Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On diagnoosi mutta lääkäri ei määrää lääkettä

Vierailija
07.08.2019 |

Mitä teen? "Ei määrätä koska aiheuttaa riippuvuutta"

Voiko sen lääkkeen sit saada yksityiseltä?

Oon kokeillu jo niin monia eri lääkkeitä eikä mikään tepsinyt, haluisin kokeilla sitä vikaa vaihtoehtoakin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttoi Erfan thyroid ADD sairauteen. Aika jännä juttu.

Silloin sulla on kilpparisairaus eikä add.

Mulla on tutkittu ihan kaikki ja se on add.

Ja jos mulla ei olisi add, noi kokeilemani lääkkeet olisi tehnyt minulle tuon "piri" kokemuksen mitä monet tässä ketjussa keskustelevat.

Siitä sen näkee onko adhd:ta, piristävät nimittäin rauhotttaa ja saa ihmisen toimimaan normalaisti kun taas normiaivoiset saavat pirikokemuksen.

Vierailija
42/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ettei amfetamiineja määrätä noin vain. Muuten kuka tahansa piripää voisi mennä valittamaan tarkkaavaisuushäiriötä saadakseen huumeita. Toivottavasti lääkärit passittavat ensin perusteellisiin tutkimuksiin jos tilanne niin paha että arki selvästi hankaloituu.

Lääkärien pitäisi auttaa ihmisiä, ei vartioida moraalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabistako oot vailla?

En. Adhd lääkettä, elämä helpottuisi, kun voisi elää normaalisti.

Mitä adhd-lääkettä tarkoitat? T. Adhd

Attentin.

Jos dexi on ainoa mikä sulle sopii niin otan osaa. Ei kun etsivätoimisto pystyyn ja löytämään yksityinen joka sitä määrää. Ei välttämättä tule halvaksi. Onko sun diagnoosi tehty yksityisellä vai julkisella?

Mikä muissa adhd-lääkkeissä on ollut vikana?

T. Adhd

Mulla on Add lapsena sain diagnoosin, eli julkisella. Lapsena ei käytetty lääkkeitä mutta aikuisena ongelmat pahentuneet koska joutuu itse kaikesta vastaamaan..

Medikinet oli siis ainoa joka toimi, mutta verenpaineet ja sydän temppuili.

Kaikki muut concerta, elvanse, vortex yms eivät tehneet mitään. Kokeiltiin montaa eri vahvuutta. Oli kuin olisi kalkkitabletteja syönyt. Eli ei yhtään mitään vaikutusta.

Mua itkettää itseänikin koko asia, mutta kun sai kokea miltä normaalit ihmiset elämän kokee... Mä haluan olla normaali aivoinen.

Mä en kestä.

Kokeile voxraa

Apua mitähä kirjoitellut, aivot toimii, siis toi vortex on voxraa.

Vierailija
44/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle toimi medikinet myös ja erfan thyroid. Koska kumpikin lisää T 3 hormonia aivoihin.

Vierailija
45/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ADHD ei ole oikea sairaus. Se on vain veruke, jolla lääkefirmat tekevät rahaa myymällä piriä.

Adhd on nähtävissä ihan aivojen fyysisessä rakenteessa aivokuvissa. Eli sen voi todeta yhtä varmasti kuin luumurtuman.

ADHDta ei diagnosoida aivojen rakenteellisten poikkeavuuksia pohjalta. vaan käytöksen ja toimintakyvyn. ADHDn poikkeavuudet on löydetty ryhmätason tutkimuksissa ja niitä on mm. kritisoitu siitä, että pienet erot ryhmätason keskiarvoissa selitetään johtuvan neurologisesta poikkeavuudesta eikä mittausvirheistä, lääkityksestä ja siitä rahoituksesta, joka saa tutkijat päättelemään, että 93-96 % yhteneväisyys verrokkiryhmän ja ADHD-ryhmän aivojen eri rakenteisiin liittyvässä hajonnassa olisi merkki aivosairaudesta.

https://www.madinamerica.com/2017/04/lancet-psychiatry-needs-to-retract…

Vierailija
46/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lapsia, mun kaverilla on add ja se sano, että raskaus helpottaa oireita ja lapsien kanssa touhuuminen. Kyl se siitä! Elämä kantaa ja sillee! Luota siihen että se loppuu aikanaan.

Niin se elämä loppuu, aikanaan.

Vierailija
47/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta koko ADHD. Hoitakaa kilpirauhasenne kuntoon.

Vierailija
48/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Voxra masennukseen eikä antanut kerrassaan mitään vaikutuksia oloihin. Ei piristävää, ei rauhoittavaa. Mitä siitä pitäisi päätellä?