G: miksi olet poistanut whatsapista sen, mikä näyttää, milloin olit viimeksi paikalla?
Ei ehkä tullut ilmaistua parhaiten, mutta ehkä ymmärsit, mitä tarkoitan.
Kiitos jos et kommentoi "en käytä whatsappia".
Kommentit (106)
Koska kenenkään ei tarvitse tietää milloin olen ollut paikalla ja vetää siitä kaikenlaisia outoja johtopäätöksiä. Ei kiinnosta myöskään muiden läsnäolotieto.
En halua, että kukaan seurailee minun puhelimen käyttöäni. Miksi se edes kiinnostaisi ketään?
Tunpelo kirjoitti:
Miten sen saa edes poistettua?
Asetuksista, yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Koska arvostan yksityisyyttäni.
Voitko vähän valottaa. :)
Ap
Nää on niitä samoja, jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai avaa ovea jos ovikello soi. Harhaisia hörhöjä.
Ainakin mun ex piilotteli sillä salasuhdettaan, mutta tää nyt vaan on ääritapaus.
Minun varmaan kannattaisi käyttää tätä, kun en käy whatsapissa kuin silloin tällöin pari kertaa kuukaudessa.
Nythän ihmiset näkee etten ole ollut pitkään aikaan whatsapissa, vaikuttaakohan se heidän viestittelyyn?
Itse olen huomannut, että itseäni lähinnä kiinnostaa, onko joku lukenut viestini, mutta ymmärrän taas, että elämässä on kaikenlaista muuta, miksi joku ei heti vastaa.
Ap
Eipä sillä tiedolla kai mitään tee...
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä samoja, jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai avaa ovea jos ovikello soi. Harhaisia hörhöjä.
Joo, niinku minä. En näe mitään syytä vastailla tuntemattomiin numeroihin, avata ovea jos ei huvita tai näyttää kaikille mihin aikaan olen ollut hereillä.
Koska en halua kenenkään stalkkaavan tekemisiäni.
Koska en aina ehdi vastata kaikkiin viesteihin heti tai pitää vaikka vähän miettiä mitä vastaisi. Sitten on muutama tuttu, jotka saa hepulin jos näkee, että viesti on luettu (olen ollut wapissa) ja ei ole heti vastattu.
Vierailija kirjoitti:
G = Guestion?
G kuten gallup..
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän siitä kaikkea mielenkiintoista, esim että työkaveri Sanna on valvonut viime yönä puoli neljään (olikohan se baarissa vai vetäsikö kalsarikännit), teini on herännyt vasta klo 12:45...
Voihan noista päätellä/arvailla kaikenlaista ja sitten tulla hutikin. Työkaveri Sanna saattoi ryyppäämisen sijaan olla vaikka lentokentällä lähdössä lennolle. Ja teini on imuroinut aamupäivän ennen kun tarttui puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Koska en aina ehdi vastata kaikkiin viesteihin heti tai pitää vaikka vähän miettiä mitä vastaisi. Sitten on muutama tuttu, jotka saa hepulin jos näkee, että viesti on luettu (olen ollut wapissa) ja ei ole heti vastattu.
Mitä he tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän siitä kaikkea mielenkiintoista, esim että työkaveri Sanna on valvonut viime yönä puoli neljään (olikohan se baarissa vai vetäsikö kalsarikännit), teini on herännyt vasta klo 12:45...
Voihan noista päätellä/arvailla kaikenlaista ja sitten tulla hutikin. Työkaveri Sanna saattoi ryyppäämisen sijaan olla vaikka lentokentällä lähdössä lennolle. Ja teini on imuroinut aamupäivän ennen kun tarttui puhelimeen.
Niin. Työkaverin ystävä pisti viestiä yöllä, että hänen sukulaisensa on vakavasti sairaana. Tai jos työkaveri kävi vain katsomassa, onko myöhään töissä oleva ihastus sittenkin vielä pistänyt jotain viestiä.
Mun monet whatsapp-kaverit valvoo myöhään. Eri syistä, jotkut tekee vuorotyötä. Jotkut taas on yökukkujia.
Mulle kellonajasta on vain hyötyä. Jos on ollut jalkeilla kolmelta yöllä, ei välttämättä vastaa heti viestiini aamulla.
ap
Koska arvostan yksityisyyttäni.