nainen hengittää mutta voin joustaa kyllä.
No eikös nuo ole kutakuinkin ihan normaalia "vaatimuksia".
Mie vaadin vain sitä että rakastaisi minua sellaisena kun olen.Usein tuntuu siltä että nainen näkee miehensä semmosena "remonttina" että hän ei malta antaa olla miehen olla semmoinen kuin on.Toki tätä ilmenee myös mieheltä naisten suuntaan.Esim.Spede oli tämmönen.
Heeii.. Sä teit tän alotuksen jo eilen mut naisena ja eri spekseillä.
Mut jos tosisssan. Alaikäraja ihan liian alhanen, jostain 25+ on hyvä aloittaa.
Sä oot parikymppisille jo setämies, noloa seuraa. Eli vaan oma ikä +/- 5 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Heeii.. Sä teit tän alotuksen jo eilen mut naisena ja eri spekseillä.
Mut jos tosisssan. Alaikäraja ihan liian alhanen, jostain 25+ on hyvä aloittaa.
Sä oot parikymppisille jo setämies, noloa seuraa. Eli vaan oma ikä +/- 5 vuotta
Itse olen 20v nainen, eikä vielä 35 vuotiaat miehet ole todellakaan mitään setiä. Enemmänhän siinä tuntee itsensä naiseksi, kun vierellä on mies eikä poika. Mutta kaipa nämä on makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tarvitse olla edes kiva?
Tuossahan tuo on:
Vierailija kirjoitti:
psyykkisesti terve
Vaikka ihminen ei olisi täysin psyykkisesti terve, on esim.masentunut; niin voi hän silti olla muille ihmisille kiva. Ja vastaavasti kaikki psyykkisesti täysin terveet eivät ole automaattisesti kivoja muille.
Mulla on mun tulevalle sohvalle jokseenkin kovat vaatimukset. Loukkaantuvatkohan kun eivät ole olleet tarpeeksi pitkiä mun pitkille säärille? Ja pitää olla pehmeä, hyvä rentoutua, hyvä nukkua. Olen ollut sohva "treffeillä" . Kauniskin saisi olla hyvä väritykseltään hehhee.......
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuo ihmisyyden kunnioittaminen. On täysin mahdollista muotoilla nätisti että olen urheilullinen ja hoikka ja etsin samanlaista naista.
Paitsi että ap ei ole hoikka, vaan lyhyt pötikkä. ja lisäksi raivoaa spandekseissään pyöräteillä koirankusettajille ja lapsineen liikkuville perhepäivähoitajille tai äippyleille.
Kehut harrastavsi liikuntaa, silti kymmenkunta kiloa liikaa painoa. Alkava kaljamahako?
Tuollaisten lyhyiden jässiköiden pitäisi olla edes mukavia ja supliikkeja houkutellakseen kuvatunlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kehut harrastavsi liikuntaa, silti kymmenkunta kiloa liikaa painoa. Alkava kaljamahako?
Lihaksikkaat miehet ovat usein ylipainoisia. Rasvaprosentti on tärkeämpi mittari. Suositeltu rasvaprosentti on 15~. Itse jos olisin nyt normaalipainoinen, olisi keho tällä lihasmassalla todella kuiva. Kehonrakentajat ei kisakaudella pysy jossain kympin rasvoissa kuin pienen hetken.
ap
Vierailija kirjoitti:
Alat olla aika iäkäs sinkuksi joten katsele sitä asettamasi ikäjakauman yläpäätä eli 30-35 vuotiaita.
Sinkkuja on Suomessa tätä nykyä reilusti yli miljoona, joten eiköhän niitä mahdu silloin melkoisesti tuohonkin ikäluokkaan. Sinkkujen määrä lisäksi kasvaa koko ajan.
Samaa mietin heti, eli ei taida pojulla olla naisista kokemusta.
Suurin osa ap:n ikäisistä mukavista miehistä on varattuja miehiä. Heillä on vaimot, koti ja lapsiakin, mutta ap se vaan kyhäilee vaatimuslistaansa vauvapalstalla. Noloa.