Olivatko nämä riittäviä syitä erota ihanasta kumppanista?
- Turhatutuminen mm. erilaisten temperamenttien vuoksi
- Epävarmuus tulevaisuudesta, toinen voisi harkita kaikkia asioita vaikka 10 vuotta, toinen valmiimpi kokeilemaan ja ottamaan riskin, että tekeekin väärän päätöksen
- Toisen vaikeudet hoitaa asuntoaan
- Oman kiinnostuksen loppuminen seurustelua kohtaan ylipäätään, eli siis minua ei kiinosta enää seurustella ollenkaan jotenkin kenenkään kanssa, vaikka entinen kumppanini onkin ihana, haluaisin vain olla hänen kaverinsa
- Oman impulsiivisuus, pelko siitä, että turhautuessaan toiseen loukkaa toista pahasti
Kommentit (8)
Ehdottaisin että hoitaisit itsesi terapiassa ja katsoisitte uudelleen,jos impulsiivisuutesi saa sinut pelkäämään että satutat ja olet menettänyt mielenkiinnon koko vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Ei se kumppani sitten niin ihana ollut jos tuollaisia mietit. Ihan oikean ratkaisun teit, siltä vaikuttaa. Ota rauhassa omaa aikaa, tiedät sitten kun olet valmis taas parisuhteeseen, jos sellainen aika vielä tulee.
Musta on normaalia eron jälkeen miettiä, teitkö sittenkin väärin.
Ja haikailla suhdetta, vaikka se olisikin ristiriitaista noiden ongelmien takia.
Ero on kuitenkin peruuttamaton asia nyt. Olet eronnut, etkä saa nyt takaisin juuri sitä, mitä oli. Jotain muuta ihanaa voit tietenkin saada tulevaisuudessa.
Olihan tuossa jo helvetin monta syytä. Sekin riittää, että ei vaan rakasta. Mitä järkeä roikkua yhdessä vain tavan vuoksi? Jos suhteesta ei saa mitään irti, on parempi olla yksin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tuosta ei nyt ihan saanut selvää mikä tilanne on, mutta kuulostaa että luettelit hyviä syitä erota.
Ap, jännä että mulla on ollut ihan samanlainen suhde. Kaikki täsmää.
Olimme on-off suhteessa monta vuotta. Lopulta minä lähdin.
Nyt yli 10 v myöhemmin olen usein haikaillut hänen peräänsä. En silloin ymmärtänyt, että me oikeasti olimme juuri sopivat toisillemme. Kumpikaan ei ole sen jälkeen löytänyt pysyvää suhdetta.
Jos voisin muuttaa mennyttä, . ..
Muista , että jos riski toteutuu niin naisille on aina ainakin asuntolapaikka, mutta mies joutuu kodittomaksi eli ymmärrän miehen riskianalyysin kestävän
vaikka entinen kumppanini onkin ihana, haluaisin vain olla hänen kaverinsa
Kyllä, jos toinen ei kiinnosta seksimielessä.