Onko mies teidän perheen paras kuski?
Ja onko teidän perheen paras kuski keskimääräistä parempi kuski?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Mies suoritti ajokortin kun täytti 18, on myös työkseen ajanut autoja ja erilaisia työkoneita (traktoria jo ihan lapsena). Mä suoritin ajokortin 30+ iässä kun muutin maalle. Sitä ennen en tarvinnut.
Lisäänpä tähän vielä sen että miehen ansioista musta on tullut parempi kuski. Yritin aluksi olla laiska ja laittaa miehen kuskiksi kun lähdettiin yhdessä jonnekin. Onneksi kieltäytyi ja sanoi että mun pitää ajaa, että saan kokemusta ja kehityn.
Mies kolaroi neljästi talvessa, minä en kertaakaan. Saman verran ajamme. Hän ajaa kännissä, minä selvänä.
Itse asiassa hän on nykyään ex juomisensa ja hölmöytensä vuoksi.
Pitäisi tietysti määritellä "hyvä kuski". Kun ei ap määritellyt niin minäpä määrittelen: hyvä kuski ei kolaroi, ei provosoidu, ei aja humalassa eikä kuvittele maantietä ralliradaksi. Hyvä kuski noudattaa sääntöjä ja kantaa vastuunsa.
Ei ole. On arempi eikä tykkää ajaa, ajotaidoissa hiomista. Minä osaan ja haluan ajaa, joten olen pääsääntöisesti kuskin roolissa.
On varmaan tällä hetkellä, koska itselläni ei ole korttia.
On. On myös varmasti keskimääräistä parempi kuski. Hän on ammattiautoilija, jolla pitkä ajokokemus sekä monen monta erilaista ajamiseen liittyvää kurssia/koulutusta ulkomaita myöten. Siis normaalin autokoulun lisäksi.
Mies on parempi. Ajaa paljon enemmän kun mä ja hänellä ollut pidempään kortti. Osaa parkkeerata hyvin pieniin väleihin ja mä taas en. En pidä ajamisesta lainkaan, työmatkat onneks pääsen julkisilla.
Ei ole.
Minä olen ajanut autoa 18v:stä saakka, kun maalla se oli ainoa kulkupeli. Mies on kaupungista ja ajanut murto-osan siitä, mitä minä. Yleensä yhteisillä reissulla minä ajan, kun matka sujuu jouhevammin.
Koen olevani se keskiverto kuski. En luokattoman huono enkä kirkkain timantti, mutta pärjään liikenteeasä hyvin ja tiedän mitä teen.
Niin, mikä on sen paremman kuskin määritelmä? Meillä mies pystyy ajamaan lujempaa, ottamaan käännökset isommalla nopeudella, palauttamaan lapasesta lähteneen auton hallintaansa. Hän osaa peruuttaa peräkärryn kanssa.
Minä ajan tasaisemmin, en koskaan joudu vaaratilanteisiin. Peruutan näppärästi ja miestä sujuvammin taskuun yms, kunhan ei ole kärryä.
Kyllä tuo ainakin itse meinaa olevansa superkuski. Meillä kummallakin on omat vahvuutemme ja kumpikin ajaa kolareitta autot paikasta a Beehen.
Mies on parempi. Olemme samanikäisiä, (yli viiskyt), saaneet kortin heti 18v. Mutta miehellä noin 20v enemmän ajokokemusta. Hän ajanut nuorena rekkaa ja rallia joten nykyään ei kaahaa.
Auton käsittelytaidot hitaassa vauhdissa selkeästi paremmat.
Mut niin vain peruutti kotipihassa puuhun.
Yhtä hyviä ollaan kumpikin. Ajetaan jokamiesluokkaa. Mies on ajanut joskus rataa.
On!
Terveisin: mies 😂😂
No joo, ei se tarkoita että tuo rouvakaan huono olisi. Hyvin se vetää. Jopa yllättynyt ettei ole koskaan kolaroinut vaikka viime talvenakin oli ihan p*skat renkaat alla. Tosin huomasin vasta, kun vaihdoin kesärenkaat.
Rouvalla AB
Minulla ABECE + henkilöauton ammattiajolupa (taksilupa) ja jo vanhentuneet ammattiajopätevyydet.
Kolareita kummallakin pyöreät nolla, sakkoja minulla 1, rouvalla 0 viimeisen 15 vuoden ajalta.
Vastaus molempiin kysymyksiin. On ja ei. Auton käsittelyssä ehdottomasti on, mutta jos täytyy osata jonnekin niin ei.
Ei. Miehellä hyvin vähän ajokokemusta minuun verrattuna.
Ei ole ei, mies on täysin ajotaidoton.
Ajattelisin et ollaan yhtä hyviä. Minä (nainen) ajan vain n. 95% yhteisistä ajoista. En kyllä edes miksi. Mies ei hingu rattiin, tykkää katsella maisemia ja mä taas pidän ajamisesta.