Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla liian kovat vaatimukset naiselle?

Vierailija
07.08.2019 |

- fyysisesti/psyykkisesti terve
- iältään 20-35 vuotta
- liikuntaa/urheilua harrastava ja terveellisesti syövä
- lihavat lohturuokailijat ei jatkoon
- kouluja käynyt

Tälläinen olen itse
-33
- insinööri, päällikkötason töissä
- 175cm
- painoa 80kg, rasvaprosentti silti suositeltu 15. Lihasta on.
- fyysisesti/psyykkisesti terve
- kuntosalia ja pyöräilyä harrastava
- mahdollisesti perhettä haluava, jos spekseihin osuva löytyy.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa kovin paljoa vaatimuksia ole ja eiköhän tuollaisia naisia löydy useampikin, eli ei ole kovat vaatimukset.

Vierailija
2/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tarvitse olla edes kiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavista lohturuokailijoista puhuminen oli ihan tarpeeton piikki ja paljasti että olet ankeuttava kysipää. Parempi vaan ettei ketään löydy.

Vierailija
4/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei jatkoon"? 

Tottakai jokainen voi laittaa minkälaisia speksejä tahansa, mutta jotenkin ihmisyyden kunnioittaminen tuosta puuttuu. Tokihan se on hyvä tulevan kumppanin tietää, että esimerkiksi vakava sairastuminen tai loukkaantuminen (esim rintasyöpä tai luun murtuminen) on sinulle turn-off. Samoin jos nainen joutuu onnettomuuteen ja siitä koituu post-traumaattisia oireita, niin sinulta on turha odottaa mitään sympatiaa. Toivottavasti tämä ovi aukenee molempiin suuntiin. Kuka kitisevää rampaa katsoo? Eli äläpä pahemmin kaadu sillä sun fillarilla. 

Mutta olet aivan varmasti taivaanlahja jollekulle. Todellakin jollekulle, henkilölle jota minä en kyllä tunne. Go for it. 

Vierailija
5/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu tuo ihmisyyden kunnioittaminen. On täysin mahdollista muotoilla nätisti että olen urheilullinen ja hoikka ja etsin samanlaista naista.

Vierailija
6/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt, joten et pääse jatkoon itse. Harva timmi nainen haluaa itseään vanhemman, lyhyen amk-insinöörin, jos parempaa suinkin on tarjolla.

Vierailija
7/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan näyteikkunan mallinukke vois sopia aika hyvin sulle.

Vierailija
8/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian kovat vaatimukset :)

Vierailija
9/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nostaisin naisten alaikärajaa vähän ylös , koska lukioikäiset ja sitä vähän vanhemmat naiset on melko rasittavia,

Vierailija
10/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan ok. Et etsi persoonaa ja toisaalta et myöskään itse kerro omastasi, joten kaksi tuollaista ulkoista vaatimuslistaa täydentävät hyvin toisiaan.

Vierailija
11/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä periaatteelliset itsekurin avulla runsaasti ruokailevat lihavat?

Vierailija
12/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta jos nokitat parilla sipsipussilla viikossa, alkaa löytymään.

Vierailija
13/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, kun kerran persoonalla ei ole mitään väliä, kunhan spekseihin sopii, niin tarjontaa on pilvin pimein.

Vierailija
14/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian lyhyt. Myös persoonastasi ei oikein saanut kiinni eikä se tunnu sinua naisissakaan kiinnostavan, mikä vähän ihmetyttää. En itse kiinnostuisi. T. Spekseihin sopiva

Vierailija
15/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, kun kerran persoonalla ei ole mitään väliä, kunhan spekseihin sopii, niin tarjontaa on pilvin pimein.

Tuolla pituudella alle bmi 25 naisen löytäminen on pieni ihme. Turha sitä on kaunistella, pätkä mikä pätkä.

Vierailija
16/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat olla aika iäkäs sinkuksi joten katsele sitä asettamasi ikäjakauman yläpäätä eli 30-35 vuotiaita. 

Vierailija
17/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisestä, joka tekee kumppanista vaatimuslistan.

Ei jatkoon.

Vierailija
18/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä sinulla on 20-vuotiaan nuoren naisen kanssa? Tuohon ikään nainen on ehtinyt käydä lukion tai ammattikoulun ja ehkä jonkun vuoden mittaisen lyhyen kurssituksen. Oletko halukas muuttamaan naisen perässä, jos hän saa opiskelupaikan jostain muualta?

Vierailija
19/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tekisit naisellasi? Jos luonteella ei ole mitään väliä, niin olisiko hän sinulle jonkunlainen näyttelyesine?

Luuletko myös, että joku 20 vuotias innostuisi sinusta? Sitä paitsi mitä kouluja joku 20 vuotias olisi ehtinyt käydä, lukion juu, mutta muu koulutus on vasta aluillaan ellei siihen lasketa peruskoulua mukaan.

Vierailija
20/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. Naisena vaadin samaa mieheltä (suunnilleen saman ikäinen, hyvässä kunnossa, ei ylipainoa, koulutettu).