Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miksi olet poistanut whatsapista sen, mikä näyttää, milloin olit viimeksi paikalla?

Vierailija
03.08.2019 |

Ei ehkä tullut ilmaistua parhaiten, mutta ehkä ymmärsit, mitä tarkoitan.

Kiitos jos et kommentoi "en käytä whatsappia".

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa että käydään päivän aikana monta kertaa whatsapissa, mutta ei lueta tullutta viestiä. Se on ihan ymmärrettävää että ei heti vastata mutta että viestiä ei edes lueta vaikka ollaan paikalla!?

Ei tässä mitään outoa ole, et vaan ole kovin tärkeä tälle henkilölle tai hän on muuten vaan ärsyyntynyt viesteistäsi.

En välttämättä vastaa samana päivänä jos ei henkilö kiinnosta juttelukaveriksi. Toinen syy on tyhmät kysymykset, esim vanhemmat kyselee jatkuvasti koska tuun käymään jne.

No siinä ei ole mitään outoa että samana päivänä ei vastaa. Mutta siinä on että viestiä ei edes lueta.

Olen samaa mieltä. Jos on käynyt paikalla niin luulisi lukevan samalla kaikkien viestit. Olisihan se kohteliasta. Vastata voi sitten kun ehtii.

Vierailija
82/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa että käydään päivän aikana monta kertaa whatsapissa, mutta ei lueta tullutta viestiä. Se on ihan ymmärrettävää että ei heti vastata mutta että viestiä ei edes lueta vaikka ollaan paikalla!?

Viestin alku näkyy viestiä avaamatta ja jo siitä pystyy päättelemään, onko viesti kiireellinen vai ei. Jos ei ole kiireellinen, sen voi lukea myöhemminkin.

Siitä tulee sellainen olo että toista ei kiinnosta mitä hänelle olen kirjoittanut, jos on paikalla mutta ei viitsi edes lukea viestiä.

Sinäpä juuri parhaiten selitit ap:lle miksi kannattaa piilottaa läsnäolonsa. Sinun kaltaistesi takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näen kuka on ollut paikalla milloinkin, kun itellä on se asetus pois päältä?

Kun sulla on se asetus päällä, et silloin voi nähdä muiden paikalla oloa. Face/WA yms. haluaisivat, että sä antaisit kaiken mahdollisen tiedon itsestäsi niille ja ulkopuolisille. Kun et näin tee, palvelin "kostaa" sen olemalla antamatta sinulle jotain tietoa, mitä tarvitsisit/haluaisit.

Vierailija
84/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Tää olikin nuorison touhuja koko ketju.

Hyvää jatkoa!

Olkaa piilosilla kuten meidän mukulat.

T.äippä 😁

Vierailija
85/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin alku näkyy viestiä avaamatta ja jo siitä pystyy päättelemään, onko viesti kiireellinen vai ei. Jos ei ole kiireellinen, sen voi lukea myöhemminkin.

Siitä tulee sellainen olo että toista ei kiinnosta mitä hänelle olen kirjoittanut, jos on paikalla mutta ei viitsi edes lukea viestiä.

Sinäpä juuri parhaiten selitit ap:lle miksi kannattaa piilottaa läsnäolonsa. Sinun kaltaistesi takia.

Niinpä. :D Just tätä tarkoitan sillä, että aletaan keksiä jotain ihmeellisiä syitä vastaamattomuudelle. Joku muu on voinut laittaa viestin, joka vaatii akuuttia vastausta ja on pakko käydä whatsappissa vastaamassa. Jos sinun viesti on luokkaa "mitä kuuluu ja mulle kuuluu tätä" ja ihminen on vaikka ihan vaan väsynyt, ei jaksa avata, lukea ja alkaa vastaamaan. Minä muistan paremmin vastata siihen viestiin sitten myöhemmin, kun se viesti näkyy siellä ketjussa vielä lukemattomana.

Vierailija
86/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt liki kahdeksankymppisen, vauhdikkaan äitini päivittäin käymään whatsappissa jotta tietäisin olla hätäilemättä. Mummeli asuu toisella puolella Suomea ja on hyvä nähdä elonmerkki, kun en kerta kaikkiaan ehdi soittaa päivittäin.

Vierailija
87/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tykkää, että muut kyyläävät, koska olen viimeksi ollut paikalla. Ei kuulu kenellekään. Minunkaan ei tarvitse nähdä muiden, eikä edes kiinnosta.

Vierailija
88/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa!

T.äippä 😁

Kiitos, kun kävit väläyttämässä paremmuuden tuntoasi.

Vierailija
89/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylätkää mitä kyyläätte.

Onks tää semmottine kyylien ja mielens pahottajie sakki kool vai mitä ihmet?

Vierailija
90/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa!

T.äippä 😁

Höpö höpö. Relax.

Vierailija
91/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa!

T.äippä 😁

Se on jännä, kun joidenkin äippien mielestä aikuiset ihmiset ei saa itse päättää, milloin olla sosiaalinen ja muiden tavoitetettavissa ja milloin ei.

Kyllä se enemmänkin kuuluu aikuisuuteen kestää ilman itsetunnon hajoamista ja salaliittoteorioita se, että joku ei just heti lue sinun viestejä ja ei just heti vastaa niihin.

Vierailija
92/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa!

T.äippä 😁

Tämä on nimenomaan nuorisolle, ja sä muori et kuulu joukkoon. Oot liian vanha tänne.

Vierailija
93/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotin koska silloinen poikaystävä syytti aina pettämisestä jos huomasi että olin käynyt wapissa mutten jutellut tämän kanssa. Joskus avasin sovelluksen ihan vain kiusallani, kun kyllästytti tuo ääliö. Lopulta poistin näkyvistä kunnes pääsin miehestä eroon :D

Vierailija
94/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä tiedolla kai mitään tee... 

Näkeehän siitä kaikkea mielenkiintoista, esim että työkaveri Sanna on valvonut viime yönä puoli neljään (olikohan se baarissa vai vetäsikö kalsarikännit), teini on herännyt vasta klo 12:45...

Voihan noista päätellä/arvailla kaikenlaista ja sitten tulla hutikin. Työkaveri Sanna saattoi ryyppäämisen sijaan olla vaikka lentokentällä lähdössä lennolle. Ja teini on imuroinut aamupäivän ennen kun tarttui puhelimeen.

Tässäpä mainio syy miksei kannata näyttää monelta on hereillä. Itse sairastan unettomuutta ja herään aamuisin jo 3-4 aikaan. Siinä aamukahvilla sitten luen viestejä ja sähköposteja kun ei oikein muutakaan voi touhuta aamuyöllä. Joku ilkeämielinen saattaisi juuri kuvitella että olen baarista tulossa. Samoin en katso whatsappia säännöllisesti, vaan esimerkiksi vasta iltapäivällä katson onko tullut viestejä. Niin taas voisi joku ajatella että kylläpä nukkuu pitkään.

Vierailija
95/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa sitä että joku loukkaantuu siitä, etten ehdi vastaamaan "vaikka oot ollu paikalla"

Vierailija
96/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole siellä sellaisia kavereita, jotka eivät saisi tietää olemassa olostani. Joten, en ole poistanut sitä. Miksi olette niin neuroottisia? Poistakaa ennemmin kaverit, jotka eivät ole kavereitanne.

Vierailija
97/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilläni ja perheelläni menee aika pitkään muotoilla viestinsä, ehdin välissä lukea vähän uutisia yms. Niin on hyvä ettei heille sitten näytä siltä että olen lähtenyt puhelimen ääreltä

Vierailija
98/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan niin, että poistin alun perin siksi, ettei joku tietty henkilö olisi tiennyt läsnäoloani? En kyllä muista, mutta en ole palauttanut näkyvyyttäni, koska olen alkanut pitää siitä. Minä en näe muiden paikallaoloa, eivätkä muut minun.

P.S. Avaan oven ovikellon soidessa ja vastaan tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
99/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pyytänyt liki kahdeksankymppisen, vauhdikkaan äitini päivittäin käymään whatsappissa jotta tietäisin olla hätäilemättä. Mummeli asuu toisella puolella Suomea ja on hyvä nähdä elonmerkki, kun en kerta kaikkiaan ehdi soittaa päivittäin.

Meilläkin on sama juttu käytössä mutta eri puolilla asuvan perheen kanssa. Ei tarvitse koko ajan soittaa ja kysellä, että onko kaikki ok kun näkee, että ainakin on hengissä kun on whatsappissa käynyt.

Vierailija
100/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän lisättynä se, että on myös lukukuittaukset pois päältä, eli tälläinen henkilö "peittelee" sitä, että lukee kyllä viestit heti, kun se on mahdollista, mutta saa pitkitettyä etenkin hankalille ja epämiellyttäville tyypeille vastaamista.

Muutenhan tuolla ei ole mitään väliä, itsellä on kaikki stalkkaustiedot käytössä. Vastaan viesteihin heti kun pystyn, tai jos joudun miettimään jotain asiaa pidempään, niin sitten vasta vaikka 6 tunnin päästä.

Ikinä ei ole ollu mitään ongelmaa, eikä kyllä kiinnosta kytätä kenenkään viimeeksi paikalla tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä