Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako Tinder-osumaa?

Vierailija
04.08.2019 |

Olen:

- lähes 40-vuotias
- osa-aikatyössä
- lyhyt (173 cm)
- keskivartalolihava
- ilman kunnon koulutusta
- keskinäköinen

Jos olen kuukauden Tinderissä, montako matchia on realistista saada?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä olisi ok, muut ei sitten olisi. 

Vierailija
22/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, tuossa iässä pitäisi olla muutakin saavutettuna. Varmaan ihan hyvät jutut, jos olisit 20-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tykkäätkö kaikista vai valikoitko. Miehenä vois kuvitella 0 jos valikoit. Jos tykkäät kaikista niin~10. Naisena tulokset on +1*(10 tai 30).

Joskus kun kokeilin laitoin sydämen joka viidennelle, ehkä. Ei toiminut.

ap

Itse valikoin joten 0 match. Tykkäyksiä 12kpl kuukaudessa. Itse en kyllä tykkää tinderistä ollenkaan. Naisilta puuttuu sisältö täysin profiileista. Parempia palveluita on tarjolla ja match tulee enemmän sekä tietenkin naisilla on niissä sisältöä plus niissä harva on niin ulkonäkökeskeisiä. (parempia palveluja esim. OkCupid ja suomi24).

Valitettavasti suurinosa naisista käyttää tinderiä joten sielläkin on "pakko olla", eikä sitä tiedä jos vaikka timantti löytyisi instamisujen seasta.

Vierailija
24/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1340 matchia 3 viikossa

M23

Ja sitten heräsit päiväunilta omasta huoneesta kun äiti huuteli sinua syömään.

Vierailija
25/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiiliin vaan että tarjoot rahaa seksistä.

Mutta etsin rakkautta, läheisyyttä ja kumppania?

ap

Sitten kannattaa kirjoittaa profiili jossa kerrot olellisia asioita itsestäsi suhteen kannalta, millainen olet ihmisenä.

Tuolla listauksella et saa yhtään mätchiä.

Vierailija
26/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja mille kohderyhmälle (millaisille naisille)? Miksi juuri sinun profiilisi kannattaa swaipata oikealle? Mikä tekee sinusta kiinnostavamman kuin vaikkapa kymmenestä sinua edeltävästä näkyviin tulevasta profiilista? Haetko mahdollisimman monia matcheja ja treffejä vai elämänkumppania ja parisuhdetta?

Vierailija
27/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten kannattaa kirjoittaa profiili jossa kerrot olellisia asioita itsestäsi suhteen kannalta, millainen olet ihmisenä.

Olen melko tyhmä, mutta en niin tyhmä, että laittaisin nuo profiiliini. Valitettavasti nuo asiat kuitenkin varmaan tulisivat joskus esille.

ap

Vierailija
28/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja mille kohderyhmälle (millaisille naisille)? Miksi juuri sinun profiilisi kannattaa swaipata oikealle? Mikä tekee sinusta kiinnostavamman kuin vaikkapa kymmenestä sinua edeltävästä näkyviin tulevasta profiilista? Haetko mahdollisimman monia matcheja ja treffejä vai elämänkumppania ja parisuhdetta?

Onko normaali mies kovinkaan kiinnostava? Mä olen normaali.

En ole kovinkaan komea, en näyttävästi rikas tai mitenkään erottuva. Olen luotettava, rakastava ja välillä spontaani. Ilmeisesti en siis Tinder-voittaja?

ap

Vierailija
29/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kovin montaa. 

Vierailija
30/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 40-vuotiaana osa-aikatyössä on elämässään epäonnistunut ja ei ansaitse parisuhdetta. 

Vierailija
31/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen melko tyhmä, mutta en niin tyhmä, että laittaisin nuo profiiliini. Valitettavasti nuo asiat kuitenkin varmaan tulisivat joskus esille.

ap

Sinä kysyit mätcheistä joten annoit ymmärtää että nuo vaikuttaisi niihin. Eihän me sitten pystytä millään arvaamaan monta saat kun ei tiedetä mitä profiilissa on.

Vierailija
32/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 40-vuotiaana osa-aikatyössä on elämässään epäonnistunut ja ei ansaitse parisuhdetta. 

En ymmärrä. Voihan sitä olla korkeakoulutettu ja tehdä isopalkkaista työtäkin osa-aikaisena.

Vierailija
33/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kysymykseen on mahdotonta vastata kun et kertonut että tykkäätkö takaisin kaikista susta tykänneistä vai onko minkälainen vaatimustaso?

Mulle tulee 33v miehenä sellaiset 14-20 tykkäystä sen ekan viikon aikana, sen jälkeen ei tule enää yhtään.

Niistä tykkäyksistä mätsään yleensä 0-5 naista.

Vierailija
34/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä kysyit mätcheistä joten annoit ymmärtää että nuo vaikuttaisi niihin. Eihän me sitten pystytä millään arvaamaan monta saat kun ei tiedetä mitä profiilissa on.

Aivan. Ymmärrän.

Ehkä olisi pitänyt ilmaista, että saatu match on vain ensiaskel tiellä, jota haluan kulkea.

ap

Vierailija
35/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Voihan sitä olla korkeakoulutettu ja tehdä isopalkkaista työtäkin osa-aikaisena.

Suurin osa osa-aikaisista töistä on pienipalkkaisia.

Vierailija
36/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla kanssasi, kun maa on täynnä parempia miehiä? Ei parisuhde tai seksi ole mikään oikeus, joka on jokaisella. Opettele olemaan yksin, koska muuta et noilla ansioilla saa.

Vierailija
37/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Aivan. Ymmärrän.

Ehkä olisi pitänyt ilmaista, että saatu match on vain ensiaskel tiellä, jota haluan kulkea.

ap

Et ole vieläkään kertonut mitään mikä auttaisi arvioimaan pääsetkö sille tielle mitä haluat. Ehkä tuo listaksesi antaa ymmärtää ettet oikein edes tiedä mitä parisuhteeseen tarvitaan ja se taas laskee mahdollisuuksiasi siihen.

Vierailija
38/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möin firmani 5v sitten 12 miljoonalla ja nyt olen osa aikatyössä kovalla konsulttipalkalla.

Loput ajasta sitten menee punttisalilla ja rahojen tuhlaamiseen.

Kerron sille 24v missimisulleni että jätän sen koska vauva foorumilla sanottiin etten ansaitse parisuhdetta.

Vierailija
39/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Aivan. Ymmärrän.

ap

Et ole vieläkään kertonut mitään mikä auttaisi arvioimaan pääsetkö sille tielle mitä haluat. Ehkä tuo listaksesi antaa ymmärtää ettet oikein edes tiedä mitä parisuhteeseen tarvitaan ja se taas laskee mahdollisuuksiasi siihen.

Niin, mitä siihen parisuhteeseen sitten tarvitaan? Ajattelen, että nuo ovat niitä perusjuttuja, joilla kerrotaan millainen ihminen on, tai ainakin mitä on saavutettu. Eivät ne tietenkään ole kaikki, mutta varmaan normaali aloitus?

ap

Vierailija
40/97 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso löytyy? Silläkin voi saada seuraa.