Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hiustyyli - mielipiteitä

Vierailija
06.08.2019 |

Mitä mieltä mammat olette 40+ miehen hiuksista? Tilanne on se, että sisäkumi on alkanut jo paistaa ja samalla sivuille on ilmaantunut aikuisen miehen hurmaavat harmaat. Itse en haluaisi lähteä ajelemaan kaikkea pois, vaan antaisin harmaiden hapsien tehdä itsestäni sharmikkaan, mutta pitkät sivut ja olematon päälaen karvoitus on aika ruma yhdistelmä.
Mikä on raadin mielipide, kannattaako pitää se mitä on jäljellä vai luovuttaa ja ajella loputkin pois?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ehdottomasti harmaiden näkyä. Kaljuja miehiä on ihan tarpeeksi muutenkin.

Vierailija
2/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei sovi useimpien tyyliin kovin hyvin. Minusta sellainen siisti lyhyt leikkaus on ihan jees, vaikka olisikin vähän päälaella kaljua ja hiusraja paennut taaksepäin. Sellaiset taas tyhmän näköisiä joissa yritetään korostaa niitä paikkoja joissa karvaa vielä on, pitämällä niitä sivuhiuksia aika pitkänä ja lisäksi eism. pulisongit pahimmassa tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kampaisit ne sivuhiukset kaljun yli? Vähän geelia tai vahaa niin pysyisivät hyvin. 

Vierailija
4/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju ei sovi useimpien tyyliin kovin hyvin. Minusta sellainen siisti lyhyt leikkaus on ihan jees, vaikka olisikin vähän päälaella kaljua ja hiusraja paennut taaksepäin. Sellaiset taas tyhmän näköisiä joissa yritetään korostaa niitä paikkoja joissa karvaa vielä on, pitämällä niitä sivuhiuksia aika pitkänä ja lisäksi eism. pulisongit pahimmassa tapauksessa. 

Voi yök. Ylipitkät ja hoitamattomat sivuhiukset ja reilu kalju päälaella. Ja siihen päälle pulisongit...

Vierailija
5/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kampaisit ne sivuhiukset kaljun yli? Vähän geelia tai vahaa niin pysyisivät hyvin. 

Onha tuo vitsi, onhan?

Vierailija
6/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos en. Tuo on huonoin idea ikinä! Tai no ehkä irokeesin jälkeen...

ap

Vierailija
7/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikkasi kaljuksi, on mielestäni paremman näköinen ja nuoremman myös. Joillekin se todellakin sopii.

Miehen mielestä myös käytännöllinen, kun on noita metsästysreissuja ym.

Vierailija
8/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tuulella koko pitkä toispuolinen komeus lentelee minne satuu. :->

Vierailija
9/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kamala, tekee miehet niin persoonattomaksi - Ä l ä   v a a n  l e i k k a u t a  k a l j u k s i !!!

Vierailija
10/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se masentavaa katsella miehiä, jotka yrittävät kampailla otsalla kasvavaa viimeistä harvaa tupsua jotenkin taakse kaljun päälaen peitoksi. Luuleeko joku, ettei se kalju päälaki sieltä paista vai eikö ne vaan itse näe sitä peilistä katsoessaan.

Kaljuuntuvalla miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ajella koneella lyhyeksi. Eihän se pakko ole ihan roll-on'ksi ajaa, mutta yli 10 mm alkaa jo näyttää huvittavalta peittelyltä..

Vierailija
11/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se masentavaa katsella miehiä, jotka yrittävät kampailla otsalla kasvavaa viimeistä harvaa tupsua jotenkin taakse kaljun päälaen peitoksi. Luuleeko joku, ettei se kalju päälaki sieltä paista vai eikö ne vaan itse näe sitä peilistä katsoessaan.

Kaljuuntuvalla miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ajella koneella lyhyeksi. Eihän se pakko ole ihan roll-on'ksi ajaa, mutta yli 10 mm alkaa jo näyttää huvittavalta peittelyltä..

Jep. Ainoat hyvät vaihtoehdot on alle sentin siili tai hiustensiirto turkissa.

Vierailija
12/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kallon mallista. Miehelläni on mitä kaunein päänmuoto ja hänellä on välillä lähes kalju joka sopii sellaiseen "täydelliseen" päänmuotoon. Mutta jos itse ajaisin kaljuksi niin näky olisi hirveä koska minulla on ruma kallonmuoto varsinkin takaraivolla on ruma pudotus ja "lommo".

Vierailija
13/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä lihavalla naisella ole muuta vaihtoehtoa kuin käyttää suht tiukkoja vaatteita. Löysillä yläosilla/mekoilla peittely on niin säälittävää. Luulevatko, etteivät ne läskit paista vai eivät näe itseään peilistä realistisena?

Vierailija
14/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaljuksi jos kallon muoto tai tyyli muuten sovi. Kaljuja keski-ikäisiä miehiä on tarpeeksi muutenkin. Mutta jos päälaella ei ole mitään, niin ei sivuillakaan voi olla kovin pitkiä haituvia. Ei juicea...

Vierailija
15/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi sanoa mitään totuutta, näkemättä kuvaasi. Itse olen isokokoinen (salihirmu), lihaksikas nahkapää ja naisista ei ole pulaa, mutta tuo riippuu ruumiinkoosta ja kallon muodosta.

Vierailija
16/16 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Statham -tukka. Tai jos edessä ja päällä on jäljellä enemmän hiuksia kuin hänellä, niin Jude Law -tukka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi