Känni-illan jälkeinen henkinen morkkis on 100% pahempi kuin fyysiset oireet
Lauantaina ystävän juhlissa lähti viinin lipitys hieman käsistä. Eilinen meni sohvalla makoillessa, mutta voi luoja miten onkaan ollut tänään vaikeaa henkisen puolen kanssa! Mieleen tulee välillä ihan supernoloja flashbackejä kun muistan jotain mitä olen kännipäissäni sössöttänyt. Aloin esimerkiksi jossain vaiheessa tivaamaan mieheltäni yksityiskohtia hänen entisistä tyttöystävistä. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, joten exien asioilla ei ole mitään merkitystä. Tämä kaikki tietysti ystäviemme edessä. Hävettää niin perkeleesti ja nyt muistan miksen yleensä juo kolmea lasia enempää. Vertaistukea?
Kommentit (31)
Jos nyt et ole joka viikko nolaamassa itseäsi tolkuttomassa kännissä jossain, niin mitä väliä... Suurimmalla osalla tulee joskus ylilyöntejä ja oikeastaan en tiedä ketään, joka humalassa ei puhuisi/tekisi jotain tyhmääkin... Harva pysyy samanlaisena viilipyttynä, kuin selvinpäin...
Mulla on iän myötä krapulat muuttunu pahemmiksi. Vähintään kaks päivää on huonohko olo. Samoin morkkis on joka kerta, on syytä tai ei. Ei paljon viitsi juopotella
On meilläkin joskus tullut miehen kanssa ihan typeriä känniriitoja ihan mitättömistä asioista... Ei läheskään joka kerta, mutta joskus ja yleensä siihen liittyy mustasukkaisuus puolin ja toisin. Minultakin mies on kysellyt existäni kaikenlaista, vaikka ne exät on olleet historiaa jo monia vuosia... Ei hän ole ikinä selvinpäin mitään tuollaisia kysellyt, joten se nyt vaan on laitettu kännin piikkiin ja asia on unohdettu...
kuukauden verran hapanta ainakun on hereillä, sitten alkaa tietämään mitä on krapula kun yhtäkkiä lopettaa .
Fyysisesti menee huonosti viikko-pari, morkkis kestää melkein 2 kuukautta. Ja paino alkaa palautuun normaaliksi morkkiksen myötä kun voi alotella syömistä ekan darraviikon jälkeen pikkuhiljaa.
En ole kuullutkaan, että voisi tulla morkkis ilman mitään omia törttöilyjä. Eikä silloinkaan ole mikään maailman vakavin asia, sitä sattuu eikä niitä yleensä kukaan muistele.
Itselle tulee krapulassa jopa sellainen kevyt olo henkisesti, ei ihan niin paljon jaksa välittää mitä muut ihmiset minusta ajattelevat. Ilmeisesti ihan päinvastainen vaikutus siis :D
"Kun ennen riitti kanttia ja kesti kuntokin
Nyt soimaa omatuntokin"
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan, että voisi tulla morkkis ilman mitään omia törttöilyjä. Eikä silloinkaan ole mikään maailman vakavin asia, sitä sattuu eikä niitä yleensä kukaan muistele.
Itselle tulee krapulassa jopa sellainen kevyt olo henkisesti, ei ihan niin paljon jaksa välittää mitä muut ihmiset minusta ajattelevat. Ilmeisesti ihan päinvastainen vaikutus siis :D
Aivan vasta tästä puhuttiin että mistä tulee morkkis vaikka ei ole tehnyt mitään. Ilmeisesti se tulee pelkästä juomisesta. Iän myötä krapulat pahentuneet niin että mielummin polttelen kuin juon. Saa vähän relata eikä tarvi kärsiä seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulla on sellainen tosi rento fiilis, jee, mä olen vähän dekadentti pahis ja renttu, ei kiinnosta vattujakaan mitä muut ajattelee. Yleensä olen aika neuroottinen sosiaalisten tilanteiden jännittäjä joka vatvon jatkuvasti sitä että sanoinko taas jotenkin tyhmästi tms.
Vierailija kirjoitti:
Minä repeän..
Minä en jostain syystä ole koskaan törttöillyt mitään niin pahasti, että kärsisin enemmän henkisestä krapulasta, kuin fyysisestä... Vaikka en edes olisi ollut mitenkään tolkuttomassa humalassa tai juonut edes paljoa, niin silti oksettaa ja päätä särkee ja olo on ihan hirveä fyysisesti... Kannattaa noissa henkisissä morkkiksissa muistaa se, että varmasti moni muukin on ollut yhtä humalassa siellä ja sössöttänyt jotain ihan tyhmää...