Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?
Kommentit (544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meten veska krotiilia ja minun ihana lämminpeitto Ikeasta sorsanhöyheniä. Kallein peitto ikinä mitä mulla ollut kuitenkin alle 100 ja on lämmin. Ei tarvi olla makkarissa lämpöä pakkasilla. Mitä iloa laukusta on? Saada ihmiset kihisemään kateudesta.
Tämän ketjun perusteella siinä ihan kohtalaisesti onnistuen😁
(Juujuu sinä ja kukaan muukaan tässä ketjussa ei _tietenkään_ ole yhtään kade vaan jopa säälit tätä Metteä...)
Usko pois, harva täällä huolisi tuon laukun vaikka ilmaiseksi saisi. Nyt puhutaan ökyturhakkeesta, joka on tuotettu eläinrääkkäyksellä. Hyvä laukku on tärkeä, mutta laukku pelkän keinotekoisen statusarvon takia on yksinkertaisesti vastenmielistä. En kehtaisi kulkea tuo laukku kädessäni. En halua tulla yhdistettyjä turhanpäiväiseen kerskakulutukseen. Ostan niin vähän kuin mahdollista ja tuollaisen kauppakassi kokoisena mulla on vahva, kestävä kangaskassi (nätimpi kuin tuo kolho)
Eniten tässä ärsyttää faktojen vääristely - ei niinkää, että toisella on varaa. Todellinen hinta on 5 000-7 000 €. Ei missään nimessä 10k tuollaisesta perusversiosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa ilmiössä kyse siitä, että ihminen saa onnentunteita, kun muut näkee sen kassin hänen kädessään? Itse en erottaisi vastaantulevalla kallista veskaa peruslaukusta. Ehkä nuo laukut onkin ostettu toisia samanlaisia hörhöjä varten.
Miksi migglu ei aikoinaan valinnu kalinaisen hennua. Olisi ainakin järkevämpiä juttuja.
Iha idaria lesota jostain ylihinnoitellusta veskasta.
Hyvin kiteytetty!
On aivan sama, maksaako kassi kympin vai kymppitonnin. Kun siihen vuotaa pari kertaa esim. maitopurkki, niin haisee molemmat ihan yhtä kammottavilta.
Toisekseen jutussa liki, että hintalapussa oli kymppitonni, mutta jätettiin kertomatta, oliko väsky esim. alennusmyynnissä -50 % tai jotain siihen suuntaan. Eikös alennusmyyntien loppuhuipennukset ole parhaillaan menossa?
Kyllä tuohon veskaan mahtuu paljon enemmän kuin vain kymmenen donitsia! Minä saisin tungettua sinne donitsien lisäksi vaikka mitä muuta, eikä tekis tiukkaa kuin ehkä tokien matkarattaiden kanssa.
Metin laukussa on kiva, yleiskäytännöllinen malli. Tuollaisia näkee paljon täällä Provoossa. Itse suosin kestokasseilua, joten oma arkivalintani on Ikean sininen.
"jotain ihmeellisen ihanaa ja ennenkaikkea odottamatonta tapahtui Ranskan lomamme aikana..."
Tyyppi osti yli kymmenen tuhannen euron arvoisen laukun jolla lesota.
Ei ristus mitä hattarapää-meininkiä.
No jos on varaa niin miksei,mutta onhan noita nätimpiäkin laukkuja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
"jotain ihmeellisen ihanaa ja ennenkaikkea odottamatonta tapahtui Ranskan lomamme aikana..."
Hattarapää-Metti ei osaa edes yhdyssanoja, jollainen Ranskan-loma noin muun muassa on. Tosin eipä yllätä, kun kyseessä on aivoton kullankaivaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa ilmiössä kyse siitä, että ihminen saa onnentunteita, kun muut näkee sen kassin hänen kädessään? Itse en erottaisi vastaantulevalla kallista veskaa peruslaukusta. Ehkä nuo laukut onkin ostettu toisia samanlaisia hörhöjä varten.
Miksi migglu ei aikoinaan valinnu kalinaisen hennua. Olisi ainakin järkevämpiä juttuja.
Hennan vähän rotevammalle vartalotyypille noin iso laukku sopisikin vähän paremmin!
Laukku-lesoominen ei ole enää tätä päivää.
Hei: "Sinkkuelämä" Sex in the city-buumi Carrie Bradshawin Fendin Baguette-laukkuineen tai Diorin luksuspussukoineen meni jo.
Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän laukun hän hankki. Nyt on millä porskuttaa vähintään seuraavat 20 vuotta kaikissa olosuhteissa! Ja se taitaa olla ihan aitoa nahkaakin, eikä mitään tekohöpöhömppää. Olisiko peräti sellainen genuiininnahkalaukku?
Vierailija kirjoitti:
Laukku-lesoominen ei ole enää tätä päivää.
Hei: "Sinkkuelämä" Sex in the city-buumi Carrie Bradshawin Fendin Baguette-laukkuineen tai Diorin luksuspussukoineen meni jo.
Noloa.
Onpas se. Kyllä nää wt-fitness-bebut tyyliin Sofia B vielä niitä esittelee. Ja mikä ettei, onhan ne kovalla huumekauppatyöllä hankittu.
The Palstamamma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän laukun hän hankki. Nyt on millä porskuttaa vähintään seuraavat 20 vuotta kaikissa olosuhteissa! Ja se taitaa olla ihan aitoa nahkaakin, eikä mitään tekohöpöhömppää. Olisiko peräti sellainen genuiininnahkalaukku?
Juu, ei hän varmaan tarvitse nyt uutta laukkua ennen kuin 50-vuotislahjaksi.
Niin ja hei, onhan se nyt hienoa näyttää "varallisuutensa" kaikille kateellisille - tai ainakin oletettavasti kateellisille. Niin Metistä, Sofia Blörffistä, Martinasta kuin monesta muustakin julkkislesoilijasta paistaa läpi oman surkean taustan pakonomainen kiillottaminen trophy wifena elellessä. Nythän kaikkia lyttääjiä harmittaa, kun ryysyistä voi nousta rikkauksiin.
Ai niin joo, on olemassa myös ihmisiä, jotka lähinnä säälivät tuollaista kerskakulutuselämää, jota jostain syystä halutaan vielä saada koko maailman ihmeteltäväksi. Moni varakas ihminen haluaa elää mahdollisimman normaalia, tavallista elämää, eikä leveillä Birkineiden kanssa Instassa.
Jalkapallisti palvoo rouvaansa ja rouva käy entistä itserakkaammaksi.Mainio pari.
Samannäköisiä saa jonkun seiskan tilaajalahjana kun on ensin avannut ne rullalla olevat kääreet :)) Mut joo, toki maksaisin siitä mieluummin tuon kymppitonnin kuin postimaksun...
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallisti palvoo rouvaansa ja rouva käy entistä itserakkaammaksi.Mainio pari.
Muistan takavuosilta, kun Seiskassa tms. reviteltiin Miklun suhdetta Hennaan. Miklun naaman näkyessä lehdissä tai tämän ulkoisesti yhtä viehättävän (yök) rouvan jutuissa tulee vain mieleen se. Toisaalta Miklu vaikutti snobi-Mettiin verrattuna esim. Maria Veitolan yökyläillessä suht järkevältä ja jalat maassa -tyypiltä.
Hyvä, että tällaista kerskakulutusta arvostellaan nykyään negatiivisesti. Tuollaisen toiminnan aika saisi olla ohi. Tuonkin rahan kun olisi laittanut vaikka suomalaiseen käsityöhön laukun oston merkeissä, olisi ihan eri vastaanotto.
Mulla ei olisi varaa tuohon laukkuun, mutta vaikka rikas olisinkin, niin tuollaista ostosta minulla ei kukaan näkisi. En tunne kateutta, olen mieluummin tällainen köyhempi, mutta ilman sisäistä tarvetta saada statusleluja.