Lähdemme tyttöporukalla talvella reissuun Ghanaan :)
Meitä on useita nuoria naisia lähdössä, olemme iältämme väliltä 20-30 vuotta. Eipä tarvitse sitten palella ja olla unelias Suomen pimeässä ja ankeassa talvessa, vaan Ghanassa näkee ja kokee auringonpaistetta, pehmeää hiekkaa jalkojen alla, turkoosin meren, lempeän merituulen, hyvää ruokaa ja juomaa ja rentoa tunnelmaa. Ja onhan siellä toki komeita miehiäkin, hihihi... :)
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka painavia olette?
Mikä kysymys tuo nyt oli? Mutta ei, emme ole lihavia, vaan hoikkia. -ap
Hyi teitä. Emme usko puheitanne. Yhden olisi voinut uskoa mutta ei useita
mies51v
Varokaa merivirtoja.
Mulla oli samassa huoneessa ghanalainen, kun teimme mieheni kanssa diplomityötä. Hän sanoi, ettei oo koskaan uskaltanut uida, kun itse näki kavereidensa hukkuvan. (hän teki itse väitöskirjaa)
Porvoon neitikerho yhdistyksen matka?
Kyllä Labadi Beach on hieno ranta.
Minnepäin Ghanaa matkustatte? Miten päädyitte juuri Ghanaan?
Vierailija kirjoitti:
Accraan. Ghana tuli valittua pääasiassa noilla aloituksessa mainituilla perusteella. -ap
Palstapapan harhoja taas vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Accraan. Ghana tuli valittua pääasiassa noilla aloituksessa mainituilla perusteella. -ap
No tää on ihan selvästi jonkun Suomi-persun provo! Miksi pitäisi ilmoittaa täällä mihin menee lomamatkalle?
Ap = Suomi-persu
Kuinka mones kerta kun sama aloitus on täällä? Ja kukaan ei usko että ap on nuori, saati nainen. Terveiset vaan sinne peräkammariin.
Wau! Teillä on varmasti yhtä hauskaa kuin Lassukoiden FB-ryhmän päiväretkellä Vauva av:lle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää on ihan selvästi jonkun Suomi-persun provo! Miksi pitäisi ilmoittaa täällä mihin menee lomamatkalle?
Ap = Suomi-persu
Olitpa nokkela! Olitkin ainoa joka asian ymmärsi...
Ap on se mies, joka kirjoittelee kommentteihin fantasioimistaan naisten seksimatkoista. Hän on itse miehiin kallellaan ja unelmoi mustista k, ulleista.
Ei tuommoista lomakohdetta olekaan. Tuolla päin on jatkuvia kaatopaikkapaloja josta tulee melko kamala löyhkä heti lentokentältä vastaan. Yksi maailman köyhimmistä maista.
Millä tyttöporukalla? Vanhoja tammojahan te jo olette.
Päässäni alkoi jo soimaan Mombasa, vaikka ei ole siellä päinkään :)
Ihanan lomakohteen olette valinneet! Meillä on keski-ikäisten naisten porukka, ollaan tänä talvena menossa jo kuudetta kertaa, pari viikkoa ollaan reissussa.
Säälittää nää ghaanaan matkaajat. Ei varmaan tarvitse selittää miksi.
Kuinka painavia olette?