Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että niin moni 50+ mies vaihtaa nuorempaan?

Vierailija
04.08.2019 |

Tuttavapiirissäni tänä kesänä käynyt ilmi jo kolme tapausta, jossa 50,52,54 v miehet vaihtaneet 8-12 v nuorempiin naisiin pitkän liittonsa (15-25v liitot). Mistä tämä johtuu? Voiko uudella huuma liitolla olla tulevaisuutta vai onko vain laastaria?

Itse katselen sivusta, en tuomitse enkä paheksu, vaan toivon kaikkea hyvää kaikille osapuolille. Ihmettelen vain kun noin monella käyny noin...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 kymppiset naiset (suurin osa) eivät pidä itsestään huolta. Eniten ärsyttää ylipaino sekä miehillä että naisilla. Jos tuossa iässä on jo vararengas vyötäröllä on loppu elämän vaativimmat aktiviteetit bingo js eläkeläisten kevätretki makkaran paisoon.

Makkaran_paisossa ikää voi kertyäa jopa 500 vuotta. 

Vierailija
22/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääpä katsomassa treffipalastalla 45-55v naisten kuvia ja sen jälkeen nuorempien. Ei pitäisi olla yllätys miksi katsovat nuorempia.

Totta. Nuoret, hoikat ja hyväihoiset miehet viehättävät valtaosaa naisista. 

Setäpatarummun kumina on tullut tutuksi kotona hyvin monille keski-ikäisille naisille. Miehillä on hirvittäviä läskimahoja ja kaljuja peittävät kammatut haivenet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman lähestyminen alkaa pelottaa. Itsesuggestiota siis.

Vierailija
24/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman lähestyminen alkaa pelottaa. Itsesuggestiota siis.

No ei ainakaan minua.

Vierailija
25/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö nämä suhteet sitten? Jos suoraan vaihdetaan avioliitto nuorempaan ja vauhdilla edetään?

Vai havahdutaanko parin vuoden kuluttua että ei se ollutkaan hyvä idea...

Vierailija
26/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaihtavat. Libido laskee ja sen mukana hiukan muukin. Naisen kannattaa katsella hiukan nuorempaa, ei miehen. 50+ miehet eivät tahdo pysyä naisen tahdissa mukana. N50+

Vierailija
27/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän viiskymppiset vaimonsa käyvät seksuaalisesti liian vaativiksi.

Kyllä, vaativat, että miehenkin on tyydyttävä selibaattiin. Tämä on kuultu niin monta kertaa.

Vierailija
28/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsivät nuoruutta, tiedän yhden juuri näin käyneen. Alkoholin käyttö on lisääntynyt kun uusi nuorempi nainen käyttää viihteitä rasittavuuksiin asti. 5-kympin villitys selkeästi. Niin säälittävää.

Miksi on säälittävää jos joku nauttii elämästä, onko tämä jotenkin sinulta pois?

Vierailija
29/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vaihtavat. Libido laskee ja sen mukana hiukan muukin. Naisen kannattaa katsella hiukan nuorempaa, ei miehen. 50+ miehet eivät tahdo pysyä naisen tahdissa mukana. N50+

Minä olen mtös vaihtanut, enkä ole katunut hetkeään, meitä on moneen junaan. Yksi asia pätee kaikkialla, katkeraa ihmistä ei jaksa kukaan.

Vierailija
30/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laita sun ihana vartalo mua vasten. Pitkästä aikaa näin." Seksin jälkeen lusikassa.

Siinä varmaan syyt miksi 50v mies lähti mun, uhkean 14v nuoremman, matkaan vaikka viiskymppinen vaimo ui, laskettelee ja pumppaa salilla.

Vierailija
31/57 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Olen kohta 50v kuten ystäväni myös, eikä kukaan ole vaihtanut mihinkään nuorempaan. Eroja on tullut, mutta kyllä noi kaikki on pariutuneet uudestaan oman ikästen kanssa. Ap on kohtuullisesti kujalla. Mies48

Vierailija
32/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
35/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotiaat vaimot haluavat päästä irti parisuhteesta ja aloittaa oman itsellisen elämän ja työntävät miehet toisten vastuksiksi vanhenemaan.

Vierailija
36/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuohon on hyvinkin selkeä vastaus. Naiset rupsahtaa keskimäärin miehiä aikaisemmin. Tottakai minäkin tiedän myös nuorekkaita naisia, esim yksi tuttuni 56v näyttää oikeasti 35-vuotiaalta ja seurustelee 50-vuotiaan miehen kanssa. Mutta pääosin jos katsot vaikka kaupungilla keski-ikäisiä pariskuntia niin nainen näyttää huomattavasti miestä vanhemmalta. Kerran jouduin noloon tilanteeseen opiskeluvuosinani kun olin vaatekaupassa töissä ja luulin pariskuntaa äiti-poika -pariksi. Myöhemmin selvisi työkaverini kautta että ovat pariskunta ja samana vuonna syntyneitä!! Ikäero näytti siis valtavalta mutta olivatkin ihan saman ikäisiä. On taas ihan luonnollista että kun tulee ero, niin mies hakee ikään kuin samalla tasolla ulkonäöllisesti olevan naisen. Vaikka ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti niin toki se vaikuttaa parinvalintaan myös tiedostamattomasti. 

Vierailija
37/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laita sun ihana vartalo mua vasten. Pitkästä aikaa näin." Seksin jälkeen lusikassa.

Siinä varmaan syyt miksi 50v mies lähti mun, uhkean 14v nuoremman, matkaan vaikka viiskymppinen vaimo ui, laskettelee ja pumppaa salilla.

Vanhat miehet tykkää läskistä. Jos ei tiukka vaimo kiinnostanut. Tuore laardi on pehmeää.

Vierailija
38/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies jätti kaiken, ja hyppäsi kolmikymppisen venäläisnaisen kelkkaan. Ei minulla ollut mitään mahdollisuuksia kisata sitä naista vastaan ulkoisilla avuilla.

Ilmeisesti yhteiset vietetyt vuodet ei merkanneet mitään, kun parempaan tuli mahdollisuus.

Vierailija
39/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään "nuorempaan vaihtanutta" miestä.

Ap on hopeakettu, naiseton setämies, joka tekee näitä aloituksia harva se päivä.

Vierailija
40/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on viisikymppinen ukko ja vaimo jätti juuri kesän päätteeksi. Nyt ap yrittää aivopestä naisia huolimaan hänet suhteeseen, kun ei ole live-elämässä vielä onnistunut saamaan ketään. Vinkki: laihduta ja kuntoile, uusi vaatevarastosi, lopeta tupakointi ja alkoholi ja opettele kotityöt. Siitä se lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän