Miehen fetissistä riitaa parisuhteessa
Olemme noin nelikymppisiä ja olleet yhdessä viisi vuotta, mutta asumme erillään. Olen siis mies ja minulla on fetissi nylonsukkiin ja korkokekiin. Olen noin kolme vuotta toivonut että naiseni kokeilisi joskus käyttää stay-up -sukkia tai vastaavia asusteita intiimeissä hetkissämme. Hän on aina todennut että ei nyt, mutta myöhemmin. Olen yrittänyt keskustella asiasta asiallisesti, mutta hn sanoo syyksi ettei ole sinut kroppansa kanssa. Alastomana hän ei kuitenkaan häpeile vartaloaan ja on muuten mukavan avoin ja seksuaalinen.
En ole viitsinyt ottaa asiaa eislle enää pitkiin aikoihin, mutta nyt meille tuli sanaharkkaa asiasta. Tuntuu että minun toiveeni on ohitettu kokonaan ja nainen on saanut aina toivoa mitä vain ja minä olen avoimin mielin suostunut ainakin kokeilemaan.
Nyt minun ei tee enää mieli edes seksiä naisen kanssa kun tuntuu ettei minun toiveillani ole mitään väliä, enkä tiedä miten pystyisin siihen niin että tämä asia ei tulisi mieleeni. Välillä olen pohtinut suhteen lopettamistakin kun asenteemme ovat näin erilaiset.
Olenko mielestänne lapsellinen ja kohtuuton? Onko teidän parisuhteissanne tullut riitoja tai eripuraa seksitoiveista? Ja tässä en nyt siis tarkoita seksin määrää, vaan tällaisia pikku lisämausteita. Jos on niin miten olette onnistuneet ratkaisemaan ne? Vinkkejä kaivataan.
Kommentit (37)
Minulla menisi maku kokeilusta jo sen vuoksi että tietäisin toisen olevan mukana vastahakoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen ei ole ymmärtänyt, kuinka tärkeää asia olisi sulle.
Ei tietenkään ole ymmärtänyt kun asiasta ei ole voitu keskustella, vaan nainen on vältellyt keskustelua parhaan kykynsä mukaan. -ap.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menisi maku kokeilusta jo sen vuoksi että tietäisin toisen olevan mukana vastahakoisesti.
Totta. Niinhän siinä pääsi käymään. Mutta nyt minua huolestuttaa se, etten halua enää mitään kanssakäymistä naisen kanssa. Oloni tuntuu loukatulta. Jos minun toiveita ei tarvitse kokeilla niin ehkä minunkaan ei tarvitse panostaa mihinkään yhteiseen kivaan.
Kaikkia toiveita ei voi aina toteuttaa,. Vaikka näin sivullisen silmin fetissisi on varsin harmiton ja helposti toteutettava, mutta vaimollesi se taitaa olla suurempi kysymys. Jos vaimosi on yksiselitteisesti kieltäytynyt kokeilemasta niitä seksiasuja, et oikein voi asialle mitän. Sinun täytyy joko hyväksyä asia ja jatkaa nykyisellä menolla, tai sitten joudut ottamaan eron että pääset toteuttamaan fantasioitasi. Puntaroi itse suhteenne plussat ja miinukset. n 44 v
Kuulostat todella itsekkäältä miehenkuvatukselta. Olisit kiitollinen että teillä on läheisyyttä ja seksiäkin. Meillä on kaksi lasta ja seksiä pari kertaa vuodessa pimeässä peiton alla, ei suudelmia eikä hyväilyjä.
Ostat valmiiks ne sukat ja korkkarit.Itse kans ostin joskus dildo..ni alux ei.halunnu muutaman kerran jälkee jo pyys uudesta sitä.Eihän hän siihen kuole.Sehän ois vaa sua varten.
Vierailija kirjoitti:
Ostat valmiiks ne sukat ja korkkarit.Itse kans ostin joskus dildo..ni alux ei.halunnu muutaman kerran jälkee jo pyys uudesta sitä.Eihän hän siihen kuole.Sehän ois vaa sua varten.
Älä vaan osta. Tulee isoja ongelmia. On meinaan kokemusta juuri samasta aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan osta. Tulee isoja ongelmia. On meinaan kokemusta juuri samasta aiheesta
Kokeilin jo pari vuotta sitten ostaa ne valmiiksi, mutta nainen ei edes kokeillut niitä vaan hävitti ne vähin äänin.
Jos sinulla on kokemusta samasta aiheesta niin pääsittekö jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen? -ap
Ettekö koskaan käy juhlissa, joissa hän pukeutuisi mekkoon? Olisi korkkareissa jo valmiiksi. Aloittaisit lämmittelyn hyvissä ajoin ja kävisit tositoimiin kotiin tullessa heti eteisessä ennen kenkien riisumista. Todennäköisesti hameen alla olisi sukkahousut, mutta ei se niin paljon haittaa. Ehkä joku kerta hän vaihtaa sukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella itsekkäältä miehenkuvatukselta. Olisit kiitollinen että teillä on läheisyyttä ja seksiäkin. Meillä on kaksi lasta ja seksiä pari kertaa vuodessa pimeässä peiton alla, ei suudelmia eikä hyväilyjä.
Miksi vastaat ketjuun kommentilla joka ei liity asiaan mitenkään? Täällä on useita ketjuja joissa käsitellään lapsiperheiden parisuhdeongelmia. Oletko katkera jostain?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan käy juhlissa, joissa hän pukeutuisi mekkoon? Olisi korkkareissa jo valmiiksi. Aloittaisit lämmittelyn hyvissä ajoin ja kävisit tositoimiin kotiin tullessa heti eteisessä ennen kenkien riisumista. Todennäköisesti hameen alla olisi sukkahousut, mutta ei se niin paljon haittaa. Ehkä joku kerta hän vaihtaa sukkiin.
Olen ehdotellut myös mekkoa, mutta tapahtumiin tai juhliin hän pukeutuu housuihin / farkkuihin + jakkuun ja ballerinoihin tai tennareihin. Emme ole vuosiin käyneet juhlissa, joissa olisi muodollisempi pukukoodi. -ap
Entä, jos ostaisit teille liput johonkin fiinimpään tapahtumaan tai varaisit pöydän tosi hienosta ravintolasta. Sanoisit, että nyt juhlitaan merkkipäivää oikein hienosti.
Meillä on ollut vääntöä samasta asiasta ja vaimoni tykkää pukeutua rennosti verkkareihin ja flanellipyjamaan. Olen jo luopunut toivosta, mutta onneksi olen löytänyt ihanan rakastajattaren jonka kanssa voimme toteuttaa yhdessä molempien toiveita. Toisaalta tunnen syyllisyyttä asiasta, mutta toisaalta... Jos vaimoke ei halua leikkiä asusteleikkejä niin eihän se ole häneltä pois. Rakastan vaimoani ja haluan kuitenkin toteuttaa hänen toiveensa myös.
Minä pukeudun mielelläni stayupeihin sekä korkokenkiin. Mies ostaakin mulle kenkiä paljon. Tykkään kyllä verkkareistakin, mutta toisinaan on kiva pukeutua nätisti ihan kotonakin. Sitä paitsi mun mies tekee pyytämättä kaikkia kotihommia silloin kun olen edustava tai kuulee kenkien kopinaa. Tilanne siis täysin win win molemmille.
Näin naisena en kyllä yhtään ymmärrä vaimoasi. Että mitä pahaa hän kokee tuossa olevan.. Itse kuvittelisin kiihottuvani enemmän vielä, jos mies haluaisi minut nähdä jossain seksiasuissa. Mutta niin me ihmiset ollaan erilaisia.
Tavallinen jamppa kirjoitti:
Meillä on ollut vääntöä samasta asiasta ja vaimoni tykkää pukeutua rennosti verkkareihin ja flanellipyjamaan. Olen jo luopunut toivosta, mutta onneksi olen löytänyt ihanan rakastajattaren jonka kanssa voimme toteuttaa yhdessä molempien toiveita. Toisaalta tunnen syyllisyyttä asiasta, mutta toisaalta... Jos vaimoke ei halua leikkiä asusteleikkejä niin eihän se ole häneltä pois. Rakastan vaimoani ja haluan kuitenkin toteuttaa hänen toiveensa myös.
Kai olet tämän myös kertonut vaimollesi?
Ap:lle sen verran, että jos vaimolle tulee vain jokin horatsufiilis niistä? Itse kyllä olen ok alasti mieheni seurassa ja sekstailen, mutta jos tuollaista ehdottaisi niin epämiellyttäväksi tuntisin oloni vaikka kuinka hän himoitsee ja vaikkei kukaan muu näkisi. ( en ole hame ja korkkarit naisia) minä häpeän omaa vartaloani ja sen tunteen vain sysään pois seksin aikana.
Osanottoni ap:lle. Itsellä kokemusta 30 vuodelta. Aluksi ostelin lahjaksi ja kehuin. Kokeilikin, mutta kun tultiin kotiin niin juoksi vaihtamaan pois ja seksiä ei niillä kerroilla ollut. Koki jotenkin intoni ’epäaitona’. Samoin kävi erilaisille leikkiehdotuksilleni. Logiikka kulki jotenkin niin, että tuolloin en kiihotu hänestä vaan asusteista ja leikeistä ja se on hänelle turn off. Sittemmin seksi taantunut ihan muutamaan kertaan vuodessa. Se vaivaa hieman jo häntäkin ja joskus tulee vaikutelma, että pukeutumistakin on hyödynnetty kiinnostukseni herättämiseen. Ikävä kyllä vuosikymmenet tekivät tehtävänsä enkä itse jaksa enää innostua. Aikoinaan keskusteltiin ja riideltiinkin näistä, mutta sitten lopetin puheeksi ottamisen. Suhde muuten hyvä ja eroa en ole koskaan pohtinut. Onneksi ympärillä näkee naisellisia naisia - silläkin pärjää 😊
Nainen, joka ei voi laittaa STAY-UP-SUKKIA seksin ajaksi miestä miellyttääkseen, ei yksinkertaisesti ole parisuhdeainesta. Kumppanin täytyy olla seksuaalisesti antelias, jotta häneen kannattaa käyttää aikaa. Tuo on niin mitätön pyyntö, että siihen pitää suostua heti ja ilomielin.
M33
Sääliksi käy, todellakin ihan mitätön pyyntö mieheltä. Luulisi että sen verran haluaisi miellyttää toista. Itse kävisin kuumana jos joku pyytäisi pukeutumasta häntä varten.
Ehkä nainen ei ole ymmärtänyt, kuinka tärkeää asia olisi sulle.