Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miksi olet poistanut whatsapista sen, mikä näyttää, milloin olit viimeksi paikalla?

Vierailija
03.08.2019 |

Ei ehkä tullut ilmaistua parhaiten, mutta ehkä ymmärsit, mitä tarkoitan.

Kiitos jos et kommentoi "en käytä whatsappia".

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaan sieltä ylälaidasta viestin alun ja vastailen sitten kun on aikaa. Silloin ei viesti kuittaudu katsotuksi.

W.appilla tuskin kukaan mitään tosi tärkeetä lähettää.

Ei niin. Kirjeitse ne tärkeimmät asiat kerrotaan. Ja varsinkin kiireelliset.

Vierailija
62/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se muille kuuluu milloin olen ollut paikalla. En halua että kukaan kyttää paikallaoloani.

Minua ei perhe eivätkä ystävät KYTTÄÄ.

Joillakin täällä on omituista piilottelua puhelimen kanssa. Eikö voisi heittää pois koko rojun elämää pilaamasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikista some yms. sovelluksista poissa päältä nuo "näytä koska viimeksi paikalla" ja "näytä onko lukenut viestin" -toiminnot, koska mielestäni on oma asiani, koska menen ja tulen ja vastaanko heti vai vasta parin tunnin päästä. Jos tietämättömyys tekemistäni jotakuta ahdistaa, ei tarvitse olla kaverini.

Minullakin on pois tuo koska olit viimeksi paikalla, mutta se minulla on päällä mistä näkee olenko lukenut viestin. En useinkaan vastaa heti viestiin vaikka olisin sen lukenut. Vastaan sitten kun siltä tuntuu, ei kai kukaan oleta että heti vastaa kun on viestin lukenut?

Vierailija
64/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikista some yms. sovelluksista poissa päältä nuo "näytä koska viimeksi paikalla" ja "näytä onko lukenut viestin" -toiminnot, koska mielestäni on oma asiani, koska menen ja tulen ja vastaanko heti vai vasta parin tunnin päästä. Jos tietämättömyys tekemistäni jotakuta ahdistaa, ei tarvitse olla kaverini.

Minullakin on pois tuo koska olit viimeksi paikalla, mutta se minulla on päällä mistä näkee olenko lukenut viestin. En useinkaan vastaa heti viestiin vaikka olisin sen lukenut. Vastaan sitten kun siltä tuntuu, ei kai kukaan oleta että heti vastaa kun on viestin lukenut?

Itsekään en vastaa heti mutta kyllä jotkut yliherkät pahoittavat siitä mielensä tai tahtovat jonkun selityksen.

Vierailija
65/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa että käydään päivän aikana monta kertaa whatsapissa, mutta ei lueta tullutta viestiä. Se on ihan ymmärrettävää että ei heti vastata mutta että viestiä ei edes lueta vaikka ollaan paikalla!?

Vierailija
66/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa että käydään päivän aikana monta kertaa whatsapissa, mutta ei lueta tullutta viestiä. Se on ihan ymmärrettävää että ei heti vastata mutta että viestiä ei edes lueta vaikka ollaan paikalla!?

Viestin alku näkyy viestiä avaamatta ja jo siitä pystyy päättelemään, onko viesti kiireellinen vai ei. Jos ei ole kiireellinen, sen voi lukea myöhemminkin.

Vierailija
67/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se muille kuuluu milloin olen ollut paikalla. En halua että kukaan kyttää paikallaoloani.

Joillakin täällä on omituista piilottelua puhelimen kanssa. Eikö voisi heittää pois koko rojun elämää pilaamasta?

Mitäs piilottelua se on? Meinaatko että jos omistaa puhelimen niin pitää aina näyttää muille paikallaolonsa?  Muuten ei tee puhelimella mitään?

Vierailija
68/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin alku näkyy viestiä avaamatta ja jo siitä pystyy päättelemään, onko viesti kiireellinen vai ei. Jos ei ole kiireellinen, sen voi lukea myöhemminkin.

Mutta se on tosi outoa. Ei se koko viesti näy. Miksi sitä ei voi lukea ja vastata myöhemmin?

Vierailija
69/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miksi jotkut piilottaa sen tiedon. Minulla on eräs ystävä, joka tykkää käydä pitkiä reaaliaikaisia keskusteluja whatsappin kautta. En kuitenkaan aina jaksa sitä tai tilanne ei ole sellaiseen sopiva. Ja mikäli hän näkee, että käytän parhaillaan whatsappia mutta en kuitenkaan ryhdy keskusteluun hänen kanssaan niin sitten hän alkaa pommittaa viesteillä, argh.

Aikuiselle ei tarvitse vastata HETI kuin pikkulapselle. Siis terve aikuinen ymmärtää että toinen voi olla töissä, ruuanlaitossa, syömässä, saunassa, kaupassa, tai missä vain. Jos joku siitä suuttuu ettei heti vastaa niin omaa tyhmyyttään.

Mutta eihän tämä toinen ole kaupassa tai saunassa tai ruoanlaittokiireissä, jos toinen näkee, että olet sillä hetkellä paikalla, muttet vaan vastaa juuri hänelle.

No se on just se, että fiksu aikuinen ymmärtää asian eikä hosu joutavia vaikka näkeekin.

En stressaa älylaitteista ja olen rehdisti näkyvillä. Minulla ei ole häirikköjä lähipiirissä.

Vierailija
70/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee sellainen olo että toista ei kiinnosta mitä hänelle olen kirjoittanut, jos on paikalla mutta ei viitsi edes lukea viestiä.

Vierailija
71/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näen kuka on ollut paikalla milloinkin, kun itellä on se asetus pois päältä?

Vierailija
72/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla jo sanottu, hätätapauksissa soitetaan eikä kirjoitella viestejä.

Vierailija
73/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään outoa ole, et vaan ole kovin tärkeä tälle henkilölle tai hän on muuten vaan ärsyyntynyt viesteistäsi.

En välttämättä vastaa samana päivänä jos ei henkilö kiinnosta juttelukaveriksi. Toinen syy on tyhmät kysymykset, esim vanhemmat kyselee jatkuvasti koska tuun käymään jne.

Vierailija
74/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee sellainen olo että toista ei kiinnosta mitä hänelle olen kirjoittanut, jos on paikalla mutta ei viitsi edes lukea viestiä.

Siis tyyliin laitoin ystävälle aamulla viestin, oli päivän aikana monta kertaa paikalla, mutta vielä illallakaan ei ollut lukenut viestiä. Tuli olo että häntä ei kiinnosta viestini pätkän vertaa kun ei sitä vaivaudu edes lukemaan.

Vierailija
75/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään outoa ole, et vaan ole kovin tärkeä tälle henkilölle tai hän on muuten vaan ärsyyntynyt viesteistäsi.

En välttämättä vastaa samana päivänä jos ei henkilö kiinnosta juttelukaveriksi. Toinen syy on tyhmät kysymykset, esim vanhemmat kyselee jatkuvasti koska tuun käymään jne.

No siinä ei ole mitään outoa että samana päivänä ei vastaa. Mutta siinä on että viestiä ei edes lueta.

Vierailija
76/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs piilottelua se on? Meinaatko että jos omistaa puhelimen niin pitää aina näyttää muille paikallaolonsa?  Muuten ei tee puhelimella mitään?

Jokkaine tyylillää sano Erkkikii.

Vierailija
77/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan käytä kotona pimeällä valojakaan, ettei kenellekään paljastu oletko paikalla.

Eipä olisi siinäkään tapauksessa sinun asiasi.

Vierailija
78/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin klo 01 hereillä ja katsoin viestit. Aamulla sukulainen laittoi viestiä, valvottiko lapseni kun olin ollut hereillä.

Joten juu, kai se yksityisyys täälläkin.

Vierailija
79/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näen kuka on ollut paikalla milloinkin, kun itellä on se asetus pois päältä?

Laittamalla sen asetuksen päälle. Voit laittaa sen hetkeksi päälle, katsoa milloin kukakin ollut paikalla ja sitten laittaa sen taas pois päältä.

Vierailija
80/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on tosi outoa. Ei se koko viesti näy. Miksi sitä ei voi lukea ja vastata myöhemmin?

Koska on sellaisia ihmisiä, jotka pahoittaa mielensä siitä, ettei vastaa heti tai keksii jotain kummallisia syitä vastaamattomuudelle. En jaksa alkaa selittelemään, miksi en vastaa just jonain hetkenä johonkin viestiin, koska ei se oikeastaan lähettäjälle kuulu ja minusta tuommoinen kommunikointi on työpäivän jälkeen rasittavaa. Mulla ne viestien alut näkyy ihan puhelimen ilmoituksissakin whatsappia avaamatta. Sen perusteella teen sitten päätelmän avaanko sovellusta nyt vai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi