Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko Jumalaan?

Vierailija
02.08.2019 |

Uskotko että on olemassa Jumala ja joku suuri suunnitelma? Uskotko kohtaloon?

Vai onko kaikki uskonnot vain suurta kusetusta, satua joka on keksitty helpottamaan ihmisten oloa? Onko kaikki sattumaa mitä tapahtuu?

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kaikki uskovat perustelette itsellenne uskon? Onko jotain "todisteita" vai onko se vain päätös että nyt minä uskon?

Vierailija
82/146 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaara on tullakseen... kirjoitti:

Tämä sattuu kirjoittaa tai nähdä tätä asiaa mutta "kysymyksessä"? "Kysymyksessä" oli kyvytön haitallisuus scientologiaa kohtaan.

Jotenkin nämä asiat hiipii hiiren tai joka on sen alkukantainen eläin on rotta niin niin hiljaa että japanissakin ollaan nähty tuloksia tästä. On turha nimetä mitään kuin tarvitsemme näkemyksiä näistä ja itse tasapainoa joka on näkemisen voima ja me kaikki halutaan nähdä "tasapainoisesti".

vaara on tullakseen mutta ei pysyäkseen-

OOn varmaan idiootti, mutta en ymmärrä yhtään mitä sä selität...

...joo, auringon kanssa ei kannata pelleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
84/146 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut uskon-asioista, googlaa TV7 jos ei näy omassa tv:ssä, sieltä saat hyvää tietoa näistä asioista, siellä myös ohjelma-arkisto.

Vierailija
85/146 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena ap:lle: Jumalaa ei ole, en usko.

Vierailija
86/146 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin uskoa, tavallaan uskonkin.... Mutta kun maailmassa on niin paljon paskaa ja pahuutta, niin miten mikään Jumala voisi sen hyväksyä, jos sellainen olisi? Jos Jumala on olemassa, miksei se välitä mistään mitään?

Ihminen on aiheuttanut paskan ja pahuuden. Uskomalla Jeesukseen Kristukseen pelastuu. Se on ainoa tie pelastua.

Vierailija
87/146 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, ja ilman Jumalan olemassaoloa ei olisi minkäänlaista elämää maapallolla, ja kyllä Jumala rakasti/rakastaa meitä niin paljon, että lähetti ainoan poikansa tänne maan päälle, että ne jotka uskoo Jeesukseen perii iankaikkisen elämän kuoleman jälkeen. Jumlalla on kuulevat korvat ja näkevät silmät ja tunteva sydän..

Jos Jeesus oli jumala, niinkun uskovaiset väittää, niin sehän lähetti itsensä tänne maapallolle. Ja jos Jeesus sovutti synnit, niin miks ei sit päästykään sinne paratiisiin?

Paratiisin pääsee uskomalla Jeesukseen.

Vierailija
88/146 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abrahamilaiseen uskontoon? En

Vierailija
89/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, tietenkin. Tämä maailma on niin ihmeellinen ja suunniteltu, että joku tämän on suunnitellut.

Raamatun profetiat ovat toteutuneet ja toteutuvat. Elämme lopunaikoja, Lootin ja Nooan päiviä.

Onhan faktaa myös se, että esimerkiksi ihmisen geeniperimä jatkuvasti rappeutuu. Erään teorian mukaan eliöiden pitäisi kehittyä parempaan. Lapsella on vähintään 100 perinnöllistä sairautta enemmän kuin vanhemmillaan. Joten on mahdotonta, että ihminen olisi elänyt maapallolla miljoonia vuosia, koska olisimme kuolleet sukupuuttoon ajat sitten.

Vierailija
90/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Patmos hyvä hengellinen kanava myös.

Vierailija
91/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, ja ilman Jumalan olemassaoloa ei olisi minkäänlaista elämää maapallolla, ja kyllä Jumala rakasti/rakastaa meitä niin paljon, että lähetti ainoan poikansa tänne maan päälle, että ne jotka uskoo Jeesukseen perii iankaikkisen elämän kuoleman jälkeen. Jumlalla on kuulevat korvat ja näkevät silmät ja tunteva sydän..

Jos Jeesus oli jumala, niinkun uskovaiset väittää, niin sehän lähetti itsensä tänne maapallolle. Ja jos Jeesus sovutti synnit, niin miks ei sit päästykään sinne paratiisiin?

Tai sitten jos on oikein hyvä mielikuvitus niin Baddingia kuuntelemalla voi kans silmät kiinni kuvitella.

Vierailija
92/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten jos on oikein hyvä mielikuvitus niin Baddingia kuuntelemalla voi kans silmät kiinni kuvitella.

Olet uskomattoman nokkela.

Vierailija
93/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan.

Vierailija
94/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan.

Vierailija
95/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan.

Sitten uskot ihan samalla tavoin saatanaankin.

Vierailija
96/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä useimmista kommenteista saattaa huomata katkeruutta ja pettymystä elämää ja Jumalaa kohtaan, enkä ihmettele koska maailma on niin kylmä ja kova, kyynisyyttä täynnä. Mutta siksi Jeesus tuli, että sulla olis yltäkylläinen elämä. Jumala kutsuu jokaista ihmistä 2-3kertaa elämän aikana, sen tietää siitä,että hengelliset asiat alkaa kiinnostamaan ja onko jotain suurempaa..sillon kannattaa tarttua hetkeen. "Huuda minua hädän päivänä ja minä autan sinua" sanoo Herra.

Mitäs kun on huutanut, pyytänyt, anonut, toivonut... Mutta kukaan ei silti auta. Kyllä, olen kyyninen ja katkera. Olen rukoillut lähes tauotta viimeiset 7

vuotta ja edelleen kipristelen samojen asioiden kanssa enkä pääse niistä eroon. En usko että jumala välittää minusta. Itse asiassa olen alkanut epäillä ettei edes kuule.

Kyllä kuulee ja välittää. Älä luovuta. Siunausta sinulle. Jaksamista.

Itsellä aika samanlainen tilanne. Vuosia kärsinyt ja anellen rukoillut. Pidän kiinni toivosta ja uskosta kuitenkin.

Vierailija
97/146 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan.

Sitten uskot ihan samalla tavoin saatanaankin.

Saatanastakin kerrotaan raamatussa.

Vierailija
98/146 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on pelastanut sinut, jos otat vastaan armon ja ilosanoman.

Vierailija
99/146 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan. Ja uskon että Jeesus on Jumalan Poika.

Vierailija
100/146 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi lohduton ajatus, ettei kuoleman jälkeen olisi yhtään mitään. Että kaikki loppuisi siihen. Kun on kristitty, odottaa iänkaikkisuus taivaan kodissa. Siellä on kaikki hyvin. Kannattaa olla yhteydessä Jeesukseen, rukoilla ja elää hänen huomassaan. Tuomiolla on pulassa ilman Jeesusta.