Lähdemme tyttöporukalla talvella reissuun Ghanaan :)
Meitä on useita nuoria naisia lähdössä, olemme iältämme väliltä 20-30 vuotta. Eipä tarvitse sitten palella ja olla unelias Suomen pimeässä ja ankeassa talvessa, vaan Ghanassa näkee ja kokee auringonpaistetta, pehmeää hiekkaa jalkojen alla, turkoosin meren, lempeän merituulen, hyvää ruokaa ja juomaa ja rentoa tunnelmaa. Ja onhan siellä toki komeita miehiäkin, hihihi... :)
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka painavia olette?
Mikä kysymys tuo nyt oli? Mutta ei, emme ole lihavia, vaan hoikkia. -ap
Heh heh. Hoikkia ja nuoria Suomi-emakoita. Parasta ennen pvm. ylitetty tonnikeijuilla jo kauan sitten.
Suomi pojalle ei kelpaa, mutta tautiselle ja epätoivoiselle Afrikan pojalle helppotoosat sopivat kyllä.
Muistakaa paksut gummit, sillä aidsin uusin mutaatio tunkeutuu kondominkin läpi niin että heilahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa paksut gummit, sillä aidsin uusin mutaatio tunkeutuu kondominkin läpi niin että heilahtaa!
Eiköhän tantoilla ole kokemusta polkupyörän sisäkumeista !
Vierailija kirjoitti:
Kuinka painavia olette?
Ap vaikuttaa niin kovin harhaiselta ja lapselliselta. Toisaalta sopii hyvin tälle palstalle.
Tässä vaiheessa vielä henkeä täynnä kuin happipullo. Veikkaan kuitenkin, että jääpi reissu tekemättä.
Hyvää lomaa. Lähtisin itsekin ja ottaisin nuoren miehen mukaani Suomeen silmäni iloksi. Ei vielä riitä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka painavia olette?
Mikä kysymys tuo nyt oli? Mutta ei, emme ole lihavia, vaan hoikkia. -ap
Heh heh. Hoikkia ja nuoria Suomi-emakoita. Parasta ennen pvm. ylitetty tonnikeijuilla jo kauan sitten.
Suomi pojalle ei kelpaa, mutta tautiselle ja epätoivoiselle Afrikan pojalle helppotoosat sopivat kyllä.
Ottaa koville vanhalle paksumahalle.
Jaahas. No hyvää matkaa sitten vaan!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lomaa. Lähtisin itsekin ja ottaisin nuoren miehen mukaani Suomeen silmäni iloksi. Ei vielä riitä rahaa.
Olisi hyvä, jos saisit rahat kasaan ja lähtisit – ihan vaan meidän muiden silmiemme iloksi.
Huh! Mahtaako ne olla eteviä hommissaan?
Mä olen niin konservatiivinen ja tylsä täti ja ollut naimisissa jo 20 vuotta, mutta kyllä mun poskia punottaa, kun ajattelen, että joskus voisi vapaana, itsenäisenä ja ilman omantunnon tai moraalipuistatusten tuskia vaan heittäytyä menemään.
Lipittelisi coctaileja päiväseltään helteisellä uima-altaalla, päiväuniaikaan treffailisi allaspoikia huoneessa, öisin saisi taas joltain uudelta, salskealta ja hyvinvarustellulta baarimikolta sellaista käsittelyä, etten ikinä ole kokenut. Huh!
Mutta mä olen siisti, siveellinen ja tylsä. Menen taas kiltisti kotiin tänään ja jätän teille muille nuo seikkailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnepäin Ghanaa matkustatte? Miten päädyitte juuri Ghanaan?
Accraan. Ghana tuli valittua pääasiassa noilla aloituksessa mainituilla perusteella. -ap
Ja eiku melaa mekkoon. Heh heh .
Tästä lähtien täytyy baarissa tarkastaa passin leimatkin...
Menee vaikeeks