Montako Tinder-osumaa?
Olen:
- lähes 40-vuotias
- osa-aikatyössä
- lyhyt (173 cm)
- keskivartalolihava
- ilman kunnon koulutusta
- keskinäköinen
Jos olen kuukauden Tinderissä, montako matchia on realistista saada?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen olisi sinun makuusi ja mieleesi?
Mukava, itsenäinen, kiinnostava ja söpö.
ap
Määrittele kiinnostava. Mitkä asiat sen kiinnostuksen herättää? Kyllä sullakin on jotain tiedostettua tai tiedostamatonta preferenssiä. Sä et vaan halua sanoa sitä koska tiedät itsekin miksi.
Kiinnostava on synonyymi poikkeavalle, tiedonjanoiselle. Naiselle, joka ennemmin kiipeää puuhun, kun lähtee elokuviin.
ap
Mitä jos kirjoittaisit tuon viimeisen lauseen profiiliisi sen sijaan että listaat ulkoisia ominaisuuksia mitä sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiiliin vaan että tarjoot rahaa seksistä.
Mutta etsin rakkautta, läheisyyttä ja kumppania?
ap
Sitten kannattaa kirjoittaa profiili jossa kerrot olellisia asioita itsestäsi suhteen kannalta, millainen olet ihmisenä.
Tuolla listauksella et saa yhtään mätchiä.Olen melko tyhmä, mutta en niin tyhmä, että laittaisin nuo profiiliini. Valitettavasti nuo asiat kuitenkin varmaan tulisivat joskus esille.
ap
Sinä kysyit mätcheistä joten annoit ymmärtää että nuo vaikuttaisi niihin. Eihän me sitten pystytä millään arvaamaan monta saat kun ei tiedetä mitä profiilissa on.
Aivan. Ymmärrän.
Ehkä olisi pitänyt ilmaista, että saatu match on vain ensiaskel tiellä, jota haluan kulkea.
ap
Et ole vieläkään kertonut mitään mikä auttaisi arvioimaan pääsetkö sille tielle mitä haluat. Ehkä tuo listaksesi antaa ymmärtää ettet oikein edes tiedä mitä parisuhteeseen tarvitaan ja se taas laskee mahdollisuuksiasi siihen.
Niin, mitä siihen parisuhteeseen sitten tarvitaan? Ajattelen, että nuo ovat niitä perusjuttuja, joilla kerrotaan millainen ihminen on, tai ainakin mitä on saavutettu. Eivät ne tietenkään ole kaikki, mutta varmaan normaali aloitus?
ap
Haetko parisuhdetta jossa nainen on tietyn pituinen ka ruumiinrakenteinen? Mikä merkitys naisen työllä on sinusta parisuhteelle? Eikö mieleesi tule mitään millä olisi enemmän merkitystä sen kannalta millainen parisuhteesta tulee?
Tinderissä pitää tehdä nopeasti hyvä ensivaikutus. Siinä nuo listaamani ovat tärkeitä.
Sitten kun pääsee sen ekan kynnyksen yli, eli tutustumaan, niin sitten tulee muutkin jutut mukaan.
ap
Mikäli haluat kumppaniksi pelkästään pinnallisen ihmisen. Ilmeisesti olet sitä itsekin kun et muuta osaa itsestäsi kertoa joten anna vaan mennä.
Ei. Haluan kumppaniksi syvällisen ihmisen. Valitettavasti Tinderin toimintalogiikka vaatii aluksi pinnallista lähestymistä.
ap
Ne syvällisemmät jättävät mätchäämättä jos et anna itsestäsi mitään syvällisempää. Tinder on kuin markkinointia ja sinun pitää osata markkinoida omalle kohderyhmällesi. Pinnallisia asioita listaamalla saat ihmisiä joita ne kiinnostaa.
Mä en tiedä onko mulla mitään syvällisempää? Ehkä vain luulen ja en osaa sitä ilmaista?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen olisi sinun makuusi ja mieleesi?
Mukava, itsenäinen, kiinnostava ja söpö.
ap
Määrittele kiinnostava. Mitkä asiat sen kiinnostuksen herättää? Kyllä sullakin on jotain tiedostettua tai tiedostamatonta preferenssiä. Sä et vaan halua sanoa sitä koska tiedät itsekin miksi.
Kiinnostava on synonyymi poikkeavalle, tiedonjanoiselle. Naiselle, joka ennemmin kiipeää puuhun, kun lähtee elokuviin.
ap
Mitä jos kirjoittaisit tuon viimeisen lauseen profiiliisi sen sijaan että listaat ulkoisia ominaisuuksia mitä sinulla on.
Kai tajusit, että en listaa noita. Ne ovat juttuja, joita multa on kysytty. Mun profiili on aivan muuta.
ap
Laita suosiolla profiili treffit.suomi24.fi tai OkCupid.com ja unohda tinder. 😉
Jos olet rehellinen 0, jos olet valehteleva niin muutama.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin Suomi24. Ei toiminut ja se oli hiljainen.
ap
Laittaisin kyllä köyden kaulaan noilla ap:n seteillä. Mitä järkeä on elää tätä elämää, jos on huonot alleelit.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin kyllä köyden kaulaan noilla ap:n seteillä. Mitä järkeä on elää tätä elämää, jos on huonot alleelit.
Näinpä. Eikö alleelit ole löysät ojentajalihakset? Ne mulla on tiukat vanhan urheiluharrastuksen kautta. Silti hyvä neuvo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuinka kiireellä olet liikenteessä? Jos suomi24 tai OkCupid löydy deitti kumppania. Niin tinderissä sulla on 1/1000 mahdollisuus verrattuna noihin palveluihin.
Kuulostaa kyllä oudolta! Ja noilla tiedoilla saattaisin sinuna unohtaa deitti palvelut ja yrittää IRL. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuinka kiireellä olet liikenteessä? Jos suomi24 tai OkCupid löydy deitti kumppania. Niin tinderissä sulla on 1/1000 mahdollisuus verrattuna noihin palveluihin.
Kuulostaa kyllä oudolta! Ja noilla tiedoilla saattaisin sinuna unohtaa deitti palvelut ja yrittää IRL. 🤔
Sopivasti naiset avas ketjun joka vahvistaa näkemystä että kuinka huonot mahdollisuudet sinulla on tinderissä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3524268/tinder-onko-sinulla-siella-prof…
Veikkaan pari osumaa kuukaudessa. Hyvän näköisenä enemmän toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sopivasti naiset avas ketjun joka vahvistaa näkemystä että kuinka huonot mahdollisuudet sinulla on tinderissä.
No mä olen tuo linkkaamaasi ketjuun kommentoinut, ja pakko sanoa että aloittaja ei minusta tinderissä osumaa saisi. Me pelataan ihan eri korteilla. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Eikö alleelit ole löysät ojentajalihakset? Ne mulla on tiukat vanhan urheiluharrastuksen kautta. Silti hyvä neuvo.
ap
Ne on allit... Kai tämä oli vitsi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mä olen tuo linkkaamaasi ketjuun kommentoinut, ja pakko sanoa että aloittaja ei minusta tinderissä osumaa saisi. Me pelataan ihan eri korteilla. N42
Tuolla sinun "tuloksella" ei ole mitään tekemistä korteilla mitkä sulle on jaettu. Valitan jos tulee yllätyksenä. Suuri osa miehistä tykkää kaikesta mitä näkee. Se on aivan eri asia haluaisiko ne oikeasti edes tavata sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuolla sinun "tuloksella" ei ole mitään tekemistä korteilla mitkä sulle on jaettu. Valitan jos tulee yllätyksenä. Suuri osa miehistä tykkää kaikesta mitä näkee. Se on aivan eri asia haluaisiko ne oikeasti edes tavata sinua.
Ei tule yllätyksenä. Tiedän kyllä korttini ihan ilman Tinderiäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ne on allit... Kai tämä oli vitsi 😂
Tietenkin.
Unohdin listata aloitusviestissä, että olen myös naistennaurattaja.
ap
Olen ymmärtänyt miesten puheista täällä, että suomalainen mies on kovaa valuuttaa ulkomailla :) Kannattanee siis hankkia Tinder gold ja lennähtää etelämmäs Eurooppaan, niin alkaa Tinder laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Veikkaan, että tämä on yleinen mielipide. Kiitos silti vastauksestasi.
ap
Vierailija kirjoitti:
- osa-aikatyössä
- lyhyt (173 cm)
- keskivartalolihava
- ilman kunnon koulutusta
Nämä ovat suurimmat epäkohdat. Jos ei ole kunnon statusta niin sitten pitää olla ulkonäköä - tai toisinpäin. Sulla ei ole kumpaakaan.
Ne syvällisemmät jättävät mätchäämättä jos et anna itsestäsi mitään syvällisempää. Tinder on kuin markkinointia ja sinun pitää osata markkinoida omalle kohderyhmällesi. Pinnallisia asioita listaamalla saat ihmisiä joita ne kiinnostaa.