Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että niin moni 50+ mies vaihtaa nuorempaan?

Vierailija
04.08.2019 |

Tuttavapiirissäni tänä kesänä käynyt ilmi jo kolme tapausta, jossa 50,52,54 v miehet vaihtaneet 8-12 v nuorempiin naisiin pitkän liittonsa (15-25v liitot). Mistä tämä johtuu? Voiko uudella huuma liitolla olla tulevaisuutta vai onko vain laastaria?

Itse katselen sivusta, en tuomitse enkä paheksu, vaan toivon kaikkea hyvää kaikille osapuolille. Ihmettelen vain kun noin monella käyny noin...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muuten oikeasti nainen!

T. Ap 😂

Vierailija
42/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mies jätti kaiken, ja hyppäsi kolmikymppisen venäläisnaisen kelkkaan. Ei minulla ollut mitään mahdollisuuksia kisata sitä naista vastaan ulkoisilla avuilla.

Ilmeisesti yhteiset vietetyt vuodet ei merkanneet mitään, kun parempaan tuli mahdollisuus.

Miksi niiden pitäisi jotain merkitä, nehän ovat jo menneitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa niitten ukkojen mennä jos on mennäkseen .

Vierailija
44/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on muuten oikeasti nainen!

T. Ap 😂

Tottakai!

(Köh köh)

Vierailija
45/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne miehet on kusessa, kun nuoremmat naiset haluaa lapsia ja itse ovat jo omansa saaneet kasvatettua aikuisiksi. On se varmaan kivaa taas aloittaa se vaipparalli uudestaan.

Vierailija
46/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni näin todella tekee?

Korkean sosiaamisen/sosioekonomisen statuksen omaavat voivat näin tehdä, monilla poliitikoilla on nuori vaimo.

Vierailija
47/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Kuinkahan moni näin todella tekee?

Korkean sosiaamisen/sosioekonomisen statuksen omaavat voivat näin tehdä, monilla poliitikoilla on nuori vaimo.

Tunnen vastaavasti myös naispoliitikkoja, joilla on nuorempi mies.

Vierailija
48/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistivajakit vaihtavar jos joku ressukka huolii. Nuo kuvittelee olevansa enemmän miestä nuoren ñaisen kanssa. Totuus onkin toinen

Vierailija
49/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä nuoremmat naiset ovat vielä rumempia ja huonommassa kunnossa, kuin nämä "vanhat" vaimot...

Vierailija
50/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyl oo! 😃

Vierailija
51/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kovin suuri muutos ole jos viisikymppinen vaihtaa nelikymppiseen. Olisiko syynä ihan tavallinen avioeroja eron jälkeen on melkein samasta ikäluokasta löytynyt uusi kiva kaveri.

Vierailija
52/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään laastari voi olla jos itse päättää vaihtaa?

Vierailija
53/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät vaihtaisi, jos elämänlaatu parantuu sen myötä. Ja sama juttu se on naisille myös toisinpäin.

Vierailija
54/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuohon on hyvinkin selkeä vastaus. Naiset rupsahtaa keskimäärin miehiä aikaisemmin. Tottakai minäkin tiedän myös nuorekkaita naisia, esim yksi tuttuni 56v näyttää oikeasti 35-vuotiaalta ja seurustelee 50-vuotiaan miehen kanssa. Mutta pääosin jos katsot vaikka kaupungilla keski-ikäisiä pariskuntia niin nainen näyttää huomattavasti miestä vanhemmalta. Kerran jouduin noloon tilanteeseen opiskeluvuosinani kun olin vaatekaupassa töissä ja luulin pariskuntaa äiti-poika -pariksi. Myöhemmin selvisi työkaverini kautta että ovat pariskunta ja samana vuonna syntyneitä!! Ikäero näytti siis valtavalta mutta olivatkin ihan saman ikäisiä. On taas ihan luonnollista että kun tulee ero, niin mies hakee ikään kuin samalla tasolla ulkonäöllisesti olevan naisen. Vaikka ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti niin toki se vaikuttaa parinvalintaan myös tiedostamattomasti. 

Meillä taas ex-miestäni luultiin isäkseni, vaikka kumpikin olimme 30v. Mies kaljuuntunut ja vähän pappamainen, minä taas ikäistäni nuoremman näköinen.

Vierailija
55/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisälläni oli joskus 32v nainen tyttöystävänä kolmen vuoden ajan. Isoisäni oli silloin jo yli 70v. Kun Isoäitini kuoli, ja isoisä jäi leskeksi, niin aika pian ilmestyi tuo nainen kuvioihin.

Matkustivat yhdessä ja viihtyivät hyvin toistensa seurassa. Isoisä nuortuikin ihan silmissä tuolloin, ja silmissä oli poikamainen kimallus. Oli selvästi tyytyväinen elämäänsä nuoremman naisen kanssa.

Nainen sitten muutti toiseen maahan työn perässä, ja suhde päättyi. Ja isoisä vanhenikin sen jälkeen ihan silmissä taas.

Vierailija
56/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko "viiskymppiselle nuorempi nainen" -ketju tämä nyt on?

Vierailija
57/57 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt muodissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan