Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?

Vierailija
07.08.2019 |

- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt

Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok lista jos perusvaatimuksia vain miettii. 

Pituuskaan ei mielestäni ole ongelma, eikös suomalaisen naisen keskipituus ole joku 164 cm tms, niin kyllä tuo pituus monelle riittää. Toki sinua pitemmät naiset ei sinua varmaan oikein huoli. Mutta katsele niitä pätkempiä.

t. N 162 cm

Vierailija
62/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu tuo ihmisyyden kunnioittaminen. On täysin mahdollista muotoilla nätisti että olen urheilullinen ja hoikka ja etsin samanlaista naista.

Paitsi että ap ei ole hoikka, vaan lyhyt pötikkä. ja lisäksi raivoaa spandekseissään pyöräteillä koirankusettajille ja lapsineen liikkuville perhepäivähoitajille tai äippyleille. 

ja autoilijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.

Miksi? Kelpaisiko sinulle sitten lihava lohturuokailijamies?

Vierailija
64/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli ja kopioitu. Huoh. Tiesin jo otsikosta.

Vierailija
65/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fyysisesti/psyykkisesti terve". Siis fyysisesti TAI psyykkisesti terve. MT-potilas kelpaa, jos fysiikka on kunnossa?

Vierailija
66/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.

T: lihava lohturuokailija

Olen normaalipainoinen joten tuskin ap:lle riittävän hoikka. Mutta sitäkin olen nuorempana ollut ja olisin jättänyt lihavista lohturuokailijoista puhujat saman tien väliin, no contest. Joten suosittelen ap:ta käyttämään sitä. En haluaisi häntä tavata.

Seli seli. Kuitenkin oot lihava

Ilkeile ihan vapaasti vaan, ei se ole multa pois. Se on sulta pois sitten kun menet treffeille eikä naista kiinnosta koska vaikutat oudolta ja vihamieliseltä. Kyse ei kaiken lisäksi ole edes lihavista vaan ihan perusperiaatteesta miten ihmisiin suhtautuu. Lihavan tilalla voisi olla joku muu ominaisuus. Ja tyhmäähän näitä on teille edes vinkata, olisi parempi olla hiljaa ja saisitte lopun elämäänne miettiä miksi ei flaksi käy. Mutta luulen että ongelma välittyy kyllä muutenkin, muuten ette olisi täällä kolmekymppistä kyselemässä ja ilkeilemässä.

Vierailija
67/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kelpaisiko sinulle sitten lihava lohturuokailijamies?

Ei kelpaisi, mutta ei minun tarvitse sitä treffi-ilmoitukseeni tuolla lailla eritellä. Ihan ilmaisisin että olen liikunnallinen ja etsin samanhenkistä kumppania. Jättäisin myös kaikki muut tarpeettomat tölvimiset väliin.

Vierailija
68/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeile ihan vapaasti vaan, ei se ole multa pois. Se on sulta pois sitten kun menet treffeille eikä naista kiinnosta koska vaikutat oudolta ja vihamieliseltä.

Miksi urheilullinen mies joka haluaa urheilullisen naisen on outo ja vihamielinen mielestäsi?

Vierailija
69/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaisi, mutta ei minun tarvitse sitä treffi-ilmoitukseeni tuolla lailla eritellä.

Aikalailla tarvii josset halua lihavia miehiä.

Vierailija
70/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne osaavat olla todella ilkeitä. Ottavat pilkan kohteeksi juuri sen yhden asian jota ei pysty muuttamaan. Eli pituuden. Tuntuu kuin he haluaisivat satuttaa toista ihmistä mahdollisimman pahasti henkisesti.  T. mies 172cm 

Kyllä miehetkin ovat ihan yhtä ilkeitä. Pilkkaavat naisia asioista joita ei (ainakaan ilman veitsen alle menemistä) voi muuttaa, kuten pienistä rinnoista tai esimerkiksi ''persjalkaisuudesta''. En tajua miten aina naisia moititaan miesten ulkonäön arvostelemisesta kun miehet tekevät ihan samaa. 

Vierailija
71/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne osaavat olla todella ilkeitä. Ottavat pilkan kohteeksi juuri sen yhden asian jota ei pysty muuttamaan. Eli pituuden. Tuntuu kuin he haluaisivat satuttaa toista ihmistä mahdollisimman pahasti henkisesti.  T. mies 172cm 

Kyllä miehetkin ovat ihan yhtä ilkeitä. Pilkkaavat naisia asioista joita ei (ainakaan ilman veitsen alle menemistä) voi muuttaa, kuten pienistä rinnoista tai esimerkiksi ''persjalkaisuudesta''. En tajua miten aina naisia moititaan miesten ulkonäön arvostelemisesta kun miehet tekevät ihan samaa. 

Pienitissiset naiset. <3. 

ap

Vierailija
72/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että miehillä on koko ajan joku nainen kierrossa. Kun ei ole vaatimuksiakaan. Eli kuka tahansa kelpaa, jos on hoikka ja elää terveellisesti. Ei tavi kauaa etsiä!

Vierailija
73/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeile ihan vapaasti vaan, ei se ole multa pois. Se on sulta pois sitten kun menet treffeille eikä naista kiinnosta koska vaikutat oudolta ja vihamieliseltä.

Miksi urheilullinen mies joka haluaa urheilullisen naisen on outo ja vihamielinen mielestäsi?

Ei olekaan, paitsi silloin kun haluaa tahallaan tölviä ihmisiä. Ja sitten jatkaa ja jatkaa aiheesta kiusaamista.

Vierailija
74/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset eivät ole erityisen kovat, mutta koska kuvauksesi mukainen nainen kelpaisi aika lailla jokaiselle muullekin heteromiehelle, kohderyhmäsi on erittäin kilpailtu. Kuvauksesi mukainen nainen on todennäköisesti huomattavasti sinua paremmassa neuvotteluasemassa, joten kannattaa miettiä, mitä muuta sinä pystyt tarjoamaan suhteeseen kuin painoindeksin ja rasvaprosentin.

Vierailija
75/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numeroita. Kun rajaat naisen iän noin tarkasti, todennäköisesti jäät yksin. Kun oikein kolahtaa, ikä ei siinä merkitse. Itse tapasin viime keväänä elämäni rakkauden. Hän on 45-vuotias ja edelleen upea kaunotar. Jos olisin asettanut yhtä tarkat kriteerit kuin ap, olisin pilannut elämäni. M27

Vierailija
76/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka joku ei halua seurustella kanssasi, se ei tarkoita että hän pilkkaa sinua joten ei ole tarvetta uhriutua.

Vierailija
77/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää rasvaprosenttinsa - turn off.

Vierailija
78/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäisin sinua varmasti listaukesi perusteella, mutta valitettavasti olen yhtä pinnallinen kuin sinä. 175/80 kehonrakentajaköriläs ei valitettavasti viehätä, oli rasvaprosentti mikä tahansa. Lisäksi olen laskelmoiva ja pelottaa mahdollisuus, että käytät stereoideja. Ei jatkoon.

-n26

Vierailija
79/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli ja kopioitu. Huoh. Tiesin jo otsikosta.

Mielenkiintoisia ovat kyllä vastaukset. Naista neuvotaan ja komennetaan samassa keskustelussa aika tomerasti. Kun aloittaja onkin mies, häntä ei komenneta lähekään yhtä paljon.

Vierailija
80/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri on jotenkin totaalinen turnoff.. Epäseksikästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme