Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miksi olet poistanut whatsapista sen, mikä näyttää, milloin olit viimeksi paikalla?

Vierailija
03.08.2019 |

Ei ehkä tullut ilmaistua parhaiten, mutta ehkä ymmärsit, mitä tarkoitan.

Kiitos jos et kommentoi "en käytä whatsappia".

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävilläni ja perheelläni menee aika pitkään muotoilla viestinsä, ehdin välissä lukea vähän uutisia yms. Niin on hyvä ettei heille sitten näytä siltä että olen lähtenyt puhelimen ääreltä

Minulla kyllä näkyy, jos kumpikin on paikalla ja jos toinen kirjoittaa viestiä. 

Vierailija
102/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän lisättynä se, että on myös lukukuittaukset pois päältä, eli tälläinen henkilö "peittelee" sitä, että lukee kyllä viestit heti, kun se on mahdollista, mutta saa pitkitettyä etenkin hankalille ja epämiellyttäville tyypeille vastaamista.

Kiteytettynä tähän sopii se elämän kylmä fakta, että mitä enemmän yrittää peitellä jotain, sitä enemmän sitä tuo vain esiin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän lisättynä se, että on myös lukukuittaukset pois päältä, eli tälläinen henkilö "peittelee" sitä, että lukee kyllä viestit heti, kun se on mahdollista, mutta saa pitkitettyä etenkin hankalille ja epämiellyttäville tyypeille vastaamista.

Kiteytettynä tähän sopii se elämän kylmä fakta, että mitä enemmän yrittää peitellä jotain, sitä enemmän sitä tuo vain esiin. ;)

Häh, entä sitten? Kai omasta puhelimesta saa lukea viestit milloin haluaa ja vastata milloin haluaa ilman, että sitä tarvii jakaa muille. :D Ei tuossa ole mitään hämärää.

Vierailija
104/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G = Guestion?

G kuten gallup..

Ei se sitä voi tarkoittaa. Vai missä se gallup sitten on?

Vai etkö sinäkään, ap:n tavoin tiedä, mitä gallup tarkoittaa?

Tämä ei ollut gallup, tämä oli kysymys.

Vierailija
105/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups! Tää olikin nuorison touhuja koko ketju.

Hyvää jatkoa!

Olkaa piilosilla kuten meidän mukulat.

T.äippä 😁

Kiitos, kun kävit väläyttämässä paremmuuden tuntoasi.

Höpö höpö. Relax.

Lisää ylimielisyyttä. En sinulta muuta odottanutkaan. Minkäs sinä itsellesi voit.

Vierailija
106/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmassamme ei ole käytössä työpuhelimia ja joudun käyttämään henk koht luurini työviesteille. Jos olen vapaapäivällä ja pomo laittaa viestin niin en halua hänen näkevän että olen käynyt paikalla, koska asemassani vaaditaan työntekoa myös vapaapäivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan