Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnehdi puolisoasi ensin positiivisesti, sitten negatiivisesti

Kaksi puolta
07.08.2019 |

Aloitan:
Puolisoni on karismaattinen, hyvä puhumaan ja kasvoistaan komea. Hänen arvomaailmansa on ihailtava, ja hän on erittäin intohimoinen, mitä tulee vapaaehtoistyöhön, jota hän tekee vapaa-ajallaan. Hän on menestyksekäs yrittäjä, johtaja, joka rakastaa perhettään.

Puolisoni on lihava ja karvainen äijä, joka syö aivan liikaa eikä harrasta liikuntaa. Hän luulee aina olevansa oikeassa ja on myös jollain tapaa tuomitseva, jos joku poikkeaa hänen arvomaailmastaan. Hän ajattelee vain töitä, ja vapaaehtoistyönsä projektia, hän on aika tunnekylmä eikä osaa ilmaista itseään hyvin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso k.yrpä.

Pienet aivot.

Vierailija
2/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut näkee: kunnollinen, komea perheenisä, akateemisesti koulutettu ja hyväpalkkaisella, arvostetulla alalla.

Mitä minä näen: pettäjä alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvä ystävä, rakastaja ja luotettava kumppani. Meillä on yhdessä kivaa ja me emme riitele juuri koskaan, koska sovimme erittäin hyvin yhteen. Hänellä on hyvä huumorintaju.

Toisaalta hän on joskus hyvin itsekäs. On myös kunnianhimoton työn ja rahan hankkimisen suhteen, eikä tee omaa osaansa meidän eteen kuin kymmeneen kertaan "komennettuna".

Vierailija
4/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea, huumorintajuinen ja sosiaalisesti lahjakas. Hän osoittaa hellyyttä monin tavoin joka päivä ja kehuu myöskin päivittäin. Hän on intohimoinen harrastuksiaan kohtaan ja hänestä pidetään paljon.

Mieheni on valehdellut valkoisia valheita aivan suhteemme alusta asti ja on jäänyt kiinni kyseenalaisista viesteistä eräälle toiselle naiselle. Hän valittaa paljon ja on loppujen lopuksi aika lusmu mitä tulee työntekoon.

Vierailija
5/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, rakastaa minua, herkkä, osaa tyydyttää minut sängyssä, hyvä ruoanlaittaja ja remonttireiska, on mukana pojan harrastuksessa aktiivisesti.

Alkoholisoitunut, piereskelevä ja kuorsaava, haluaa seksiä vain kännissä tai krapulassa, katkera ja kiukutteleva riidanhaastaja, itsekäs, tuhlaa kaikki rahat harrastuksiinsa ja käyttää aikansa ja lomansa niihin.

Vierailija
6/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni empaattinen. Hän on ihana puoliso ja hyvä isä. Hän tukee minua oikeastaan kaikessa mitä ryhdyn tekemään.

Hän on myös hyvin älykäs. Ymmärtää tekniikkaa ja matematiikkaa, mutta on myös kielellisesti lahjakas. Hän puhuu sujuvasti 3 eri kieltä ja osaa perussanaston 4 muusta kielestä.

Puolisoni liian pedantti suorittaa asioita niin paljon ettei muista rentoutua.

Yrittää rentoutua mindfullnes-harjoitusten avulla, mutta suorittaa niitäkin ja sressaantuu siitä että ei osaa rentoutua.

Vierailija
7/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huomaavainen, hyväkäytöksinen, hauska ja luotettava.

Mutta hän on myös alkoholisti. 

Vierailija
8/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana luonne.

Juo, mutta ihana luonne silloinkin.

Ei kuitenkaan juoppo ole.

Vierailija
9/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on ihana äiti ja puolisona älykäs ja joustava. Jaamme paljon samoja harrastuksia ja ajatuksia.

Hän on myös ylipainoinen ja kiihottuu kerran kahdessa kuukaudessa ja silloinkin vain väkivaltaisesta seksistä.

Vierailija
10/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea, hauska, rehti ja jämäkkä. Hän on aidosti hyväntahtoinen ja perhekeskeinen, kannustava ja rakastava, turvallinen ja luotettava. Hyvä, välittävä isä. Puolisona hyvin sitoutunut ja luotettava.

Miehelläni on pakkomielle menestymisestä ja hän on sen suhteen täydellisen joustamaton. Hän ei myöskään ole aina muita huomioiva, hän priorisoi aina ensin asiaa, joka hyödyttää tulevaisuutta. Hyvin, hyvin joustamaton ja pakkomielteinenkin luonne. Sanoisin jopa sokeaksi joillekin asioille, hidas reagoimaan tunteisiin.

Vierailija
11/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana, rakastava, hauska, älykäs, huolehtiva, hellä ja minun silmissäni maailman komein mies. Mies on hyvä keskustelija ja kaiken kaikkiaan paras ystäväni. Hän on todella hyvä isä lapsillemme.

Mieheni on myös kaoottinen ja ajantajuton. Lisäksi hän nauraa aina eniten omille vitseilleen, joka toisaalta on tosi hellyyttävää mutta samalla ihan dorka piirre ihmisessä.

Vierailija
12/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puolet - tulevat ex-vaimo.

Huonot puolet - liian monta vuotta yhdessä.

Vierailija
13/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on kiltti, komeakasvoinen, todella monipuolisesti sivistynyt, tasapainoinen, kuin peruskallio, ei koskaan suutu minulle, haluaa minua usein, ja kalukin on iso. 

Hän on aivan toivottoman epäkäytännöllinen, kotinsa on kaaoksen vallassa, elämäntavat huonot, syö mitä sattuu silloin kun muistaa, lihonut reippaasti viime vuosina, ei pienintäkään kunnianhimoa, ollut parikymmentä vuotta osa-aikaisessa työssä, jossa ei etenemismahdollisuuksia. Ikää on jo 60, ja sen myötä laukeaminen kestää välillä tuskastuttavan kauan.

t. M42

Vierailija
14/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluinen.

Laukeaa parin työnnön jälkeen.

Vierailija
15/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä hoitamaan asioita, on aina apuna ja tukena varsinkin käytännön asioissa. Huomioi minua monin tavoin, kuuntelee. Haluaa seksiä usein, on kestävä ja taitava. Komea ja hyvävartaloinen, hauska, hyvää seuraa, turvallinen, luotettava, sosiaalinen, tulee kaikkien kanssa toimeen.

Samalla hänen maailmankuvansa on sovistinen, huomaamattaan pitää miehiä naisia ylempiarvoisina. Ei välitä ympäristöasioista. Ei osaa keskustella eikä avata tunteitaan tai ajatuksiaan, ahdistuu välittömästi jos keskustelu menee siihen ja poistuu paikalta. Ei myönnä virheitään eikä mitään heikkouksia itsessään, ei pyydä anteeksi.

Vierailija
16/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atleettinen, hyvä kroppainen ja lempeä. Osaa rakastaa minua ja lapsia. Ei käytä lainkaan alkoholia.

Työtön tai tekee töitä vain pätkissä. Viimeistään puolen vuoden jälkeen irtisanoutuu, kun ei jaksa. Eli minä maksan laskut.

Vierailija
17/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera ja hyvin omistautunut työlleen, vaikka työnantaja onkin k*sipää. Antaa just sellaista läheisyyttä jota kaipaan. Kuuntelee ja ottaa yleensä opiksi jos sanon jonkin asian häiritsevän. Kutsuu söpöillä hellittelynimillä usein. Kehuu. Todella komea kasvoista sekä ihanan pitkä. Täydellisen kokoinen varustus! Muutama aikaisempi suhde eikä ole harrastellut yhdenillanjuttuja. Haluaisi tulevaisuudessa matkustella mun kanssa sekä puhuu usein lapsista ja perheestä (vaikka itse en tällä hetkellä hirveästi lapsista haaveile.) Huolehtii ja tarjoaa apua.

Ei hirveän tunneälyinen. Tekee siis välillä sellaisia asioita, jotka loukkaa mua mutta joita hän ei itse ajattele ”ilkeinä”. Nähdään tosi harvoin, eikä hänellä ole joko a) aikaa nähdä mua työnsä takia tai b) ei ole kiinnostusta järjestää sitä aikaa. (Veikkaan enemmän kohtaa b koska töiden jälkeen hän kyllä viettää aikaa ystävien kanssa mutta ei mun kanssa.)

Tuntuu siis välillä, että miehen puheista huolimatta ei ole kuitenkaan tarpeeksi halukas sitoutumaan kunnolla. Ei oikein näytä meidän suhdetta muille ja harvat edes on varmoja siitä olemmeko yhdessä. Minä taas puhun hyvinkin avoimesti suhteesta.

Vierailija
18/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälykäs, älykäs, sosiaalisesti taitava, läsnäoleva, antelias, ei koskaan valita eikä kritisoi, tehokas, uskollinen, luotettava, menestyy siinä mitä tavoittelee.

Alkoholin suurkuluttaja-tissuttelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi