Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin äidilleni

Vierailija
01.08.2019 |

Äitini ei ymmärtänyt minua lapsena ja itse en ymmärtänyt, että hän ei ymmärrä minua ja että hän on sen takia joku, jolla ei ole oikeutta sanoa minulle mitään. Eli että en tee mitään väärin, jos en milläänlailla noteeraa mitä hän sanoo. Olin sen sijaan kiltti ja yhteistyöhaluinen lapsi, ja keräsin itseeni kaikki ymmärtämättömän äitini minusta sanomat pahat asiat uskoen, että niissä on jotakin perää.
Kun en tajunnut, että ei niissä ole mitään perää, koska äitini ei ymmärrtänyt minua.
Äitini esimerkiksi kuvitteli, että hänellä on oikeus määritellä minulle, mitä tunteita saan tuntea ja myös hän kuvitteli, että minulla tulee olla hänen lupansa tuntea jotain. (Tämä tekee hänestä narsistin). Jos siis minulla oli paha mieli jostain asiasta, niin hän kielsi minua tuntemasta pahaa mieltä, ja jos en totellut, koska eihän hän minun tunteistani päätä, niin hän syytti ja haukkui minua, vaikka hänellä ei ollut sellaista oikeutta. Ja haukkuminenja syyttely johtui siitä, että hän itse oli vajaaälyinen, eikä ymmärtänyt minun pahaa mieltäni.
En vaadi ymmärtämään, mutta ei hänellä ollut oikeutta vaatia, että minulla pitää olla hänen lupansa tuntea omia tunteitani.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän pieru.

Vierailija
2/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste, Äitihullu. Usko jo, että meitä ei kiinnosta jankkauksesi äidistäsi. Mene hoitoon, suljetulle mieluiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin eilen aiheesta äidilleni. Hänelle tuli puhelusta paha mieli, mutta en piittaa. Aion aikaansaada hänelle pahan mielen puheluillani ja elämälläni hänen loppuelämänsä ajan. Aion kiusata häntä. Hänellä ei mielestäni ole oikeutta olla siitä onneton, koska ei antanut mulle lupaa mun tunteisiini. Sen takia en tunne minkäänlaista syyllisyyttä. Jos hän ei haluaisi tulla kohdelluksi näin niin hän olisi pahoillaan siitä, millaisen erehdyksen on kohdallani tehnyt ja alkaisi hieroa välejä kuntoon. Ellei, en anna hänelle oikeutta hyvään kohteluun ja mieleen.

Vierailija
4/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hänelle tuli paha mieli puhelustani 🤗 Strategiani toimii :)

Samalla kerroin hänelle hänen käytöksensä viat, joten hänen ei tarvitse miettiä, mitä osaa siitä alkaa korjaamaan ja pahoittelemaan.

Vierailija
5/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette? Laitanko leivän jossa on juustoa, kurkkua ja paprikaa vai repäisenkö ja haen subin?

Vierailija
6/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vähän alkukantaisia, jos ette koe myötätuntoa ihmistä, jonka ei ole sallittu tuntea omia tunteitaan, kohtaan. Suorastaan tunnevammaisia.

Vierailija
7/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vähän alkukantaisia, jos ette koe myötätuntoa ihmistä, jonka ei ole sallittu tuntea omia tunteitaan, kohtaan. Suorastaan tunnevammaisia.

No painupa vidduun sitten täältä tunnevammaisten keskeltä. Heippa.

Vierailija
8/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ajatella, että äidilläni on nyt paha mieli, koska satutin häntä olemalla pahoittanut mieleni vaikka hän kielsi edelleen. Lisäksi syytin häntä ymmärtämättömyydestä ja kiellon vaikutuksista minuun.

Vierailija
9/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tuo äidin kiusaaminen täyttää henkisen väkivallan kriteerit? Sitä mukaa kun hänen äitinsä vanhenee, alkaisi varmaan olla aika jonkun puuttua siihen, mitä saa vanhenevalle läheiselle tehdä.

Vierailija
10/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki täällä palstalla ole tunnevammaisia, joten ei mitään tarvetta painua.

Vierailija
11/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan tuo äidin kiusaaminen täyttää henkisen väkivallan kriteerit? Sitä mukaa kun hänen äitinsä vanhenee, alkaisi varmaan olla aika jonkun puuttua siihen, mitä saa vanhenevalle läheiselle tehdä.

Ei täytä. Itse vastaa puhelimeen ja jää jankuttamaan.

Ap

Vierailija
12/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos jos ei ihminen kestä omien virheidensä seurauksia niin ei se ole minun itkuni.

Ap

Vierailija
13/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mitään henkistä väkivaltaa että aiheuttaa toiselle pahan mielen syyttämällä tätä hänen vioistaan. Hänellä ei ole ollut mitään oikeutta jaella minulle lupia ja toisaalta kieltää minua tuntemasta omia tunteitani, jos on niin h*lvetin tyhmä narsisti, ettei osaa kohdella LASTAAN oikein, niin kyllä mä sen hänelle teen selväksi, mitä mun satuttamisestani seuraa. Ei hyvää. Ja mä nautin siitä tunteesta, kun saan käyttää valtaa tähän surkeaan nollaan ja kiusaajaani!

Ap

Vierailija
14/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia on tietenkin muten mä paranen siitä, että äidilläni on ollut valtaa minuun niin, että mulla oli lupa olla olemassa vain hänen kriteereillään. Mutta ei mua mitenkään haittaa sillä aikaa kiusata sitä ihmistä takaisin.

Ap

Vierailija
15/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan nautin siitä :)

Ap

Vierailija
16/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vihdoinkin saanut niin paljon apua, että alkaa selvitä, minkälainen valta sillä k*sipäällä oikein on ollut minuun. Ja saan valtaa murtautua irti ja ulos siitä. Niin että kaikki kehitysvannmaiset "neuvonne" irtipäästämisestä ovat olleet ihan surkeita. Tästä ei päästetä irti, tästä vapaudutaan, vtun pellet. Jotka ette tajua yhtään mitään.

Ap

Vierailija
17/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäisi ja hävettäisi olla noin tyhmä ja inhottava ihminen, kuin te kiusaajani ihmisinä olette. Olette pelkkiä naruttavia pellejä, teillä ei ole mitään elämänarvoa eikä arvokkuutta sieluissanne. Olette pelkkää paskaa ja ihmismutaa. Säälin teitä.

Vierailija
18/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki täällä palstalla ole tunnevammaisia, joten ei mitään tarvetta painua.

No niin. Keskustelet nytkin ainoastaan itsesi kanssa. Sehän sinulle onkin sitä ainoaa oikeaa ja parasta seuraa. Narsisteille tyypillistä.

Vierailija
19/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Keskustelet nytkin ainoastaan itsesi kanssa. Sehän sinulle onkin sitä ainoaa oikeaa ja parasta seuraa. Narsisteille tyypillistä.

En minä keskustele itseni kanssa. Jos aihe jatkuu, niin se jatkuu. Vai missä olet nähnyt mun vastaavan itselleni?

Vierailija
20/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo vuosia vastannut sinulle samanlaisesti, ota ne lääkkeet, mene hoitoon. Tänne kirjoittaminen ei tuo mitään uutta. Sinut pitäisi oikeasti saada suljetulle osastolle ihan vaan sinun ja sinun läheisten vuoksi. Kukaan ei voi sinua auttaa, ainakaan tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi