Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin tuhota erään perheen

Vierailija
06.08.2019 |

Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.

Kommentit (347)

Vierailija
281/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, kävikös se sun iskäukko tänään rautakaupassa vähän poraamassa?

Kävihän se. Kerroinkin tuossa jo aiemmin. Ei minulla oikeasti ole mitään intressejä rikkoa heidän perhettään. Enkä haluaisi itselleni miestä joka pettää. Olen tuntenut miehen yli 10v. ja tietty tilaisuus pari vuotta sitten teki varkaan. En ole ylpeä suhteesta mutta en kadukaan. Tiedän että miehellä on seksiä myös vaimonsa kanssa, puhutaan avoimesti näistä jutuista. Minä saan häneltä sen mitä haluan ja hän minulta. Ystävyyttä ja hyvää seksiä. Ja en halua lapsia,kun sitä joku jossain vaiheessa kysyi. Näin on hyvä.

Ap

En jaksa koko ketjua lukea mutta miksi voisit tuhota hänen perheensä?

Vierailija
282/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, kestoaihe trollaukseen. 

Tehoaa, kuin häkä! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävihän se. Kerroinkin tuossa jo aiemmin. Ei minulla oikeasti ole mitään intressejä rikkoa heidän perhettään. Enkä haluaisi itselleni miestä joka pettää. Olen tuntenut miehen yli 10v. ja tietty tilaisuus pari vuotta sitten teki varkaan. En ole ylpeä suhteesta mutta en kadukaan. Tiedän että miehellä on seksiä myös vaimonsa kanssa, puhutaan avoimesti näistä jutuista. Minä saan häneltä sen mitä haluan ja hän minulta. Ystävyyttä ja hyvää seksiä. Ja en halua lapsia,kun sitä joku jossain vaiheessa kysyi. Näin on hyvä.

Ap

En nyt sentään ala koko ketjua lukemaan läpi, mutta jos kerran olet niin tyytyväinen tilanteeseen kuin väität olevasi ja saat höyläyksen lisäksi ukolta mm. ystävyyttä, niin miksi edes mietit tuon ystävyyden tuhoamista millään tasolla? Miten ja miksi päähäsi ylipäätään pälkähti ajatus, että voisit tuhota jotain siihen liittyvää?

Vierailija
284/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeata, kestävää rakkautta ole olemassa, rakkaus muuttaa muotoaan kun ollaan pitkään yhdessä, liitossa siis ja asutaan yhdessä.. Kukaan ei omista toista ihmistä vaikka sen miten ajattelee, tehköön jokainen mitä tahtoo kunhan lapset ei siitä kärsi, nuo viattomat joita meidän aikuisten pitää suojella pahalta.

Vierailija
285/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En nyt sentään ala koko ketjua lukemaan läpi, mutta jos kerran olet niin tyytyväinen tilanteeseen kuin väität olevasi ja saat höyläyksen lisäksi ukolta mm. ystävyyttä, niin miksi edes mietit tuon ystävyyden tuhoamista millään tasolla? Miten ja miksi päähäsi ylipäätään pälkähti ajatus, että voisit tuhota jotain siihen liittyvää?

Raflaava keskustelun avaus

Ap

Vierailija
286/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä perheitä on NIIN paljon. Vuosikausia eleteään kaksoiselämää ja hankitaan jopa lapsia kahden naisen kanssa. Onko sitten hauskaa kun se selviää vaimolle ja lapsillekin että heillä on puolisisaruksia. Minusta väärin leikkiä noin toisten elämällä mutta hyvin moni mies toimii näin.

Vierailija
287/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ap itsetuntoa niin ei tarvitse esittää ja pullistella vaikutusvallalla.

Säälittävää.

Oikein säälittävää. Sama tavara löytyy joka akan haaroista. Kun ei ole muuta meriittiä ap: llä miehen on helppo naruttaa noin hyväuskoista hölmöä.

Vierailija
288/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi monet vaimot ovat ylpeitä, että usein se mies kuitenkin valitsee sen vaimon? Ottavat miehen takaisin, usein jopa taistelevat miehestään.

Mitä ylpeilemistä siinä on? Usein päätös perustuu muuhun kuin pelkkään rakkauteen vaimoa kohtaan. On lapset, talo, omaisuus, yleinen mielipide, suku, tapa, tottumukset ja rutiinit.

Ei se vaimon ihana persoona siinä yksin paina, jos niin olisikin moni mies valitsisi toisin. Ei siis sitä vanhaa."

Oma veikkaukseni on, että naisen motiivi on tässä sama kuin sun näkemyksen mukaan sen miehenkin. Eli nainen haluaa miehensä takaisin, koska on lapset, talo, omaisuus, yleinen mielipide, suku, tapa, tottumukset ja rutiinit. Ei se miehen persoona siinä yksin paina, joskus ei paina ollenkaan.

Miksi oletat, että nainen on aina sokean rakastunut mieheensä?

Niin ja itse olen lesbo, joten ei nämä heteroiden parisuhdekuviot minua kosketa - turha siis nyt alkaa spekuloida, että itselläni on epävarmuutta jonkun miehen suhteen

Vierailija
289/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, puhut kuitenkin miehestä joka pettää vaimoaan. Ihan perusteltua olettaa että hän ei puhu sinulle avoimesti mistään vaan valehtelee sekä merkityksellisistä että merkityksettömistä asioista. Ei ihminen ole epärehellinen yhden asian suhteen, epärehellisyys on elämäntapa.

Toisaalta: sinä olet suhteessa varatun kanssa ja kuuntelet korvat hörössä asioita jotka eivät sinulle kuulu, joten sama epärehellisyys on sinun luonteesi perusta. Ehkä kahden tuollaisen ihmisen toistensa seuraan hakeutumista voisi kutsua ystävyydeksi teidän kahden tapauksessa, mutta ei rehellisten ihmisten määritelmän mukaan. Eihän se tietenkään sinua vaivaa, kunhan nyt korjasin käyttämiäsi termejä.

Vierailija
290/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Oikein säälittävää. Sama tavara löytyy joka akan haaroista. Kun ei ole muuta meriittiä ap: llä miehen on helppo naruttaa noin hyväuskoista hölmöä.

Voi hyvänen aika. Ei minua naruta kukaan😂 Saan sen mitä haluan. Miksi suurimmalla osalla on se oletus, että kaikki haluaa parisuhteen. Tarvitsen seksiä ja ystävyyttä. En parisuhdetta. Tältä mieheltä saan kaiken minkä haluan. Viihdyn itsekseni muuten. Mies tyydyttää tarpeeni.

Ap

Vierailija
291/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö

Vierailija
292/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Voi hyvänen aika. Ei minua naruta kukaan😂 Saan sen mitä haluan. Miksi suurimmalla osalla on se oletus, että kaikki haluaa parisuhteen. Tarvitsen seksiä ja ystävyyttä. En parisuhdetta. Tältä mieheltä saan kaiken minkä haluan. Viihdyn itsekseni muuten. Mies tyydyttää tarpeeni.

Ap

Älä kehtaa. Luuletko jonkun uskovan. Seisot peilin edessä huokailemassa ajan matelemista sillä aikaa, kun mies rakastelee vaimonsa kanssa. Vaihtelunhalun iskiessä kertoo sulle nyyhkytatinaa, joka uppoo suhun täysillä. Hanki apua.

Vierailija
293/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että mitkä kriteerit on ystävyydelle, jos tuossa kuviossa puhutaan ystävästä. Ystävyys harvemmin perustuu mihinkään tavoitteeseen, joka saavutetaan tapaamisilla. Vai olisiko teillä yhteisiä hetkiä ilman seksiä? Toki on kiva siinä jälkimainingeissa jutella ehkä herkässä tilassa henkeviä. Mutta oikeasti se mies lähtee sen kotiin "odottavan" vaimon luokse. Häntä ei todennäköisesti kiinnosta sinun flunssat tai murheet eikä kyllä ilotkaan. Hän ehkä pitää sinua huvina, niin kauan kun teidän pikku salaisuus pysyy kasassa. Jos vaimo saisi tietää, sinä tuosta kuviosta lentäisit ensimmäisenä. Oikeasti et tuhoisi tai olisi tuhoamatta ehkä yhtään mitään, koska se henkilö johon omaa sanamuotoasi lainatakseni puretaan paineet ei ole elämässä kuin yksi asema jolla piipahdetaan sauman sattuessa. Mitään valtaa tai mielipidettä ei tuollaisessa asetelmassa sillä henkilöllä ole sen aidan ylitse luikkijan elämässä. Eikä ole mitään yhteistä historiaa tai mitään muutakaan kosketuspintaa toisen kanssa. On vain se hetki kun puretaan paineet. Ei muuta.

Vierailija
294/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Joka akka ei osaa sitä tavaraansa käyttää miestä miellyttävällä tavalla. Ap vissiin osaa.

Vierailija
295/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole perheen tuhoamista, että kerrot totuuden vaimolle pettävästä miehestä. Mies pettää ihan itse ja pettäisi myös jonkun toisen kanssa mahdollisesti, ellei tee sitä jo. Eivät vanhemmat eroa lapsista vaan toisistaan, ettei kulu enempää vaimojen aikaa hukkaan ja usea vaimo antaa anteeksi - kunnes huomaa "pelimiehen". Tuossa tapauksessa pettäminen on ollut pitkäkestoista. Jos olisin vaimo haluaisin ehdottomasti tietää minkälaisen henkilön kanssa olen parisuhteessa, kannattaako se tai mitä mies tekee. 

Vierailija
296/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että mitkä kriteerit on ystävyydelle, jos tuossa kuviossa puhutaan ystävästä. Ystävyys harvemmin perustuu mihinkään tavoitteeseen, joka saavutetaan tapaamisilla. Vai olisiko teillä yhteisiä hetkiä ilman seksiä? Toki on kiva siinä jälkimainingeissa jutella ehkä herkässä tilassa henkeviä. Mutta oikeasti se mies lähtee sen kotiin "odottavan" vaimon luokse. Häntä ei todennäköisesti kiinnosta sinun flunssat tai murheet eikä kyllä ilotkaan. Hän ehkä pitää sinua huvina, niin kauan kun teidän pikku salaisuus pysyy kasassa. Jos vaimo saisi tietää, sinä tuosta kuviosta lentäisit ensimmäisenä. Oikeasti et tuhoisi tai olisi tuhoamatta ehkä yhtään mitään, koska se henkilö johon omaa sanamuotoasi lainatakseni puretaan paineet ei ole elämässä kuin yksi asema jolla piipahdetaan sauman sattuessa. Mitään valtaa tai mielipidettä ei tuollaisessa asetelmassa sillä henkilöllä ole sen aidan ylitse luikkijan elämässä. Eikä ole mitään yhteistä historiaa tai mitään muutakaan kosketuspintaa toisen kanssa. On vain se hetki kun puretaan paineet. Ei muuta.

Kimmo Tiilikainenkin läksi kotiin vaimon luo eikun...

Vierailija
297/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Joka akka ei osaa sitä tavaraansa käyttää miestä miellyttävällä tavalla. Ap vissiin osaa.

Miksi tyytyä yhteen jos mahdollisuus on kahteen tai useampaan.

Vierailija
298/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi monet vaimot ovat ylpeitä, että usein se mies kuitenkin valitsee sen vaimon? Ottavat miehen takaisin, usein jopa taistelevat miehestään.

Mitä ylpeilemistä siinä on? Usein päätös perustuu muuhun kuin pelkkään rakkauteen vaimoa kohtaan. On lapset, talo, omaisuus, yleinen mielipide, suku, tapa, tottumukset ja rutiinit.

Ei se vaimon ihana persoona siinä yksin paina, jos niin olisikin moni mies valitsisi toisin. Ei siis sitä vanhaa."

Oma veikkaukseni on, että naisen motiivi on tässä sama kuin sun näkemyksen mukaan sen miehenkin. Eli nainen haluaa miehensä takaisin, koska on lapset, talo, omaisuus, yleinen mielipide, suku, tapa, tottumukset ja rutiinit. Ei se miehen persoona siinä yksin paina, joskus ei paina ollenkaan.

Miksi oletat, että nainen on aina sokean rakastunut mieheensä?

Niin ja itse olen lesbo, joten ei nämä heteroiden parisuhdekuviot minua kosketa - turha siis nyt alkaa spekuloida, että itselläni on epävarmuutta jonkun miehen suhteen

En olettanut, että on rakastunut persoonaan kumpikaan, puhuin siitä, että miksi vaimot ylpeilevät vaimoudestaan ja kuitenkin ottavat pettäneen miehen takaisin ja miksi silti ovat alentuvia toista naista kohtaan.

Ei siinä ole mitään ylpeilemistä, ei niin vaimolla kuin miehellä, jos ovat yhdessä tai menevät takaisin noista kyseistä syistä.

Melko todennäköistä on myös silloin, että jonkin ajan päästä kun tilanne rauhoittuu niin jompikumpi taas pettää, siksi koska kyseinen liitto ei täytä niitä tarpeita kuitenkaan, mitä rakastavassa liitossa pitäisi olla ja mitkä syyt pitävät ihmiset yhdessä.

Joku tyhjyys ihmisillä siinä kuitenkin on ja siksi haetaan lämpöä ja läheisyyttä muualta kuin omasta kumppanista. Josta on etäännytty. Koska jos liitto perustuu järkeen niin usein se järki ei kuitenkaan ole tarpeeksi täyttämään muita osioita.

Vierailija
299/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Ap

Sinua käytetään hyväksi, etkä ressukka ymmärrä sitä. Varmaan tosi paha mieli kun ei kelpuuteta suhteeseen eikä sinua rakasteta.

Vierailija
300/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävähän sinä olet kun et saa muuta kuin jämämieheltä jämäpalat.

Tietysti se voi olla juuri sitä mitä haluat ja mistä olet aina unelmoinut, mutta sanoisin että siinä tapauksessa vika on unelmissasi. 

Siitä kertoo myös tuo aika sairaalloinen vallan tunne jota saat ajatellessasi "perheen tuhoamista". 

Sinuna kävisin juttelemassa jollekin ammattilaiselle, mutta veikkaanpa että se on viimeinen asia minkä tekisit. No, omapa on elämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi