Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten köyhyys ja hätä kasvaa. Esim. Tampereellakaan ei lahjoitusruoka riitä kattamaan tarvetta

Vierailija
25.01.2026 |

Tampereen ruokapankki ostaa tuotteita, viimevuonna 400 000 eurolla. 

https://yle.fi/a/74-20205107

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥃🚬👴🏻Puppa on paras ou jee!

Vierailija
2/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti maksetaan edelleen valtavia summia rikkaalle rahastavalle EU eliitille ja Ukrainan rikkaalle hallinnolle... suomalaisten kaatuessa köyhyyteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien taso korkeammaksi. Ja ei leikkuria. Laskut pienemmäksi.

Vierailija
4/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, ehkä kannattaisi jättää ne kaljat ja tupakat ostamatta. Ja kynsihuolto ja tekoripset, puhumattakaan niistä kammottavista tatuoinneista. Samoin kaikki osamaksulla hankitut krääsät

ostamatta .Perustoimeentuloturva riittää kyllä ruokaan, kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Tyhmyyden seurauksiin toki voi kuolla. 

Vierailija
5/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pormestarilla on rahaa jaettavaksi, se Gaz an/Hama sin 50tonnia ei vissiin ole päässyt lähtemään vielä?

Vierailija
6/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä keittää armeija-tyyliin keittää vaikka ison padallisen tukevaa ja ravitsevaa läskisoosia.

Siihen jonossa lautasta kauhan alle.

Ituhipeille tämä ei luonnollisestikaan sovi, mutta eihän kyseinen aihe heitä kosketakkaan.

Vierailija
7/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh, ehkä kannattaisi jättää ne kaljat ja tupakat ostamatta. Ja kynsihuolto ja tekoripset, puhumattakaan niistä kammottavista tatuoinneista. Samoin kaikki osamaksulla hankitut krääsät

ostamatta .Perustoimeentuloturva riittää kyllä ruokaan, kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Tyhmyyden seurauksiin toki voi kuolla. 

Suomessa on myös ihmisiä, joilla ei ole oikeutta sosiaaliturvaan. Mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä, kohta sinäkin voit olla jonon perällä..

Vierailija
8/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköt, lääkärit, lasten kouluun viemiset kun koulutaxia ei saa? Lasten vaatteet, eväät, luistimet, sukset, pulkat, täishampoot, xylitolipastillit, Pyrvinit, jne. jne.

Vierailija
9/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrat, vesilaskut valtion "halpavuokra-asunnoilla" 100e.

Vierailija
10/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponit, hiivalääkkeet, kondomit, jälkiehkäisyt, liukkarit, koska teidän miesten takiahan näitä ainoastaan tarvitaan.

Vierailija
11/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ryyppäävät rahansa ja tuhlaavat kaikkeen turhaan kuten maksukanaviin ja temu tavaroihin. Olen työtön ollut 8 vuotta eikä ole kertaakaan tarvinnut leipäjonoon mennä. Ne tuet kyllä riittää jos ei ostele mitään turhia tavaroita ja käy kahviloissa juomassa kympin kahveja. Minä olen onnistunut säästämäänkin neljä tonnia viimeisen kolme vuoden aikana.

Vierailija
12/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin varallisuus KASVAA, eikä köyhyys. Kannattaisi ehkä ITSE jotain sen eteen että itsellä menee paremmin. 

Vierailija
13/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ryyppäävät rahansa ja tuhlaavat kaikkeen turhaan kuten maksukanaviin ja temu tavaroihin. Olen työtön ollut 8 vuotta eikä ole kertaakaan tarvinnut leipäjonoon mennä. Ne tuet kyllä riittää jos ei ostele mitään turhia tavaroita ja käy kahviloissa juomassa kympin kahveja. Minä olen onnistunut säästämäänkin neljä tonnia viimeisen kolme vuoden aikana.

Sama juttu.

t. toinen työtön, tai no aiemmin osa-aikatyötön, mutta nyt suojaosien poiston myötä ihan kokoaikaisesti työtön

Vierailija
14/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saatanan demaripaskat SIITÄKIN HUOLIMATTA vaatii että neeeeeeeeekereille laitetaan kehistysapustusta miljarditolkulla VELAKSI suomalaisten verovaroja JOKA VUOSI?????!!!!

Ei silloin voi olla kovinkaan pahat tarpeet, kun turhuuteen voidaan velkarahaa hassata, vaikka kotimaassakin nähdään (väitetysti) nälkää.

Vierailija
15/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköt, lääkärit, lasten kouluun viemiset kun koulutaxia ei saa? Lasten vaatteet, eväät, luistimet, sukset, pulkat, täishampoot, xylitolipastillit, Pyrvinit, jne. jne.

Noihin saa harkinnanvaraista sosiaalitukea. Ja tokihan niitä lapsia hankkiessa olisi voinut miettiä onko kiitä varaa elättää. 

Vierailija
16/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on myös ihmisiä, joilla ei ole oikeutta sosiaaliturvaan. Mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä, kohta sinäkin voit olla jonon perällä..

Laittomat matuilijat? Voisivat lähteä onnenonkijoiksi jonnekin muualle sitten. 

Vierailija
17/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa :(

Vierailija
18/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä. Vielä kuitenkin riittää muita eläimiä ja kasveja ihmisten materiaaliksi, eikä se ole kovin kallista kunhan ei syö liikaa. Esimerkiksi vauvan sisäfilettä saa 49,95€ /kg. 

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/familia-vasikan-sisafilee-n1kg-reun…

Vierailija
19/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-m-mutku mulla on niinku oikeus näihin, ja kuuteen tanskandoggiin jotka on niinku mun omia lapsia! Just meni viime viikolla neljä tonnii Evindensiaan ku Rambo sai vatsalaukunkiertymän. Onneks poikakaverin isä maksoi tällä kertaa. 

Vierailija
20/29 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kiitoskirje vihervassareille, idiootit. He vastustavat jokaikistä aloitetta, joita persut tekevät hillitäkseen siivelläeläjien saapumista tuhoamaan maatamme.

Jokaikistä. Maahanmuuton kustannukset ovat miljardeja vuodessa.