Nainen: annatko miehen nuolla peräaukkoasi?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako naiset ottaa peräaukostaan kuvia? Tai selfien,missä miehen pää on haarojen välissä peräaukko yläpuolellaan.
Mun eukko kerran vuosia sitten viinipäissään pyysi ottamaan kuvan siitä silmästä. Ojenti oman puhelimensa ja levitti pakarat. No ei siinä auttanut kuin räps filmaten. Kuulemma halusi tietää miltä se miehen näkökulmasta näyttää. Jälkeenpäin miettinyt että katteleeko sitä joku muukin.
Kyllähän kaikki mitä puhelimella teet lähtee softan valmistajalle ja jenkkeihin. Joku Pentagonissa katselee sitä ryppyreikää ja vetää käteen.
miehelläni ei ole persversioita, joten tuollaista tilannetta ei tule. Enkä antaisi, jos tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako naiset ottaa peräaukostaan kuvia? Tai selfien,missä miehen pää on haarojen välissä peräaukko yläpuolellaan.
Mun eukko kerran vuosia sitten viinipäissään pyysi ottamaan kuvan siitä silmästä. Ojenti oman puhelimensa ja levitti pakarat. No ei siinä auttanut kuin räps filmaten. Kuulemma halusi tietää miltä se miehen näkökulmasta näyttää. Jälkeenpäin miettinyt että katteleeko sitä joku muukin.
Kyllähän kaikki mitä puhelimella teet lähtee softan valmistajalle ja jenkkeihin. Joku Pentagonissa katselee sitä ryppyreikää ja vetää käteen.
Voi olla sotasalaisuuksia nuo kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Annan tietenkin.
Ja sen jälkeen heti suutelette. Varo kuitenkin kihomatoja!
Keskustelevatko miesporukat keskenään vaimojensa/tyttöystäviensä peräaukkojen nuolemisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan tietenkin.
Jos ne ovat tuleet sieltä omasta perseessä niin eikö ole jo vähän myöhäistä varoa?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelevatko miesporukat keskenään vaimojensa/tyttöystäviensä peräaukkojen nuolemisista?
Miesporukat eivät keskustele millään tasolla puolisoistaan.
Aika ystävien kanssa on juurikin vapaata edes heidän ajattelemisestaan.
Maailma ei pyöri ympärilläsi.
Mistä sen tietää mihin kieli livahtaa? Kun mies on nuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan tietenkin.
Ihan vaan vinkkinä, että jos sulla on matoja pyllyssä niin se vaatii vähän muitakin toimenpiteitä kuin pyllynnuolennasta pidättäytymisen. Ja toisaalta, ei se nuoleminenkaan niitä saa tyhjästä ilmasta sikiämään.
Vierailija kirjoitti:
miehelläni ei ole persversioita, joten tuollaista tilannetta ei tule. Enkä antaisi, jos tulisi.
Tai sitten on ja hän toteuttaa niitä hieman avarakatseisemman partnerin kanssa. 😉
Vierailija kirjoitti:
virvemarginaali kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan anna. Loppuisi kyllä se sessio lyhyeen. En tee mitään mistä tulee itselleni epämukava olo ja tuo ylittää minulla rajan. Toisaalta olen monissa asioissa kokeilunhaluinen, enkä mikään ihan estynyt seksitosikko, mutta pyllyäni ei kyllä kukaan nuole, sormeta tai hässi.
Estottomuudessa pätee sama asia kuin huumorintajussa. Huumorintajuttomat ihmiset ovat omasta mielestään aina hyvin huumorintajuisia.
Jos seksi on nyt kivaa ja siitä nauttii, miksi hitossa pitäisi pyrkiä olemaan enemmän estoton ja nuolla jonkun persettä :D käsittämätöntä haukkua estottomaksi jos ei tykkää samasta kuin sinä. Onko se nyt sulta pois etten halua vaikka että päälleni kustaan tai en halua ruoskia miestä.
Jos mies nuolisi pyllyäni niin saisi suoraan sen jälkeen mennä pesemään suun ja hampaat kunnolla, sitten voitais jatkaa eteenpäin. En suostuisi suutelemaan pyllysuuta, enkä toisaalta edes halua että joku nuolee mun pyllyä.
Entäpä miten se olisi sinulta pois, jos miehesi haluaisi sinun esim. kusevan päälleen, ruoskivan häntä tai lipoa ryppyreikääsi? Käännäppä asetelma välillä toisinkin päin. Vai onko aina kyse vain sinun nautinnostasi?