Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
321/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti ei muutenkaan ole erityisen kaunis henkilö, hänen piirteensä vaikuttavat myös siihen, että näyttää vanhemmalta kuin on. Puhumattakaan psykologisesta vaikutuksesta; jostain syystä luonteeltaan vastenmielisen oloiset ihmiset monesti myös näyttävät rumalta.

Vierailija
322/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin ei iäkkyys/iäkkäältä näyttäminen aina tietysti tarkoita sitä, että olisi ruma. // 326

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan niitä Arnoldsin suunnittelemia 6 donitsin pahvilaatikoita.

Vierailija
324/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielestäni outoa tämä nykyinen some kulttuuri, tuntuu, että oikein kilpaillaan sillä kenellä kallein kello, laukku jne... Tuttava piiriin kuuluu muutama melko varakas pariskunta ja eivät he kyllä mainosta kalliita ostoksiaan, vaikka niitä onkin. Lienen tosin vähän vanhanaikainen, mutta jotenkin mielestäni mautonta, eikö se nyt riitä, että ihan itse nauttii niistä ja ei en ole kateellinen, omat vähäiset varat on sijoitettu muutamaan asunto-osakkeeseen, mutta niistäkin tietää vain oma perhe. No kai tuo on sitten jotenkin trendikästä

Vierailija
325/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birkinin arvo on kohonnut 35 viimeisen vuoden aikana n. 14% joka vuosi. Indeksirahastojen keskiarvoinen tuotto-odotus on tällä hetkellä 5-7% per vuosi. 

Että näin. 

Vierailija
326/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metti ei muutenkaan ole erityisen kaunis henkilö, hänen piirteensä vaikuttavat myös siihen, että näyttää vanhemmalta kuin on. Puhumattakaan psykologisesta vaikutuksesta; jostain syystä luonteeltaan vastenmielisen oloiset ihmiset monesti myös näyttävät rumalta.

No mut jutut ja puhetapa kuin teinillä, joten nehän kompensoivat kasvojenpiirteitä!

Vierailija
327/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Birkinin arvo on kohonnut 35 viimeisen vuoden aikana n. 14% joka vuosi. Indeksirahastojen keskiarvoinen tuotto-odotus on tällä hetkellä 5-7% per vuosi. 

Että näin. 

Ei totuutta alapeukutella tarvitse. 

t. sekä sijoittaja että muodista kiinnostunut

Vierailija
328/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani vielä sanottiin muistakaa biafran nälkäisiä lapsia. Kyllä on maailma hulluksi mennyt.

Vierailija
329/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi esitellä ökyhankintoja ja -elämää, sekä pyöriä hömppäjulkisuudessa joka on mahdollistettu vain ja ainoastaan aviomiehen uralla. Useimmat ylipalkattujen urheilijoiden vaimot sentään eivät kehtaa lesoilla miehen tuloilla tuohon malliin, minttu räikkönen poikkeuksena. Antaa jokseenkin puistattavan kuvan ko naikkosten motiiveista ja liian suuresta rakkaudesta rahaan.

Vierailija
330/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näin. 

Ostatko sinä merkkilaukkuja niiden arvonnousun vuoksi? Omistatko luksusmerkkiyhtiöiden osakkeita, ovatko ne nousseet yhtä paljon mitä mainitsemiesi laukkujen arvo? Itse arvelen, että rahastoista ja osakkeista pääsee helpommin eroon kuin laukuista, jos tulee tarve käteiselle.

Vierailija
331/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä hauska täti, tuo täti Metti, kun Metti menee torille on näky komea.

Kas näin heiluu donitsit ja donitsit heiluu näin, ja näin heiluu donitsit, ja donitsit heiluu näin!

https://aijaa.com/rS956e

Vierailija
332/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, minkälaisa kauneuskäsityksiä ihmisillä voikaan olla. Esim. Miklu näkee Metin kauniina. Itse näen Metissä vain sen, että jonkun mielestä tuo laiha vartalo voi olla kiva, mutta muuten... Kasvot ovat kolhot, eikä niissä oikein ole mitään kauniiksi miellettyä. Jutut ovat tasoa 15-v. pissis, ja luonne muutenkin vaikuttaa yököttävältä.

Toisaalta minä olen minä ja Miklu Miklu, eli ei tarvinne ymmärtää.

Vierailija
333/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näin. 

Ostatko sinä merkkilaukkuja niiden arvonnousun vuoksi? Omistatko luksusmerkkiyhtiöiden osakkeita, ovatko ne nousseet yhtä paljon mitä mainitsemiesi laukkujen arvo? Itse arvelen, että rahastoista ja osakkeista pääsee helpommin eroon kuin laukuista, jos tulee tarve käteiselle.

Ajatella, joku saa iloa hyvännäköisestä laukusta 10 vuotta ja voi tämänkin jälkeen myydä sen voitolla. Arvonnousu on isompi, kuin osakkeilla. Hermesiä myyviä luxury retailers löytyy kyllä pilvin pimein, jos myymisen hankaluus huolettaa. Kysymys ''luksusmerkkiyhtiöiden'' osakkeista on outo, koska se ei liity Birkinin arvonnousuun suoralla korrelaatiolla.

Vierailija
334/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, hoikka, varakas. Ei ihme, että täällä ärsyttää ja pitää haukkua ulkonäköä ja vieläpä hyvin alatyylisesti.

Vierailija
335/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis... öh? Hoikka, joo. Varakas siksi, kun miehellä on millä mällätä.

En mä usko, että täällä ulistaan vain siksi kun ketuttaa, vaan koska oikeasti ihmetellään kyseisen ihmisen elämäntyyliä.

Vierailija
336/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla tyhjä elämä, jos tarvitsee tuolla hinnalla laukku ostaa!

Ja kenties vielä tyhjempi, kun katselee av:lle linkattua kuvaa siitä ja vielä kommentoi. (kyllä, niin teen minäkin, mutta minulla ei olekaan elämää av:n ulkopuolella :D)

Hahhah, hyvä pointti!! Totuushan on että ne, joilla ei ole rahasta puutetta nyt eikä tulevaisuudessa, voivat hyvillä mielin ostaa noita laukkuja. Ei se ole meiltä muilta pois 💁🏼‍♀️ Me itse tehdään se, kuinka paljon annamme muiden ostosten vaikuttaa itseemme.

Vierailija
337/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kuin hoikkuus olisi jokin tavoiteltava, käsittämättömän ihmeellinen tila. Tuskin kaikki täälläkään kommentoivat (esim. minä) ovat jotain kliseisiä s i i d e r i valaita.

Vierailija
338/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näin. 

Ajatella, joku saa iloa hyvännäköisestä laukusta 10 vuotta ja voi tämänkin jälkeen myydä sen voitolla. Arvonnousu on isompi, kuin osakkeilla. Hermesiä myyviä luxury retailers löytyy kyllä pilvin pimein, jos myymisen hankaluus huolettaa. Kysymys ''luksusmerkkiyhtiöiden'' osakkeista on outo, koska se ei liity Birkinin arvonnousuun suoralla korrelaatiolla.

10 vuotta on laukulle pitkä aika, naarmuisen laukun arvo laskee, joten hyvin huolella sitä täytyy käyttää.

Mietin vaan tuota, jos yrityksen tuotteet myyvät suhdanteista huolimatta, niin yrityksen osakkeiden omistaminen voisi olla järkevää. Pitääpä tutkia asiaa.

Vierailija
339/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, minkälaisa kauneuskäsityksiä ihmisillä voikaan olla. Esim. Miklu näkee Metin kauniina. Itse näen Metissä vain sen, että jonkun mielestä tuo laiha vartalo voi olla kiva, mutta muuten... Kasvot ovat kolhot, eikä niissä oikein ole mitään kauniiksi miellettyä. Jutut ovat tasoa 15-v. pissis, ja luonne muutenkin vaikuttaa yököttävältä.

Toisaalta minä olen minä ja Miklu Miklu, eli ei tarvinne ymmärtää.

Oletko tosiaan siinä käsityksessä, että ihmiset yleensä ovat parisuhteessa vain ulkonäön takia? Maailmassahan on hyvin paljon ihmisiä jotka ovat todella kaukana yleisestä kauneusihanteesta mutta silti vaan sellaisetkin menevät naimisiin. Ja mitä tulee luonteeseen, eihän me ulkopuoliset tiedetä, millainen Metti on kotona. Julkisuuskuva ei aina vastaa sitä todellista ja arkista puolta ihmisestä. Kyllä sille varmaan jokin syy on että he naimisissa ovat. Ja sitä ei muiden tarvitsekaan ymmärtää, tärkeintä on että he itse tietävät ja rakastavat toisiaan

Vierailija
340/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Ehkä kotona Metti on maanläheinen, ihana, empaattinen ja lempeä. Eipä me sitä tiedetä, joskin vaikeaa sitä on uskoa. Ja mitä siihen tulee, mistä syistä ihmiset menee naimisiin... Lue vähän enemmän lehtiä, niin ymmärrät, että syitä on joka lähtöön.