Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisitkö Handmade's Talen Gileadissa?

Vierailija
06.08.2019 |

Olen nainen ja joutuisin orjattareksi. En varmaan kestäisi ainakaan ehjänä. Marttana tai vaimona voisin sietää elämää mutta luultavasti olisin liian juro ja menettäisin sormeni tmv.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä gileadissa paljon tavallisia työläisperheitäkin. Tarina keskittyy vain johtavan luokan elämään orjattarineen.

Pärjäisin siis aivan hyvin taviksena, hiljaisena suorittavan työn tekijänä.

Vierailija
42/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kyllä handmaideniksi huolittais.  Oon 35, ei lapsia ja kaiken lisäksi vielä lesbo. Seinällä olisin.. ennen pitkään. Eka mut ois varmaan pakotettu huoraksi.   

Sähän oisit (liki) täydellinen handmaid.

Täh. Eikö Atwoodin dystopiassa nimenomaan Hanmaideniksi joutunut vain naiset jotka oli synttänyt entuudestaan? 

L

I

K

I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä arvelut omista pärjäämisistä on aina vain arvauksia. Mittaa itseään nykyisen mukaan, kun kuitenkin kyse on täysin eri tilanteesta, johon on menty vähitellen.

Sinä et tiedä mitä silloin kestäisit tai miten reagoisit.

Millä tavalla vähitellen se pääosan näyttelijä siihen meni?

Etkö ole katsonut sarjaa?

Olen katsonut. Millä tavalla vähitellen?

Et ole siis ymmärtänyt Mitään.

Millä tavalla vähitellen?

Vierailija
44/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä gileadissa paljon tavallisia työläisperheitäkin. Tarina keskittyy vain johtavan luokan elämään orjattarineen.

Eihän naisilla ole työpaikkoja Gileadissa. Ei saa tehdä työtä, ei omistaa mitään eikä edes lukea mitään. Nainen voi olla vain martta, orjatar tai vaimo, tai sitten siirtokunnissa kuolemassa myrkytykseen. Kyllä ne kaikki vaihtoehdot on sarjassa näytetty.

Vierailija
45/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilla ole työpaikkoja Gileadissa. Ei saa tehdä työtä, ei omistaa mitään eikä edes lukea mitään. Nainen voi olla vain martta, orjatar tai vaimo, tai sitten siirtokunnissa kuolemassa myrkytykseen. Kyllä ne kaikki vaihtoehdot on sarjassa näytetty.

Oletpa huolimaton katsoja. Onhan siellä niitä tehdastyöläisiä perheitä.

Vierailija
46/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjattareksi joutuisin, koska olen eronnut, mutta todistettavasti hedelmällinen nuorehko nainen. Itsepuolustuslajitaustojeni takia minua olisi vähän vaarallista laittaa mihinkään talouteen, ennen kuin minulta amputoidaan oikea käsi tai tehdään jollain tapaa liikuntarajoitteiseksi. Täysin mahdollista, etten pakanana kuuntelisi tätien paskapuheita, vaan pääsisin hengestäni alkuvaiheessa.

Vierailija
47/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä arvelut omista pärjäämisistä on aina vain arvauksia. Mittaa itseään nykyisen mukaan, kun kuitenkin kyse on täysin eri tilanteesta, johon on menty vähitellen.

Tämä ohjelma on selkeästi sinulle liian vaikea.

Vierailija
48/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orjattareksi joutuisin, koska olen eronnut, mutta todistettavasti hedelmällinen nuorehko nainen. Itsepuolustuslajitaustojeni takia minua olisi vähän vaarallista laittaa mihinkään talouteen, ennen kuin minulta amputoidaan oikea käsi tai tehdään jollain tapaa liikuntarajoitteiseksi. Täysin mahdollista, etten pakanana kuuntelisi tätien paskapuheita, vaan pääsisin hengestäni alkuvaiheessa.

Oletko oikeasti vaarallinen vai elätkö siinä luulossa? Rehellinen vastaus, kiitos.

Vierailija
49/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ma joutuisin varmaan martaksi kun olen jo 40+. Tykkaan kylla ruuanlaitosta etta mikas siina. Varmaan salaa tosin pyorittaisin jotain vastarintaliiketta. 

Millä perusteella muuten nuo martat ym. on valittu? Mä olen nelikymppinen ja mulla ei ole lapsia ja olen aina ajatellut, et mut varmaan heivattais sinne siirtokuntiin, vai mitä ne oli, missä ne teki töitä saastuneen maan kimpussa, palelivat, hampaat tippui jne.

Vierailija
50/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Onko niin, ettet osaa kertoa vastausta. Voithan sanoa vaikka, ettet nyt muista. Ei se mitään haittaa.

Vierailija
51/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti vaarallinen vai elätkö siinä luulossa? Rehellinen vastaus, kiitos.

Taustalla krav magaa ja vapaaottelua yhdistettynä voimaharjoitteluun. Suht vaarallinen jos päätän, etten halua tulla raiskatuksi. :)

Vierailija
52/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taustalla krav magaa ja vapaaottelua yhdistettynä voimaharjoitteluun. Suht vaarallinen jos päätän, etten halua tulla raiskatuksi. :)

Tarkka-ampujan suosikki siellä

Vierailija
53/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40, kaksi lasta ja olen käynyt sterilisaatiossa. Mihin mä joutuisin?

Vierailija
54/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Gileadissa on myös tyttäriä, työläisvaimoja ja jezebelejä.

Vierailija
55/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi ja Laura olisivat vaimoja. Minä olisin martta. Olisin niin alistunut ja peloissani, että en uskaltaisi tehdä mitään kiellettyä tai edes yrittää mitään.

Vierailija
56/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaran harha lakkaisi kun pahat sedät ampuisi sua kinttuun.

Vierailija
57/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään että pärjäisitkö ja kun tyypit vastaa niin joku alkaa inttämään vastaan että etkä pärjäis. On tämä ihme palsta nykyään.

Vierailija
58/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Onko niin, ettet osaa kertoa vastausta. Voithan sanoa vaikka, ettet nyt muista. Ei se mitään haittaa.

Naisten oikeuksia alettiin kaventaa pikku hiljaa. Ensin tehtiin yksi heikennys, sitten toinen ja silleen. Moni hoksasi muutoksen vasta sitten, kun naisilta vietiin omat pankkitilit aviomiehen hallintaan ja kiellettiin työssäkäynti.

eri

Vierailija
59/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Täti.

Vierailija
60/102 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi alatiesynnyttää (enkä halua), joten kaksi lasta sektiolla synnyttäneenä varmaan tappaisin itseni mieluummin kuin ryhtyisin synnytyskoneeksi.