Nainen: annatko miehen nuolla peräaukkoasi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mutta MIKSI kukaan haluaa että sen takapuolta nuollaan? MIKSI?
Koska se on joillakin erittäin erogeeninen alue, mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rrritari kirjoitti:
Nautinnollisia hetkiä e.colin parissa. Siitä voi saada vaikka keuhkokuumeen joka on kuolemaksi. Onko jonkun typyn peräreiän lirputtelu kaiken sen arvoista? No johan TOKI!
Höpö höpö. Nuollut naisten peppua satoja kertoja ja jopa 20 minuuttia kerrallaan. IKINÄ ei ole tullut mitään.
Siitä voi saada. VOI. SIIS VOI saada
No kumma juttu, kun en ole about 20 vuoden aikana saanut.
Ootko oikeasti noin idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Ei ettei vaan tule kihomatoja.
Ei niitä tule, jos sulla ei ole niitä!
Jos haluat mun rypäleitä lirputella niin mikäs siinä.
No eipä ole kukaan edes tarjoutunut sellaista tekemään.
Oletteko koskaan ajatelleet mistä termi "perseen nuolija" tulee? Tietenkin siitä, että se tuntuu nuolettavasta todella kivalta ja nuolija saa siitä joitakin etuja. Simple!
En, en edes peukuttaa. Enkä varpaita myöskään.
Nuoli kyllä,muttei koskaan enään sen jälkeen muuta minussa.Onnea nyksälle <3
rrritari kirjoitti:
Nautinnollisia hetkiä e.colin parissa. Siitä voi saada vaikka keuhkokuumeen joka on kuolemaksi. Onko jonkun typyn peräreiän lirputtelu kaiken sen arvoista? No johan TOKI!
Tekö muka ole kertaakaan Päivin pyllyä lipaissut?
Naiset: hihi mä oon siis tosi pervo
Ja sit kun tällaista kysytään niin vastaukset on tätä luokkaa
Vierailija kirjoitti:
miksi joku homo haluaisi jonkun naisen peppua nuolla, kun samaa voisi tehdä miehenkin kanssa.
Mitä tekemistä homoudella on naisen pyllynnuolemisen kanssa? En ymmärrä tätä logiikkaa.
Nainen on kuin joulukuusi, koristeltu, lahjat oksien alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta MIKSI kukaan haluaa että sen takapuolta nuollaan? MIKSI?
Koska se on joillakin erittäin erogeeninen alue, mäntti.
Tarkoittaako se, että nuoleminen on ainoa mahdollinen hyväilytapa?
En itse niin tuhkaluukuista välitä (eräs opiskeleva spykiatrinainen, jonka kanssa juttelin, epäili muuten peräreikää himoavia piilihomoiksi...), mutta mikäli nainen todella niin haluaa voisin varmaan liukkarin kanssa sormeilla (ja sitten suoraan käsipesulle tosin).
M31
Suolistosyövät ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti ja yhtenä syynä on myös tämä. Miksi kukaan haluaa, että rakas saa syövän?
Tuosta ei ole kobvin pitkä matka kakan syömiseen. Mitäs sen jälkeen sitten? Eläimiä? Ruumiita? Vauvoja?
Vierailija kirjoitti:
Hyi kuvotud. Ja pitäisikö sellaisen paskasuun kanssa vielä pussaillakin? Suolistobakteerit ei kuulu suuhun.
HYII, että jotkut ihmiset ovat ihan sairaita tällä palstalla - vaan taitaa tuollaiset kakkajutut olla ihan vaan satuilua ja erikoisuuden tavoittelua.
Tippuri, kuppa, hepaattiitti tartunta, hiv, herpes + muuta äklöä saattaa tarttua. Nuoletteko toistenne naamoja vielä sen päälle? Hyi hitto!
Ei ettei vaan tule kihomatoja.