Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: annatko miehen nuolla peräaukkoasi?

Vierailija
01.08.2019 |

Ja jos et anna, niin miksi ihmeessä et?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei ole kobvin pitkä matka kakan syömiseen. Mitäs sen jälkeen sitten? Eläimiä? Ruumiita? Vauvoja?

Nyt on omituinen vertaus. Kokemuksen syvällä rintaäänellä se siellä puhuu, on vissiin jano yllättänyt kesken suikkarin. Vauvoja, en ymmärrä, olet sairas.

Vierailija
42/52 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaverilla on kova tarve valistaa meitä irstaita tyhmyreitä, jotka emme ymmärrä miten elää OIKEiN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolistobakteerit ei kuulu suuhun.

Ja aukko suoliston yläpäässä, josta suolisto ikään kuin alkaa, on mikä?

Vierailija
44/52 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna. Loppuisi kyllä se sessio lyhyeen. En tee mitään mistä tulee itselleni epämukava olo ja tuo ylittää minulla rajan. Toisaalta olen monissa asioissa kokeilunhaluinen, enkä mikään ihan estynyt seksitosikko, mutta pyllyäni ei kyllä kukaan nuole, sormeta tai hässi.

Vierailija
45/52 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annan nuolla, miksen antaisi?

Eihän siitä minulle mitään haittaa koidu, vaikka en siitä erityisemmin nauttisikaan.

Eli miksi joku EI antaisi nuolla?

Sitä minä ihmettelen, en sitä että joku ”antaa”.

Vierailija
46/52 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se tuntuu todella kiihottavalta. Ei kuulu meidän perusseksiin, mutta silloin tällöin se on ihana pervo lisä meidän seksiimme.

Vierailija
47/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi joku homo haluaisi jonkun naisen peppua nuolla, kun samaa voisi tehdä miehenkin kanssa.

Miksi joku homo haluaisi jonkun naisen kanssa suudella, kun samaa voisi tehdä miehenkin kanssa.

Huomaatko kuinka typerä argumenttisi oli?

Vierailija
48/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan anna. Loppuisi kyllä se sessio lyhyeen. En tee mitään mistä tulee itselleni epämukava olo ja tuo ylittää minulla rajan. Toisaalta olen monissa asioissa kokeilunhaluinen, enkä mikään ihan estynyt seksitosikko, mutta pyllyäni ei kyllä kukaan nuole, sormeta tai hässi.

Estottomuudessa pätee sama asia kuin huumorintajussa. Huumorintajuttomat ihmiset ovat omasta mielestään aina hyvin huumorintajuisia.

Vierailija
49/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mun peppureikään ei kosketa millään, paitsi vessapaperilla pyyhkiessä asioinnin jälkeen. Sen tarkoitus on vain tuottaa tavaraa ulos.

Ei kiihota, ei himota. Onneksi sama miehelle. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvi.

Vierailija
50/52 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

virvemarginaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estottomuudessa pätee sama asia kuin huumorintajussa. Huumorintajuttomat ihmiset ovat omasta mielestään aina hyvin huumorintajuisia.

Jos seksi on nyt kivaa ja siitä nauttii, miksi hitossa pitäisi pyrkiä olemaan enemmän estoton ja nuolla jonkun persettä :D käsittämätöntä haukkua estottomaksi jos ei tykkää samasta kuin sinä. Onko se nyt sulta pois etten halua vaikka että päälleni kustaan tai en halua ruoskia miestä.

Jos mies nuolisi pyllyäni niin saisi suoraan sen jälkeen mennä pesemään suun ja hampaat kunnolla, sitten voitais jatkaa eteenpäin. En suostuisi suutelemaan pyllysuuta, enkä toisaalta edes halua että joku nuolee mun pyllyä.

Vierailija
51/52 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siksi että naisen sileä karvaton pyöreä persus on upea ,

Puhdasta on upea lipitellä ja suukotella.

Myös tuoksu on upea , upealla naisella.

Itsellä seisoo heti kun pelkkä sormi koskettaa pe reikää.

Aivan metallia koko kalu vaikka 30 minuuttia nauttii

Ja kyllähän naiseni tästä kiihottuu , aivan kostea ykkönen käsittelyn päätteeksi.

On asioita joita ei pysty selittämään , keho kyllä ymmörtää.

Vierailija
52/52 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Kiihottavaa kun mies nuolee persereikaani takaapäin.