Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miksi olet poistanut whatsapista sen, mikä näyttää, milloin olit viimeksi paikalla?

Vierailija
03.08.2019 |

Ei ehkä tullut ilmaistua parhaiten, mutta ehkä ymmärsit, mitä tarkoitan.

Kiitos jos et kommentoi "en käytä whatsappia".

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska arvostan yksityisyyttäni.

Vierailija
2/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kenenkään ei tarvitse tietää milloin olen ollut paikalla ja vetää siitä kaikenlaisia outoja johtopäätöksiä. Ei kiinnosta myöskään muiden läsnäolotieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi käydä vieraissa

Vierailija
4/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan seurailee minun puhelimen käyttöäni. Miksi se edes kiinnostaisi ketään?

Vierailija
5/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen saa edes poistettua?

Vierailija
6/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunpelo kirjoitti:

Miten sen saa edes poistettua?

Asetuksista, yllättäen.

Vierailija
7/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska arvostan yksityisyyttäni.

Voitko vähän valottaa.  :)

Ap

Vierailija
8/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä samoja, jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai avaa ovea jos ovikello soi. Harhaisia hörhöjä.

Vierailija
9/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ex piilotteli sillä salasuhdettaan, mutta tää nyt vaan on ääritapaus.

Vierailija
10/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varmaan kannattaisi käyttää tätä, kun en käy whatsapissa kuin silloin tällöin pari kertaa kuukaudessa.

Nythän ihmiset näkee etten ole ollut pitkään aikaan whatsapissa, vaikuttaakohan se heidän viestittelyyn?

Vierailija
11/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että itseäni lähinnä  kiinnostaa, onko joku lukenut viestini, mutta ymmärrän taas, että elämässä on kaikenlaista muuta, miksi joku ei heti vastaa.

Ap

Vierailija
12/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G = Guestion?

Vierailija
13/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä tiedolla kai mitään tee... 

Vierailija
14/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä samoja, jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai avaa ovea jos ovikello soi. Harhaisia hörhöjä.

Joo, niinku minä. En näe mitään syytä vastailla tuntemattomiin numeroihin, avata ovea jos ei huvita tai näyttää kaikille mihin aikaan olen ollut hereillä.

Vierailija
15/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua kenenkään stalkkaavan tekemisiäni.

Vierailija
16/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en aina ehdi vastata kaikkiin viesteihin heti tai pitää vaikka vähän miettiä mitä vastaisi. Sitten on muutama tuttu, jotka saa hepulin jos näkee, että viesti on luettu (olen ollut wapissa) ja ei ole heti vastattu. 

Vierailija
17/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G = Guestion?

G kuten gallup..

Vierailija
18/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän siitä kaikkea mielenkiintoista, esim että työkaveri Sanna on valvonut viime yönä puoli neljään (olikohan se baarissa vai vetäsikö kalsarikännit), teini on herännyt vasta klo 12:45...

Voihan noista päätellä/arvailla kaikenlaista ja sitten tulla hutikin. Työkaveri Sanna saattoi ryyppäämisen sijaan olla vaikka lentokentällä lähdössä lennolle. Ja teini on imuroinut aamupäivän ennen kun tarttui puhelimeen.

Vierailija
19/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en aina ehdi vastata kaikkiin viesteihin heti tai pitää vaikka vähän miettiä mitä vastaisi. Sitten on muutama tuttu, jotka saa hepulin jos näkee, että viesti on luettu (olen ollut wapissa) ja ei ole heti vastattu. 

Mitä he tekevät?

Vierailija
20/106 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän siitä kaikkea mielenkiintoista, esim että työkaveri Sanna on valvonut viime yönä puoli neljään (olikohan se baarissa vai vetäsikö kalsarikännit), teini on herännyt vasta klo 12:45...

Voihan noista päätellä/arvailla kaikenlaista ja sitten tulla hutikin. Työkaveri Sanna saattoi ryyppäämisen sijaan olla vaikka lentokentällä lähdössä lennolle. Ja teini on imuroinut aamupäivän ennen kun tarttui puhelimeen.

Niin. Työkaverin ystävä pisti viestiä yöllä, että hänen sukulaisensa on vakavasti sairaana. Tai jos työkaveri kävi vain katsomassa, onko myöhään töissä oleva ihastus sittenkin vielä pistänyt jotain viestiä.

Mun monet whatsapp-kaverit valvoo myöhään. Eri syistä, jotkut tekee vuorotyötä. Jotkut taas on yökukkujia.

Mulle kellonajasta on vain hyötyä. Jos on ollut jalkeilla kolmelta yöllä, ei välttämättä vastaa heti viestiini aamulla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan