Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ärsyttävä ammatti?

Vierailija
28.05.2006 |

Minulla se on puhelinmyyjä. Heistä vain murto-osa on niin fiksuja, että ymmärtävät, kun sanoo ensimmäisen kerran, että ei osta mitään. Suurin osa jatkaa silti kuin höyryjyrä lukien ulkoen opittua litaniaa. Vaikka huudat väliin, että en osta, niin juttu jatkuu. Muutamat ovat myös ärsyttävän tuttavallisia tai makeilevia tyyliin: " Onko emäntä itse puhelimessa, onko näin päivän ahkeroituaan hetki aikaa..." Ärsyttää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut suurin osa ei osaa lopettaa puhelua, vaikka kuinka sanoisit, et kyseinen lehti ei kiinnosta.

Vierailija
2/3 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti, suurin osa niistä on opiskelijoita yms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista enuten kyseisen ammattikunnan edustajista ärsyttää ne jotka ihan selvästi lukevat myyntipuhettaan suoraan paperista eivätkä pidä pientäkään taukoa puheessaan, että saisi suunvuoron.

Se myös ärsyttää kun ollaan niin tuttavallisia että. Höpistään ummet ja lammet naapurin lapsista yms.

Tai se että aletaan moittimaan jos ei tilaa. Niinkun eräs myyjä alkoi paasata mulle lapsille lukemisen tärkeydestä ja syylistämään mua ettei meillä lueta lapsille, kun en tilannut kauppaamaansa lastenkirjasarjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän