Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen fetissistä riitaa parisuhteessa

Vierailija
01.08.2019 |

Olemme noin nelikymppisiä ja olleet yhdessä viisi vuotta, mutta asumme erillään. Olen siis mies ja minulla on fetissi nylonsukkiin ja korkokekiin. Olen noin kolme vuotta toivonut että naiseni kokeilisi joskus käyttää stay-up -sukkia tai vastaavia asusteita intiimeissä hetkissämme. Hän on aina todennut että ei nyt, mutta myöhemmin. Olen yrittänyt keskustella asiasta asiallisesti, mutta hn sanoo syyksi ettei ole sinut kroppansa kanssa. Alastomana hän ei kuitenkaan häpeile vartaloaan ja on muuten mukavan avoin ja seksuaalinen.

En ole viitsinyt ottaa asiaa eislle enää pitkiin aikoihin, mutta nyt meille tuli sanaharkkaa asiasta. Tuntuu että minun toiveeni on ohitettu kokonaan ja nainen on saanut aina toivoa mitä vain ja minä olen avoimin mielin suostunut ainakin kokeilemaan.

Nyt minun ei tee enää mieli edes seksiä naisen kanssa kun tuntuu ettei minun toiveillani ole mitään väliä, enkä tiedä miten pystyisin siihen niin että tämä asia ei tulisi mieleeni. Välillä olen pohtinut suhteen lopettamistakin kun asenteemme ovat näin erilaiset.

Olenko mielestänne lapsellinen ja kohtuuton? Onko teidän parisuhteissanne tullut riitoja tai eripuraa seksitoiveista? Ja tässä en nyt siis tarkoita seksin määrää, vaan tällaisia pikku lisämausteita. Jos on niin miten olette onnistuneet ratkaisemaan ne? Vinkkejä kaivataan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei voi laittaa STAY-UP-SUKKIA seksin ajaksi miestä miellyttääkseen, ei yksinkertaisesti ole parisuhdeainesta. Kumppanin täytyy olla seksuaalisesti antelias, jotta häneen kannattaa käyttää aikaa. Tuo on niin mitätön pyyntö, että siihen pitää suostua heti ja ilomielin.

M33

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, että ei ole iso vaiva noin toista miellyttää. Mutta tuo antelias särähtää vähän korvaan. Minusta seksin kuuluu olla vastavuoroista, eikä kummallekaan osapuolelle toisen tarpeiden tyydyttämistä. Itse nautin paljon seksistä mieheni kanssa ja haluan hänelle tehdä hyvää ja hän välittää myös minun nautinnosta.

N35

Vierailija
22/37 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei voi laittaa STAY-UP-SUKKIA seksin ajaksi miestä miellyttääkseen, ei yksinkertaisesti ole parisuhdeainesta. Kumppanin täytyy olla seksuaalisesti antelias, jotta häneen kannattaa käyttää aikaa. Tuo on niin mitätön pyyntö, että siihen pitää suostua heti ja ilomielin.

M33

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, että ei ole iso vaiva noin toista miellyttää. Mutta tuo antelias särähtää vähän korvaan. Minusta seksin kuuluu olla vastavuoroista, eikä kummallekaan osapuolelle toisen tarpeiden tyydyttämistä. Itse nautin paljon seksistä mieheni kanssa ja haluan hänelle tehdä hyvää ja hän välittää myös minun nautinnosta.

N35

Anteliaisuus (giving) on nimenomaan tärkeä hyvän rakastajan ominaisuus. Antelias rakastaja ei pidä tarkkaa kirjaa siitä, kumpi saa enemmän, nauttii saadessaan tuottaa toiselle mielihyvää eikä odota jokaikisen seksiaktin olevan yhtä nautinnollista molempien mielestä.

Tämä viimeinen on erityisen tärkeää, kun puhutaan pervoilusta, sillä moni kink tai fetissi on epäsymmetrinen, eli vain toinen saa siitä mitään erityistä irti. Antelias rakastaja pukee stay-upit, vaikka hän ei itse pitäisi niiden käyttöä erityisen kiihottavana, koska hän innostuu kumppaninsa nautinnosta ja haluaa tehdä hänelle hyvää.

Pääasia, että kokonaisuutena seksielämä on molempien mielestä oikein hyvää.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

N35

Anteliaisuus (giving) on nimenomaan tärkeä hyvän rakastajan ominaisuus. Antelias rakastaja ei pidä tarkkaa kirjaa siitä, kumpi saa enemmän, nauttii saadessaan tuottaa toiselle mielihyvää eikä odota jokaikisen seksiaktin olevan yhtä nautinnollista molempien mielestä.

Tämä viimeinen on erityisen tärkeää, kun puhutaan pervoilusta, sillä moni kink tai fetissi on epäsymmetrinen, eli vain toinen saa siitä mitään erityistä irti. Antelias rakastaja pukee stay-upit, vaikka hän ei itse pitäisi niiden käyttöä erityisen kiihottavana, koska hän innostuu kumppaninsa nautinnosta ja haluaa tehdä hänelle hyvää.

Pääasia, että kokonaisuutena seksielämä on molempien mielestä oikein hyvää.

M33

Tässähän pitää olla vastavuoroinen. Fetissin omaava tyytyy välillä myös ihan perusseksiin, jos sitä toinen haluaa ilman kommervenkkejä. Annetaan ja saadaan vuorotellen.

Sukat nyt on aika pehmoa joten en näe ongelmaa, mutta minusta tuntuisi kyl oudolta, et jos toinen haluaisi kuristaa ja toinen ei halua kuristautua niin pitäisi silti suostua koska muuten oot paska etkä parisuhdemateriaalia koska et suostu kaikkeen mitä toinen ehdottaa.

Onneksi omassa suhteessa kummallakaan ei ole fetissejä. Varmaan vain itkisin jos pitäisi tehdä jotain mitä ei itse halua ja mistä ei saa nautiontoa. Ja jos siitä vielä toinen nauttisi niin menis lusikat jakoon.

Vierailija
24/37 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vain itkisin jos pitäisi tehdä jotain mitä ei itse halua ja mistä ei saa nautiontoa. Ja jos siitä vielä toinen nauttisi niin menis lusikat jakoon.

Jos itkisit siitä, että toinen haluaa sinun käyttävän toisinaan stay up -sukkia seksin aikana, et toden totta ole parisuhdemateriaalia. :)

M33

Vierailija
25/37 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vain itkisin jos pitäisi tehdä jotain mitä ei itse halua ja mistä ei saa nautiontoa. Ja jos siitä vielä toinen nauttisi niin menis lusikat jakoon.

Jos itkisit siitä, että toinen haluaa sinun käyttävän toisinaan stay up -sukkia seksin aikana, et toden totta ole parisuhdemateriaalia. :)

M33

Kuten totesin siinä ylempänä, sukat ei olisi ongelma eikä hepeneet. Lähinnä joku anaali, sitominen jne.

En kai sitten ole parisuhdemateriaalia. Muuten vain asunnut samassa osoitteessa miehen kanss 17 vuotta.

Et voi sanoa että kaikkien parisuhde pitää olla tietynlainen. Sinä teet omassa suhteessa niinkuin teet ja minä omassani kuten minä pidän. Ei ole mies vielä valittanut seksistä. Me olemme kaikilta osin toisillemme sopivia.

Jos ei kohtaa ja jokin asia on ylitsepääsemätön asia niin sit lusikat jakoon, jos fetissi on kaikki kaikessa suhteessa ja muut ovat toissijaisia.

Näissä sukkakeskusteluissakin ainoa keino on oikeasti saada nainen kertomaan miksi ei. Kokeeko halventavaksi? Häpeääkö ruumistaan? Jne. Ei se tilanne pakottamalla ja mököttämällä aukea.

Vierailija
26/37 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri toisinpäin. Olen suostunut ottamaan suihin ja nielemään koska mies halusi kokeilla, olen suostunut kakkoseen kun mies halusi, olen sitonut häntä, hellinyt häntä, pukeutunut stay uppeihin ym.asuihin, masturboinut häntä ym...MUTTA kun minä esitän toiveita niitä ei joko toteuteta tai sitten hän alkaa heti melkein puuhamaan omiaan ja se minun juttuni loppuu siihen. Seksimme loppuu AINA siihen kun mies laukeaa. Kerran olin jo niin lähellä itse että melkein itku tuli kun pyysin ettei vaan nyt lopeta, että auttaa sormilla...juu jaksoi 20sek. Ja sen jälkeen väänsi naamaa kyllästyneenä ja lopulta ilmoitti että jalka puutuu..just. se siitä sitten. Viimeisin oli paras kun pyysin katsomaan kun masturboin itseäni jotta näkisi mistä pidän ja miten saisi minut laukeamaan.. mies alkoikin äkkiä yrittämään minua kakkoseen. Ajattelin no menköön jos saan jatkaa itsekseni samalla...miehelläpä lerpahti ja suuttui kun kiimoissani puristin jaloillani hänen jalkoja liian kovaa ja ärähti että älä purista liikaa ja eihän tästä mitään nyt tule...just...sekin kokeilu loppui siihen. Kun mies poistui aika äkkiä paikalta niin itku tuli...miksi kaikki mitä minä pyydän on liikaa..vaikka itse taas niin mielellään annan miehelleni kaiken mitä haluaa? Tässä on vuosien saatossa oma naiseus aika lytätty.

Vierailija
27/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap tilanne on se, että joudut hakemaan tyydytystä tuohon fetissiin joltain toiselta. Naisesi ei niitä nyloneita tule käyttämään, jos ei ole sitä tähän mennessä tehnyt.

Ja ihan psykologian tasolla sinulle käy niin, että mitä kauemmin joudut jotain mielitekoa ja halua pidättelemään, sitä suuremmaksi se kasvaa päässäsi. Ja tukahdetut halut eivät koskaan johda mihinkään hyvään. Ne purkautuvat jollain tavalla ennemmin tai myöhemmin..

Näytä tämä ketju naisellesi, jotta ymmärtäisi miten pienestä teosta hänen puoleltaan on kuitenkin kysymys. Ja tietysti sitten annat hänelle vastavuoroisesti sitä mistä hän saa kierroksia lisää moottoriin.

Vierailija
28/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi jo sanana kuulostaa siltä ettei ole päässä kaikki kohdallaan. Pelkää varmaan että jos suostuu tuohon niin sinusta paljastuu paljon muutakin sekopäisempää. Mikään ei ole ärsyttävämpää kun pakkomielle jostain, johtaa siihen ettei teillä ole kohta seksiä ollenkaan.. jos haluat jatkaa suhdetta niin anna olla, on tullut selväksi että naista se ei kiinnosta. Tai eroa syynä sukkahousut!!

Vierailija
29/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo suostuu käyttämään, sillä muutoin saa piiskaa. Joskus vähän hangoittelee vastaan tahallaan, jotta tulisi kiinnitetyksi piiskaus asentoon ja vähän saa iskuja pakaroille. Alle minuutissa kuitenkin tulee katumapäälle, pyytää anteeksi ja laittaa stay-upit, korsetin ja korkkarit jalkaan. Meillä on seurustelun alkuvaiheessa sovittu, että seksistä, asusteista eikä muustakaan seksiin liittyvästä kieltäydytä ja sääntä koskee molempia.

Eli osta piiska ja käsiraudat nyt alkuun. Vaimosi saattaa tykästyä pikku piiskaus sessioon.

Vierailija
30/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa naisia jotka ei tykkää stay-up sukista? Ne käytettynä sukkanauhaliivin kanssa saa naisen kuin naisen näyttämään superhyvältä. Oli suurempi tai pienempi pylly, selluliittia tai enemmän/vähemmän mahaa niin tuo yhdistelmä oikeesti toimii ja itse kiihotun jo pelkästään siitä että puen ne päälle. Toki usein jätän alushousut pois...

Muistan kun sektion jälkeen ekaa kertaa rakasteltiin. Mulla oli niin ruma se arpi ja roikkuva nahka siinä arven päällä kun oli vähän ylimääräistä jäänyt. Häpesin kroppaani ja itkin etten varmasti enää kelpaa.

Puin sitten stay-upit ja sukkanauhaliivin sekä korkkarit ja tunsin niissä itseni tosi ihanaksi ja haluttavaksi. Mies oli onneksi samaa mieltä ja meillä on kyllä ollut upeita hetkiä nuiden hepeneiden kanssa. Ei toki ole aina päällä, joskus menee kuukausiakin etten käytä.

Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
31/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri toisinpäin. Olen suostunut ottamaan suihin ja nielemään koska mies halusi kokeilla, olen suostunut kakkoseen kun mies halusi, olen sitonut häntä, hellinyt häntä, pukeutunut stay uppeihin ym.asuihin, masturboinut häntä ym...MUTTA kun minä esitän toiveita niitä ei joko toteuteta tai sitten hän alkaa heti melkein puuhamaan omiaan ja se minun juttuni loppuu siihen. Seksimme loppuu AINA siihen kun mies laukeaa. Kerran olin jo niin lähellä itse että melkein itku tuli kun pyysin ettei vaan nyt lopeta, että auttaa sormilla...juu jaksoi 20sek. Ja sen jälkeen väänsi naamaa kyllästyneenä ja lopulta ilmoitti että jalka puutuu..just. se siitä sitten. Viimeisin oli paras kun pyysin katsomaan kun masturboin itseäni jotta näkisi mistä pidän ja miten saisi minut laukeamaan.. mies alkoikin äkkiä yrittämään minua kakkoseen. Ajattelin no menköön jos saan jatkaa itsekseni samalla...miehelläpä lerpahti ja suuttui kun kiimoissani puristin jaloillani hänen jalkoja liian kovaa ja ärähti että älä purista liikaa ja eihän tästä mitään nyt tule...just...sekin kokeilu loppui siihen. Kun mies poistui aika äkkiä paikalta niin itku tuli...miksi kaikki mitä minä pyydän on liikaa..vaikka itse taas niin mielellään annan miehelleni kaiken mitä haluaa? Tässä on vuosien saatossa oma naiseus aika lytätty.

Tämä on kyllä surullinen tarina. Toivottavasti miehesi kammarin ulkopuolella on kuitenkin aikuinen ja huomaavainen. Pikkasen pistää epäilyttään?

Vierailija
32/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sen kanssa, että miksi se kokee ne sukat epämiellyttävinä. Älä ota puheeks niin, että "miks et voi panna mua sukat jalassa?". Vaan ala juttelemaan ihan muina miehinä siitä, että miten nainen kokee oman kehonsa, mitä epävarmuuksia sillä on jne. Tuntuu siltä, että sillä on ihan oikeesti jotaan epävarmuutta omasta kehosta. Hassultahan se voi kuulostaa, mutta alasti on helpompaa olla sinut kroppansa kanssa kuin jotkut stay-up sukat jalassa.

Ja jätä vaikka ne korkokengät alkuun pois. Ehdota pelkkiä sukkia. Korkokengät kun ei oo mitenkään hyvät jaloille, ja joillekki naisille korkokenkien käyttäminen on täyttä tuskaa. Ja korkokengät ei välttämättä saa aikaan sitä, että nainen tuntis ittensä seksikkääks. Ne muuttaa jalkojen asentoa ja koko kehon ryhtiä niin radikaalisti, että on vaikee liikkua, jos ei oo tottunu korkokenkien käyttäjä.

Ihan vinkkinä siis: jos haluut onnistua parisuhteissa ja päästä yli erilaisista ongelmista tai haasteista ni juttele syistä asioiden takana. Älä syyttäen, mankuen tai inisten, vaan ihan aidosta mielenkiinnosta tutustua toiseen paremmin ja tietää mitä se toinen ajattelee ja tuntee.

Vierailija
33/37 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi painostaa suhteessakaan mihinkään.Itse voisin tehdä tuon miehen kanssa suhteessa.Sinun puolisolle se ei oo mieleinen asia.Mulla oli joskus mies,joka ei halunnu kokeilla käsirautoja seksin aikana.En ottanut asiaa uudestaan esille.

Vierailija
34/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollasi on todennäköisesti paineita joko ulkonäköön liittyvien asioiden vuoksi tai sitten hän kokee toiveesi alistavana, esineellistävänä tai vain liian pervona. Toivottavasti voisitte lähteä purkamaan tätä keskustelemalla. Ja jos mitään konkreettista syytä ei löydy, voi kyseessä olla vain seksuaalinen yhteensopimattomuus. Toiveesi sukista ja kokkareista on mielestäni jotenkin niin viaton.

Omalla miehelläni on jalka- ja lateksifetissi. Se lähes harras säärieni, nilkkojeni ja jalkapöytieni palvonta, kun jalassani on stay-upit ja korkkarit, on todella koskettavaa ja kaunista. Sieltä fetissin aiheuttaman kiihotuksen alta kun kuitenkin joka kerta välittyy se rakkaus ja himo minuun, aina sekä sanoittamalla että koskettamalla. Eikä mies näitä edes aina halua, sama fiilis on vaniljaseksissäkin. Itselläni ei ollut ainakaan mitään kynnystä lähteä näihin leikkeihin. Olen kaikelle uudelle avoin, varma omasta seksuaalisuudestani ja tuotan mielelläni miehelleni seksuaalista mielihyvää, koska saan myös itse kaiken toivomani ja paljon enemmän. Usein myös ehdotan itse näitä lisäriemuja. Työpukeutumiseeni kuuluu kokkareita, hameita, mekkoja ja stay-upit tai sukkikset kelin mukaan. Myös sen vuoksi korkkarit ja sukat ovat "siirtyneet" ilman fyysistä epämukavuutta tai angstia makkariin. Tosin petipuuhissa näiden vetimien tyyli on erilainen kuin töissä pitämieni. Astetta seksikkäämpi ja riettaampi.

Koen, että naisellisuuteni korostuu näissä leikeissä eikä niissä ole mitään minua alistavaa tai halveksuvaa. Molemminpuolinen suostumus, kunnioitus, keskustelu ja rakkaus mahdollistavat tämän. Ikinä en ole kokenut puolisoni suunnalta painostusta ja satunnaisille fetisseistä aiheutuneille koomisille tilanteille ollaan osattu aina nauraa, molemmat yhtä räkäisesti.

Toivottavasti löytäisitte avoimen keskusteluyhteyden tästä asiasta.

Vierailija
35/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh olet JUMALATAR nainen laita tuolainen urpo pihalle ja hanki kunnon Mies

Vierailija
36/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmasti aika yleinen ongelma, ja itsellänikin on kokemusta samasta.

Tulee hölmö olo jos joutuu kerjäämään jotain tuollaista. Ja hommasta menee maku jos tulee olo ettei toinen ole koko hommasta kovin kiinnostunut.

Itse toivoisin että vaimoni useammin - edes kerran vuodessa olisi tälläytynyt minua tai meidän seksiä varten: meikannut juhlavammin, ehkä jokin vähän uskalias mekko tai hame, korkkarit tai saappaat, stay upit tietysti toimii aina.

Kuukausi sitten hän oli lähdössä eräisiin teemajuhliin, johon selvästi oli tarkoitus olla ns. juhlakuosissa. Vein hänet juhliin autolla. Olisin halunnut hirveästi seksiä, mut se oli mahdotonta juuri silloin, koska lapset olivat kotona. Parkkipaikalle tultaessa hän huomasi että olin hyvin kiihottunut. Yhtäkkiä aloimme suudella, niin kuin joskus suhteemme alkuaikoina. Hänen pehmeät huolella punatut huulensa maistuivat ihanan viettelevältä. Ja kiihotuin lisää. Suutelimme ja hän hieroi samalla farkuissa seisovaa kaluani. Samassa hänen piti kuitenkin mennä, eikä hän halunnut että sotken meikkejä sen enempää. Hetki jäi mieleen poikkeuksellisen kiihottavana mutta samalla turhauttavana. Kotiin tullessa lukittauduin vessaan ja masturboin.

Vierailija
37/37 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että olipa se fetissi ihan mikä tahansa, vaikka kuinka kevyt ja helppo toteuttaa, siinä on aina se riski että kumppani loukkaantuu.

Fetissin ehdotus saattaa kuulostaa siltä että kumppani ei sittenkään riitä, et halua häntä sellaisena kuin hän on, haaveilet jostain muusta, kaikki siihen asti ollut seksi onkin jollain tavalla feikattua, et ole ollut rehellinen.. nämä eivät ole nyt syytöksiä tai faktoja, vaan kerron miltä se VOI tuntua kumppanista, joka vähän säikähtää jotain fetissiä.

Jos nyt otetaan ne sukkahousut esimerkiksi.. sanot ettei hän edes käytä ikinä sukkahousuja, eikä hameita. Ehkä sukkahousujen ehdottaminen kuulostaa kritiikiltä, tai siltä että haluat muuttaa häntä, et pidä häntä haluttavana sellaisenaan. Joillain seksuaalisuus on niin herkkä ja eivät osaa sanoittaa näitä asioita, että tuollainen herännyt epäilys voi olla tosi ahdistava ja hän menee kokonaan lukkoon asian suhteen.

Vaikea sitä on nopeasti ratkaista.. voisin ehdottaa seksiterapeutilla käymistä ihan muutenkin, ei sukkahousujen takia (siitähän se riemu repeäisikin, jos ehdottaisit vain sukkisten takia terapiaa :D).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi