Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle? (deittailu, kumppaninhaku)

Vierailija
06.08.2019 |

Olen sinkku joka toivoisi suhdetta. Minulla on tällaisia ulkoisia kriteerejä/toiveita miehelle:

- Iältään suunnilleen 25-32 välillä
- Urheilullinen
- Miellyttävät kasvot
- 185 cm tai pitempi

- Vakaassa ja vähintään keskituloisessa työssä, tai valmistumassa sellaiseen
- Ei lapsia aiemmista suhteista, mutta haluaa niitä minun kanssani
- Haluaa sitoutua, mennä naimisiin, perustaa perheen
- Ei tupakoi, käyttää alkoholia harvoin tai ei ollenkaan.

... ja tässä olivat vain ulkoiset kriteerit, näiden lisäksi pitää tietysti olla henkinen yhteys, se kokemus että me "klikkaamme" ja sovimme persooniltamme yhteen.

Tällainen minä itse olen:

- 26v
- 165 cm / 55 kg, timmi, urheilen paljon, kroppa on mielestäni paras asia ulkonäössäni
- Kasvoiltani olen ilman meikkiä tavallinen/perusnätti, meikattuna kaunis

- Valmistuin vuosi sitten korkeakoulusta hyvintyöllistettyyn ja -palkattuun ammattiin, sain heti töitä
- Ei lapsia, mutta haluan niitä
- En tupakoi, juon alkoholia ehkä 2 kertaa vuodessa

- Elän terveellisesti ylipäätään ja pientä yksinäisyyttä lukuunottamatta voin hyvin ja olen fyysisesti & psyykkisesti terve.

Mitä sanotte? Ovatko vaatimukseni miehelle kohtuulliset sen kanssa, millainen itse olen? Tiedän että vaadin mieheltä paljon ja tavoittelen varmaankin sitä top kymmentä prosenttia kaikin tavoin, mutta toisaalta olen itsekin omasta mielestäni "tasokas" (kauheaa käyttää tuollaista sanaa ihmisistä, mutta en tiedä miten tuon muutenkaan ilmaisisin!).

Tuollaista toiveeni täyttävää miestä ei ole helppo löytää. Olen nyt ollut edellisen suhteen jäljiltä sinkkuna jo pian kolme vuotta, vaikka olen silloin tällöin käyttänyt deittipalveluitakin eli ollut sillä tavalla aktiivinen kumppaninhaussa.

Eksäni täytti kaikki nuo kriteerini lukuunottamatta sitä, että hän tiesi vakaasti ettei halua lapsia. Tämän takia suhteemme päättyikin. Olen nyt alkanut miettiä, enkö löydä miestä siksi että odotan liikoja. Olen noissa deittipalveluissa, sekä livenäkin saanut todella paljon lähestymisiä, mutta kukaan ei vain sytytä. Haikailenko minä jotain haavekuvaa joka ei voi koskaan toteutua oikeassa ihmisessä?

Koska tiedän, että läheskään kaikki eivät jaksa kirjoittaa kommenttia, lisään myös kyselyn tähän, niin saa vähällä vaivalla ilmaistua mielipiteensä. Olisin silti tosi iloinen sanallisista kommenteista :)

Onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle? (deittailu, kumppaninhaku)

Vaihtoehdot

Kommentit (571)

Vierailija
201/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä miehessä ihaninta on se, että pitää nousta varpailleen pussatessa. Ehkä jonain päivänä kohtaan lyhyen miehen, jota himoitsen, mutta usko on vähissä, kun ikää on yli 40 vuotta.

Minulla ei onneksi ole kiirettä löytää pitkää unelmien miestä, olen ihan tyytyväinen sinkkuna. Lapset on jo tehty (perivät onneksi isänsä pituuden) ja arki järjestyksessä. Ymmärrän, että kriteerini, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin aplla, rajaavat miesjoukon hyvin pieneksi. Lisäksi miehen pitäisi olla empaattinen, positiivinen, fiksu ja viihdyttävä. Mutta minulla loppuelämä aikaa, aplla n. viisi vuotta.

Mutta tarvitaanko siihen varpailleen nousuun 20+ cm pituusero? Pitkänä miehenä voin sanoa, että ei ole kiva että joutuu aina kumartumaan, että voi pussata. Ja sitä paitsi lyhyen naisen pyllykin on ihan liian alhaalla :)

Vierailija
202/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se hakemalla selviä, onko kohtuulliset vaatimukset. Jos löydät tuollaisia miehiä, niin sitten varmaan on kohtuulliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta olisi tullut tyystin erilainen, jos ap olisi kirjoittanut muuten identtisen aloituksen, mutta jättänyt tuon pituusvaatimuksen sanomatta.

Täällä on aina punainen vaate se, että nainen sanoo pitävänsä pitkistä miehistä. Vaikka se on aivan luonnollista, yhtä luonnollista kuin se että mies pitää naisesta jolla on muodot kohdillaan.

Nämä joita tämä raivostuttaa ovat luultavasti a) itse lyhyitä miehiä, b) naisia jotka myös (salaisesti?) pitävät pitkistä miehistä, mutta ovat joutuneet tyytymään lyhyeen.

En nimittäin näe miksi muita kuin yllämainittuja niin ärsyttäisi jonkun toisen pituusmieltymykset kumppanille.

Aika montaa naista ärsyttää jos miehet etsii timmiä naista isoilla rinnoilla. Kokevat tarpeelliseksi huomautella miten pinnallista ja epärealistista sellaiset vaatimukset on. Onkohan ne kaikki läskejä mutta lautoja?

T: lyhyt mies 184cm

Vierailija
204/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rotissööri kirjoitti:

Yleensä kun ihmiset ihastuvat tai rakastuvat niin ei siinä paljon mitään varallisuuksia tai statuksia katella. Koskakohan tämäkin juttu tajutaan? En yhtään ihmettele avioeroja ja kaikkee huonoo mitä aiheutuu kun ihminen ei pariudu oikeasta syystä.

Muuten hyvä mutta yleensä se kumppani löytyy samasta sosiaalisesta viiteryhmästä kuin mihin itse kuuluu.

Vierailija
205/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna pysyt tuolla listalla!

Vierailija
206/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä miehessä ihaninta on se, että pitää nousta varpailleen pussatessa. Ehkä jonain päivänä kohtaan lyhyen miehen, jota himoitsen, mutta usko on vähissä, kun ikää on yli 40 vuotta.

Minulla ei onneksi ole kiirettä löytää pitkää unelmien miestä, olen ihan tyytyväinen sinkkuna. Lapset on jo tehty (perivät onneksi isänsä pituuden) ja arki järjestyksessä. Ymmärrän, että kriteerini, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin aplla, rajaavat miesjoukon hyvin pieneksi. Lisäksi miehen pitäisi olla empaattinen, positiivinen, fiksu ja viihdyttävä. Mutta minulla loppuelämä aikaa, aplla n. viisi vuotta.

Mutta tarvitaanko siihen varpailleen nousuun 20+ cm pituusero? Pitkänä miehenä voin sanoa, että ei ole kiva että joutuu aina kumartumaan, että voi pussata. Ja sitä paitsi lyhyen naisen pyllykin on ihan liian alhaalla :)

Eräillä vaan ei ole mielikuvitusta riittävästi .t. 25 cm pituusero

Vierailija
207/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et etsi miestä kumppaniksi itsellesi, vaan siittäjäksi ja elättäjäksi lapsillesi.

Vierailija
208/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on akateeminen, siis yliopiston tai Oikean korkeakoulun käynyt, hän tod näk viihtyisi parhaiten toisen analyyttiseen ajatteluun tottuneen ihmisen rinnalla.

Tässä ketjussa on moni esittänyt kaikki pitkät, kouluttautuneet, timmit miehet alfoiksi, jotka kelpuuttavat vain nuoren trophy-vaimon.

Akateemisissa piireissä asiat eivät mene näin. Me mieluusti yhytämme jonkun samantyyppisen ihmisen, jolla on älyllistä kapasiteettia ja mieluusti jotain kosketuspintaa joko omaan alaamme tai harrastuksiimme. Ulkonäkökriteereistä pitää joustaa usein, sillä älyköt ovat harvemmin niitä hunkstanssijan näköisiä. Salilla käynti ja 'treenaus' vain ovat niin yleisiä (yksilö)harrasteita, ettei niitä voi tässä laskea kriteeriksi. Eri asia olisi jo, mikäli ap tykkäisi esim. hiihtää tai vaeltaa.

Ap tosiaan kuulostaa kiltiltä, mukavalta, ja sorry, tylsältä. Tylsiä eli mielikuvituksettomia ja tavallisia perusmiehiä löytyy kyllä, myös pitkinä.

Toki ne taviksen näköiset nörtit deittaavat yleensä toisia taviksen näköisiä nörttejä, mutta kyllä ainakin meidän alalla oli yliopistossa myös se oma klikkinsä niitä jotka ovat kaikkea - älykkäitä, hauskoja JA kauniita/komeita. Ap:n kriteerien perusteella veikkaan hänen tavoittelevan näitä miehiä vaikkei hän kuulu näihin naisiin. Se ei yleensä ole realistista.

Oma klikkinsä? Aikuiset ihmiset?

Voih, oliko termi väärä. No keksi parempi termi sille, että isommassa ryhmässä tuppaa muodostumaan pienempiä sosiaalisia ryhmittymiä, jotka istuvat vierekkäin luennoilla, samassa pöydässä lounaalla ja kaveeraavat vapaa-ajalla paljon keskenään.

Vierailija
209/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt kommentoida vielä noita "arkisia kasvojani", joihin moni on puuttunut. Minusta tuntuu että osalla täällä on eri käsitys siitä mikä on tavallista/kaunista, kuin minulla.

Tuntuu, että jotkut täällä tulkitsivat tuon kuvaukseni siten, että olen lähes ruma kasvoista. En ole. Olen mielestäni tavallinen/perusnätti, mikä tarkoittaa minulle sitä, että kasvoni ovat ihan kivat ja miellyttävät, mutta eivät aiheuta sellaista "wow"-efektiä. En siis ole laittamattomana sellainen päitä kääntävän kaunis, mutta ei minun kasvoissani mitään "vikaakaan" ole.

Ja ehkä myös huomionarvoista se, että tyypillisesti kuljen ihmisten ilmoilla kevyesti meikattuna, mikä heti kaunistaa.

Eli en siis sanoisi, että kasvoni ovat mikään "deal breaker" minussa. Kroppani vain on vielä parempi, siksi mainitsin sen parhaaksi ominaisuudekseni.

Ap

Mutta etsit miestä, jolla on miellyttävät kasvot. Tavalliset/peruskomeat ei riitä.

Vierailija
210/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on akateeminen, siis yliopiston tai Oikean korkeakoulun käynyt, hän tod näk viihtyisi parhaiten toisen analyyttiseen ajatteluun tottuneen ihmisen rinnalla.

Tässä ketjussa on moni esittänyt kaikki pitkät, kouluttautuneet, timmit miehet alfoiksi, jotka kelpuuttavat vain nuoren trophy-vaimon.

Akateemisissa piireissä asiat eivät mene näin. Me mieluusti yhytämme jonkun samantyyppisen ihmisen, jolla on älyllistä kapasiteettia ja mieluusti jotain kosketuspintaa joko omaan alaamme tai harrastuksiimme. Ulkonäkökriteereistä pitää joustaa usein, sillä älyköt ovat harvemmin niitä hunkstanssijan näköisiä. Salilla käynti ja 'treenaus' vain ovat niin yleisiä (yksilö)harrasteita, ettei niitä voi tässä laskea kriteeriksi. Eri asia olisi jo, mikäli ap tykkäisi esim. hiihtää tai vaeltaa.

Ap tosiaan kuulostaa kiltiltä, mukavalta, ja sorry, tylsältä. Tylsiä eli mielikuvituksettomia ja tavallisia perusmiehiä löytyy kyllä, myös pitkinä.

Toki ne taviksen näköiset nörtit deittaavat yleensä toisia taviksen näköisiä nörttejä, mutta kyllä ainakin meidän alalla oli yliopistossa myös se oma klikkinsä niitä jotka ovat kaikkea - älykkäitä, hauskoja JA kauniita/komeita. Ap:n kriteerien perusteella veikkaan hänen tavoittelevan näitä miehiä vaikkei hän kuulu näihin naisiin. Se ei yleensä ole realistista.

Oma klikkinsä? Aikuiset ihmiset?

Voih, oliko termi väärä. No keksi parempi termi sille, että isommassa ryhmässä tuppaa muodostumaan pienempiä sosiaalisia ryhmittymiä, jotka istuvat vierekkäin luennoilla, samassa pöydässä lounaalla ja kaveeraavat vapaa-ajalla paljon keskenään.

Sanoit, että oma klikkinsä ulkonäön perusteella. Ei meillä ainakaan akateemisissa piireissä ihmiset päätä seuraansa tai "klikkiään" ulkonäön perusteella.

Vierailija
211/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaudun samanlaiseksi kuin ap; vain pitkä mies houkuttaa, ja minulle mies on pitkä vasta yli 185-senttisenä. Tätä lyhyemmät ovat minun silmissäni lyhyitä, eikä sillä ole sitten mitään väliä, kuinka paljon sillä lyhyellä miehellä mittaa väliltä 160 -180 cm, koska mies on anyway omissa silmissäni jo lyhyt. Mieluummin sitten jopa itseäni lyhyempi kuin surkean sentin parin pidempi. Jokainen sukuni miehistä ylittää tuon 185 cm mitan, olen myös itse pitkähkö naiseksi (175 cm), joten vaikeaa on kokea silmää miellyttäväksi miestä, joka on suurin piirtein samanpituinen kuin minä korkkarit jalassa. Lyhyyden myötä myös muu ruumis on pienikokoinen: sääret ja käsivarret ovat lyhyellä lyhyet ja kädet ja jalat pienet, mikään osa ei ole tarpeeksi pitkä, paitsi ehkä selkä tällä rodúlla, josta voi jo syntyä taaperomainen vaikutelma.

Lyhyiden  iesten on ihan turha vääntää tästä, koska hyvin monilla miehillä on samanlainen fetissi naisen painoon; heillekään ei kelpaa normaalipainon ylärajoja lähestyvä tai roteva tyyppi, vaan he etsivät silmillään sitä siroa, hoikkaa ja hentoa naista ja nalkuttavat, jos oma tyttöystävän tai vaimon paino alkaa lähestyä sinänsä ihan terveitä lukemia.

Eipä silti, että pituus mikään ehdoton kriteeri minullekaan olisi, mutta silloin sen kiinnostuksen täytyy kyllä herätä ihan muista kuin fyysisistä jutuista. Vähän sama juttu kuin jos hoikkia naisia rakastava mies tyytyisi ylipainoiseen tmv., mutta niissäkin tapauksissa, joissa hoikkia rakastava mies on huolinut pulskan tai ison naisen, lähestymiskynnys on ylitetty - ja kiinnostus herätetty - ihan muilla avuilla kuin ulkonäöllä.

Roskaa.

1. Painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei.

2. Ylipaino on epäterveellistä, lyhyys ei.

Vierailija
212/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no tavallaan ymmärrän. Itse en mitään konkreettista listaa koskaan tehnyt, mutta hiljaa pääni sisällä "listaani" kuului pituus (olen itse 180cm eli sitä pidempi mielellään), muutoin miellyttävä ulkonäkö ja hoikka ruumiinrakenne, samanlainen huumorintaju kuin minulla, samat arvot (no lienee melko normaali vaatimus) yms. No, tapasin sitten, tinderissä itse asiassa, sellaisen miehen joka allekirjoitti tasan samat arvot, eikä niitäkään täysin. Silti vaan muutaman tapaamiskerran jälkeen aloin lämpeämään ja vuosi vuodelta oikeastaan vaan tuntuu vahvemmin siltä että oikean kaverin kanssa ollaan, tyyppi vaan paranee vuosi vuodelta. Eli aina ei kannata myöskään odottaa mitään salamatunnetta siitä että tässä se nyt on. 

Vierailija
213/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se hakemalla selviä, onko kohtuulliset vaatimukset. Jos löydät tuollaisia miehiä, niin sitten varmaan on kohtuulliset.

Siinäpä hyvä vastaus. Jos sopivaa ei ala löytymään, niin jossain kohtaa vaatimukset vs. omat ominaisuudet eivät kohtaa. 

Vierailija
214/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ap:n kuvailema mies ei ole mikään huippumies vaan aivan keskinkertainen tavismies. Ihan realistinen tavoite ap:lle.

Jos joku luulee tuollaista miestä top 10 mieheksi, niin on viettänyt aikaa melko surkeassa seurassa. Eli luetellut kriteerit ovat ihan ok ap:lle.

Vierailija
215/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt kommentoida vielä noita "arkisia kasvojani", joihin moni on puuttunut. Minusta tuntuu että osalla täällä on eri käsitys siitä mikä on tavallista/kaunista, kuin minulla.

Tuntuu, että jotkut täällä tulkitsivat tuon kuvaukseni siten, että olen lähes ruma kasvoista. En ole. Olen mielestäni tavallinen/perusnätti, mikä tarkoittaa minulle sitä, että kasvoni ovat ihan kivat ja miellyttävät, mutta eivät aiheuta sellaista "wow"-efektiä. En siis ole laittamattomana sellainen päitä kääntävän kaunis, mutta ei minun kasvoissani mitään "vikaakaan" ole.

Ja ehkä myös huomionarvoista se, että tyypillisesti kuljen ihmisten ilmoilla kevyesti meikattuna, mikä heti kaunistaa.

Eli en siis sanoisi, että kasvoni ovat mikään "deal breaker" minussa. Kroppani vain on vielä parempi, siksi mainitsin sen parhaaksi ominaisuudekseni.

Ap

Mutta etsit miestä, jolla on miellyttävät kasvot. Tavalliset/peruskomeat ei riitä.

Tavalliset/peruskomeat riittävät hyvin. Minulle tavallinen/peruskomea = miellyttävä.

Ap

Vierailija
216/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset listat on tyhmiä, mutta jos niitä nyt halutaan käyttää, niin kannattaisi ehkä miettiä vielä tarkemmin, mitä oikeasti haluat. Haluat urheilullisen miehen, mutta millä tavalla – painonnostajan, juoksijan, korkeushyppääjän, vuorikiipeilijän? Pidätkö urheilullisesta miehestä siksi, koska lihaksikas tai hoikka kroppa kiihottaa seksuaalisesti? Haluatko miehen, jolla on laaja kaveripiiri pallopeleissään? Haluatko miehen, joka sitoutuu johonkin tiettyyn tavoitteeseen ja tekee mitä vain saavuttaakseen tavoitteensa? Haluatko miehen, joka on menossa joka ilta eikä vain istu sohvalla? Haluatko miehen, joka harrastaa urheilua nimenomaan sinun kanssasi? Haluatko miehen, joka urheilee ja kuluttaa paljon energiaa ja pystyy myös syömään paljon ja jaksaa nostaa sinut (ts. sinä tunnet olosi kevyemmäksi ja naisellisemmaksi, eli mies parantaa itsetuntoasi)?

Mitä mieltä muut ovat näistä kriteereistäsi, ei sillä väliä. Tärkeintä on, että menisit vähän syvemmälle itseesi ja miettisit, mitä oikeasti haluat. Kaikkea ei kuitenkaan voi tässä elämässä saada. Sinun on aina luovuttava jostain kriteeristäsi. Oli se urheilullisuus tai pituus tai mikä vain.

Vierailija
217/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytyy kysyä neuvoa av-palstalta, vaatimukset ovat liian kovat.

Ne naiset jotka saavat pitkiä ja komeita, hyvässä ammatissa olevia miehiä ovat tasokkaita ja tietävät sen.

Ap ei kuulu ykkösliigaan vaikka kuinka treenaisi. Lahjakkuus ei riitä. Divarissa pelaavat ne miehet jotka eivät ole pitkiä, luonnonkomeita ja synnynnäisiä menestyjiä - mutta ovat ahkeria. Insinörtit jotka ajattelivat että kun saavat ok paikan insinööritoimistossa ja käyvät salilla, naisia riittää. Mutta kun ei ole pituutta, komeita kasvoja, karismaa eikä kunnianhimoa jolla noustaan toimiston pomoksi tai omistajaksi.

Samassa divarissa pelaa ap.

Vierailija
218/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaudun samanlaiseksi kuin ap; vain pitkä mies houkuttaa, ja minulle mies on pitkä vasta yli 185-senttisenä. Tätä lyhyemmät ovat minun silmissäni lyhyitä, eikä sillä ole sitten mitään väliä, kuinka paljon sillä lyhyellä miehellä mittaa väliltä 160 -180 cm, koska mies on anyway omissa silmissäni jo lyhyt. Mieluummin sitten jopa itseäni lyhyempi kuin surkean sentin parin pidempi. Jokainen sukuni miehistä ylittää tuon 185 cm mitan, olen myös itse pitkähkö naiseksi (175 cm), joten vaikeaa on kokea silmää miellyttäväksi miestä, joka on suurin piirtein samanpituinen kuin minä korkkarit jalassa. Lyhyyden myötä myös muu ruumis on pienikokoinen: sääret ja käsivarret ovat lyhyellä lyhyet ja kädet ja jalat pienet, mikään osa ei ole tarpeeksi pitkä, paitsi ehkä selkä tällä rodúlla, josta voi jo syntyä taaperomainen vaikutelma.

Lyhyiden  iesten on ihan turha vääntää tästä, koska hyvin monilla miehillä on samanlainen fetissi naisen painoon; heillekään ei kelpaa normaalipainon ylärajoja lähestyvä tai roteva tyyppi, vaan he etsivät silmillään sitä siroa, hoikkaa ja hentoa naista ja nalkuttavat, jos oma tyttöystävän tai vaimon paino alkaa lähestyä sinänsä ihan terveitä lukemia.

Eipä silti, että pituus mikään ehdoton kriteeri minullekaan olisi, mutta silloin sen kiinnostuksen täytyy kyllä herätä ihan muista kuin fyysisistä jutuista. Vähän sama juttu kuin jos hoikkia naisia rakastava mies tyytyisi ylipainoiseen tmv., mutta niissäkin tapauksissa, joissa hoikkia rakastava mies on huolinut pulskan tai ison naisen, lähestymiskynnys on ylitetty - ja kiinnostus herätetty - ihan muilla avuilla kuin ulkonäöllä.

Roskaa.

1. Painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei.

2. Ylipaino on epäterveellistä, lyhyys ei.

Hehheh. Mitä väliä voiko ominaisuuteen vaikuttaa vai ei? Jos ei pätkät tai läskit kiinnosta niin ei sitten kiinnosta. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
219/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä hyvä vastaus. Jos sopivaa ei ala löytymään, niin jossain kohtaa vaatimukset vs. omat ominaisuudet eivät kohtaa. 

Silloin kuuluu todeta: "Mielummin yksin, jos ei sopivaa löydy."

Vierailija
220/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpha kirjoitti:

28v nainen katselee silloin omanikäisiään ja max 5 vuotta vanhempia. Aina sieltä mies saadaan yksi koukkuun. 40v papparaisiin ei tarvitse tyytyä kuin vasta 40 vuotiaana sitten.

Heiheihei! Täällä yksi 40v pappa. Mä olen ainakin kaikin puolin parempi nyt kuin vaikka 8v sitten.

Jotain rajaa sentään.. t alfa

Sini n pappa kannattaa suuntautua niihin omansa käsiin muihin. Vanhat raakit ei nuoria viehätä. Varsinkaan kun on noi harhainen käsitys itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän