Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
21/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti on akateemisesti koulutettu kuten Miklukin.

Vierailija
22/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko te muuten koulussa kiusaajia vai kiusattuja?

Mihin tämä liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuolla kuljettaa kalan kotiin kalatiskiltä?

Kyllä tuonne perunoitakin mahtuu melkoinen kasa.

Vierailija
24/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitteko te muuten koulussa kiusaajia vai kiusattuja?

Mihin tämä liittyy?

Tuli mieleen, kun ketju on just kuin koulukiusaajien. Haukutaan joukolla yhtä.

Vierailija
25/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voi ymmärtää. En ostaisi vaikka voittaisin lotossa pääpotin. Näyttää muuten aika paljon yhdeltä omalta halpislaukultani. Ja en ole kateellinen, kun minusta tuntuisi ihan tyhmältä kanniskella tuollaista ylikallista laukkua. Ei todellakaan sopisi minun arvoihini ja jos minulla olisi joku varakas mies niin en todellakaan antaisi hänen ostaa mitään tuollaisia laukkuja minulle. Naurettava ajatus. 

Vierailija
26/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Enpäs tiennyt että on noin kallis. Yhdellä ystävällä on tuollainen, eri värinen vaan.

Vierailija
27/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Is:n kommentointimahdollisuus poistettiin näköjään heti alkuunsa. Olin sinne pari ihmettelevää kommenttia kirjoittanut.

En oikein ymmärrä tuon laukun ajatusta. Missä ja milloin sitä käytetään? Kauppamatkalla? Työmatkalla? Iltalaukuksi se on valtava, eli sellaiseen se ei sovi alkuunkaan. Rannalle? Ostoskeskukseen? Ulkomaanreissulle? No joo, mutta ei se sielläkään kovin kätevä ole ja äkkiäkös tuollaisen joku pöllii. Eihän tuolla ole mitään virkaa.

Vierailija
28/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Enpäs tiennyt että on noin kallis. Yhdellä ystävällä on tuollainen, eri värinen vaan.

Taitaa olla hinnasta pari nollaa pois myös.

Vierailija
29/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Varakkaita ovat.

Vierailija
30/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Is:n kommentointimahdollisuus poistettiin näköjään heti alkuunsa. Olin sinne pari ihmettelevää kommenttia kirjoittanut.

En oikein ymmärrä tuon laukun ajatusta. Missä ja milloin sitä käytetään? Kauppamatkalla? Työmatkalla? Iltalaukuksi se on valtava, eli sellaiseen se ei sovi alkuunkaan. Rannalle? Ostoskeskukseen? Ulkomaanreissulle? No joo, mutta ei se sielläkään kovin kätevä ole ja äkkiäkös tuollaisen joku pöllii. Eihän tuolla ole mitään virkaa.

Niin kuin mitä tahansa muutakin käsilaukkua?

Vierailija
31/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tyyppi sitä käyttää?

Vierailija
32/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin on ollut kun on meillä käynyt kylässä, reissussa, töissä... missä käsilaukkua nyt yleensä sellaista perus kaupunkilaiselämää viettävä nainen käyttää.

Vierailija
33/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä käsilaukkua kuin hyvin hyvin harvoin, autoni on käsilaukkuni ja kortit kulkevat puhelimen kuoressa. Mitä laukussa pidetään, mitä siellä mukana raahataan?

Vierailija
34/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kun mun mummon kauppakassi.

Vierailija
35/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noista kasseista ymmärrä mitään ja ollaan muutenkin ihan eri planeetoilla. Laukun uutisoinnin myötä piipahdin Instassaan ja voi juku, tuo ihminen on liian ruikku, mua ihan sattuu kun näen kuinka kova nälkä sillä on. Näkeehän sen silmistäkin kuinka näännyksissä se on. Saa syödä Metti, ihan oikeasti saa ja pitää. Kaunis nainen kuitenkin ja kukoistaisi kyllä muutamalla lisäkilolla.

Vierailija
36/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä käsilaukkua kuin hyvin hyvin harvoin, autoni on käsilaukkuni ja kortit kulkevat puhelimen kuoressa. Mitä laukussa pidetään, mitä siellä mukana raahataan?

Kun sinä et käytä käsilaukkua niin silloin ei kukaan muukaan sitä tarvitse? Ihmisillä on erilaiset tavat.

Vierailija
37/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin on ollut kun on meillä käynyt kylässä, reissussa, töissä... missä käsilaukkua nyt yleensä sellaista perus kaupunkilaiselämää viettävä nainen käyttää.

Plääh... Onpa hohdokasta. Jotenkin ajattelen, että jos jotakin tuollaista veskaa mukanaan retuuttaa, niin elämän pitäisi olla hieman mielenkiintoisempaa. Mitäs jos hän tarvitsee vaikka illaksi pienemmän laukun reissussa, niin mihin hän työntää tuon auton hintaisen nassakan? Tallelokeroon?

Vierailija
38/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiik, on kyllä U-P-E-A! :))

Vierailija
39/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa nolo asiassa on, että hän on itse laittanut kassistaan kuvan someen..

Vierailija
40/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi? Sadan donitsin laukku? Tyhjyyttä on vaikea täyttää tavaralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi