Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko hehkuttaa jonkekkin

Vierailija
01.08.2019 |

Mä voitin just 550,- nettipelissä!!!!! On kyllä niin onnekas olo... just mietin, että kylläpä tulee tiukat pari viikkoa kun kaikki isot laskut pitää maksaa. Mutta heeeeiiii! Kaikki maksettu eika tarttee kaskea kaupassa:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Paljonko tuo 550 euron voitto on muuten tullut tähän asti maksamaan?

Vierailija
2/5 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla kerran kävi samalla tavalla. Sain vain päähänpistoksen pelata nettipelejä, laitoin 5€ ja voitin 110€. Mutta tee kuten minä eli usko tuon olevan kerran elämässä tapahtuva ihme äläkä enää yritä uudestaan! Noinhan nimittäin ihmiset saadaan koukkuun ja tuhlaamaan hirveästi rahaa peleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa laskusi heti ja yritä sen jälkeen olla enää ikinä pelaamatta. Opiskele pelien psykologiaa, miten ne palauttavat enintään 85 % ja lopulta kun pelaaminen jatkuu, vievät sekä rahat, terveyden että perheen! Pelaajilla ei toimi sama itsesäätely kuin muilla, vaan lankeavat ansaan!

pelurin ex

Vierailija
4/5 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kymppiä vaan sijoitin:) ihan niin kuin aina. Ja viime kertaisesta pelaamisesta taitaa olla jo ainakin vuosi aikaa. Yleensä vaan pelaan sen 20,- ihan kokonaan pois. Mutta nyt tuli kyllä niin suuria voittoja alvariinsa, että nosto summakin nousi korkeeksi. Vitsit, mä oon niin onnellinen!!!!

Vierailija
5/5 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäppä ensin nostaa ne rahat sieltä nettisivustolta pois, ja tule sitten hehkuttamaan voittojasi.