Montako Tinder-osumaa?
Olen:
- lähes 40-vuotias
- osa-aikatyössä
- lyhyt (173 cm)
- keskivartalolihava
- ilman kunnon koulutusta
- keskinäköinen
Jos olen kuukauden Tinderissä, montako matchia on realistista saada?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin kyllä köyden kaulaan noilla ap:n seteillä. Mitä järkeä on elää tätä elämää, jos on huonot alleelit.
Näinpä. Eikö alleelit ole löysät ojentajalihakset? Ne mulla on tiukat vanhan urheiluharrastuksen kautta. Silti hyvä neuvo.
ap
Ne on allit... Kai tämä oli vitsi 😂
Tietenkin.
Unohdin listata aloitusviestissä, että olen myös naistennaurattaja.
ap
Oli tuossa aloituksessa viitteitä huumorista kun kirjoitit että 173cm olisi lyhyt.
Aivan. Olen hauskimmillani vahingossa. Kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin kyllä köyden kaulaan noilla ap:n seteillä. Mitä järkeä on elää tätä elämää, jos on huonot alleelit.
Näinpä. Eikö alleelit ole löysät ojentajalihakset? Ne mulla on tiukat vanhan urheiluharrastuksen kautta. Silti hyvä neuvo.
ap
Tietenkin.
ap
Oli tuossa aloituksessa viitteitä huumorista kun kirjoitit että 173cm olisi lyhyt.
Onhan 173 cm lyhyt miehelle. Suuri osa naisista on pidempiä ja miehen pitää kuitenkin olla naista yli 10 cm pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tietenkin.
ap
Onhan 173 cm lyhyt miehelle. Suuri osa naisista on pidempiä ja miehen pitää kuitenkin olla naista yli 10 cm pidempi.
Pari senttiä lyhyempi kuin suomalaisten miesten keskipituus ei kenestäkään lyhyttä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tietenkin.
ap
Pari senttiä lyhyempi kuin suomalaisten miesten keskipituus ei kenestäkään lyhyttä tee.
Kiitos tsempistä. Pidempänä mun ei tosin tarvitsisi käyttää keittiötikkaita saadakseni mausteet ylähyllyltä.
ap
Kerro kuukauden päästä miten masentava tulos tuli tinderoinnistä. Toivottavasti et vain masennu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuukauden päästä miten masentava tulos tuli tinderoinnistä. Toivottavasti et vain masennu siitä.
Masennuin jo tästä ketjusta. Hyvät vinkit sain kuitenkin, että pitää esittää muuta kuin olen.
ap
Taidetaan sitten lukea vauva palstalta, naisen kirjoitus tinderimiehestä joka......
Et todellakaan saa tuolla tavalla kestävää suhdetta! Ehkäpä valehtelit jo ketjussa ja etsit oikeasti vain piparia.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan sitten lukea vauva palstalta, naisen kirjoitus tinderimiehestä joka......
Et todellakaan saa tuolla tavalla kestävää suhdetta! Ehkäpä valehtelit jo ketjussa ja etsit oikeasti vain piparia.
Voisitko tarkentaa?
Millä tavalla sen kestävän suhteen saa? Muuttamalla itseni muuksi kuin olen?
Valehdellut en.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tarkentaa?
Valehdellut en.
ap
Esittäminen ja muuttaminen on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tarkentaa?
Valehdellut en.
ap
Ymmärrän. Tilanteessani on siis parempi yrittää parantaa tilannetta ennen kuin edes yrittää saada seuraa, koska näillä totuuksilla ei pysyvää suhdetta saa?
ap
Panosta ainakin niihin kuviin ja tekstiin!! Itse painan rastia, jos ei ole kuin yksi valokuva tai ei tekstiä ollenkaan. Tai jos joskus olen painanut sydäntä, niin ikinä ei lähde viestejä lentämään tällaisen henkilön kanssa. Olisi kiva, jos lukisi tositarkoituksella tai seikkailumielellä, jotta tietää, mitä haet.
Pitäisi olla useita kuvia sinusta eri tilanteissa. Voit aivan hyvin ottaa huomenna kaikki kuvat lavastettuina. Metsävaatteet päällä menet metsään, bilevaatteissa peilin edessä, harrastusjutuissa. Kännykkä ottaa aika-ajastettuja kuvia, niin et tarvi välttämättä kaveria ottamaan kuvia. Mutta älä siis laita kuvia maisemista tai asioista, jos sinua ei näy kuvassa. Ellei se asia ole maailmantärkeä juuri sinulle. Ja laita vain sinusta kertovia kuvia. Älä laita uima-allaskuvaa, jos käyt etelänmatkalla kerran viidessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tarkentaa?
Valehdellut en.
ap
Ymmärrän. Tilanteessani on siis parempi yrittää parantaa tilannetta ennen kuin edes yrittää saada seuraa, koska näillä totuuksilla ei pysyvää suhdetta saa?
ap
Jokaiselle kumppani löytyy, muttei tinderissä. Etkä sinäkään poikkeusta tee.
Suosittelisin kyllä kasvattamaan selkärankaa ja luottoa itseesi ennenkuin mietit suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Panosta ainakin niihin kuviin ja tekstiin!! Itse painan rastia, jos ei ole kuin yksi valokuva tai ei tekstiä ollenkaan. Tai jos joskus olen painanut sydäntä, niin ikinä ei lähde viestejä lentämään tällaisen henkilön kanssa. Olisi kiva, jos lukisi tositarkoituksella tai seikkailumielellä, jotta tietää, mitä haet.
Pitäisi olla useita kuvia sinusta eri tilanteissa. Voit aivan hyvin ottaa huomenna kaikki kuvat lavastettuina. Metsävaatteet päällä menet metsään, bilevaatteissa peilin edessä, harrastusjutuissa. Kännykkä ottaa aika-ajastettuja kuvia, niin et tarvi välttämättä kaveria ottamaan kuvia. Mutta älä siis laita kuvia maisemista tai asioista, jos sinua ei näy kuvassa. Ellei se asia ole maailmantärkeä juuri sinulle. Ja laita vain sinusta kertovia kuvia. Älä laita uima-allaskuvaa, jos käyt etelänmatkalla kerran viidessä vuodessa.
Mulla on semmoinen puhallettava uima-allas. Jos meen siihen ilman paitaa, aurinkolasit päässä ja trooppinen drinkki kädessä?
Kyllä mä kuitenkin useamman kuvan laittaisin ja tekstiäkin. Toinen vain sujuu paremmin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tarkentaa?
Valehdellut en.
ap
ap
Jokaiselle kumppani löytyy, muttei tinderissä. Etkä sinäkään poikkeusta tee.
Suosittelisin kyllä kasvattamaan selkärankaa ja luottoa itseesi ennenkuin mietit suhdetta.
En usko, että kaikille löytyy kumppania.
ap
Oon 18v tyttö, viikon ollu tinderissä ja 200 matchiä, rima ei ees oo korkeella
enkä ymmärrä että miten!!
Asun itäsuomessa, ja täällä on ehkä viis ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt haluat, että kerromme sinulle että se riippuu täysin siitä että oletko mies vai nainen. Miehenä et saa yhtään ja naisena voit valita toimareista ja ammattifutareista ja lentäjäalusvaatemallikirurgileuoista ne mielenkiintoisimmat seksisuhteeseen kanssasi. Noin, ole hyvä.
Tiedät varmaan kumpi olen.
Kiitos silti vastauksestasi.
ap
Narukaupoille noilla seteillä olisi realistisinta jolkhata, jos tosissaan naisten saanti tideristä on sinulle niin keskeistä. Mgtow olisi hyvä vaihtoehto: keskityt omaan elämään ja haaveisiin, onnellisuuteesi ja itseesi ilman muita. Ei kaikille paria löydy.