Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaamismuoto naureskelu

Vierailija
31.07.2019 |

Työkaverini ovat minulle ystävällisiä, jopa sydämellisiä, olen työporukan ainakin edessäpäin ihan pidetty jäsen ja kaikki olisi hyvin, ellei tätä omituista ilmeilyä olisi. Huomaan heidän aika usein vaihtavan sellaisia hymyileviä katseita kun ajattelevat, etten huomaa. Joskus tuntuu, että varsinainen kiusaaminen olisi jopa helpompi kestää. Tähän ei voi puuttua mitenkään.
Onko jollain kokemusta tällaisesta?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa enkä ratkaisua keksinyt. Olin tunnollisin ja ahkerin työntekijä, kun muut menivät välillä vähän sinnepäin-asenteella.

Vierailija
2/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Jäitkö työpaikkaan? Otitko asiaa koskaan esille?Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen ala, arvaan?

Vierailija
4/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista työpaikkakiusaamista on vaikea osoittaa. Jos joku kippaa purkillisen suolaa eväsrasiaasi, sinulla on peruste ottaa asia vakavasti puheeksi. Mutta jos sinut suljetaan porukoiden ulkopuolelle (vahingossa unohdetaan kutsua mukaan) niin kiusaamista on vaikea näyttää toteen.

Vierailija
5/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut ja en ole enää töissä siellä. Hyvät välit on vieläkin entisiin kollegoihin,  mutta nuo katseet jäi mieleen kyllä. Veikkaus on etteivät voineet suoraan sanoa päin naamaa asioita koska tiesivät itsekin että puhun pelkkää asiaa, mutta kokivat sitten jotenkin välttämättömänä muistutella toisilleen että siinä se yks taas pauhaa.

Nro1

Vierailija
6/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole porukoiden ulkopuolella. Minua kohdellaan sydämellisesti ja ystävällisesti. Kahden kollegan kanssa aina hirmu mukavaa. Jos kolmas tulee siihen, kohta pitkät hymykatseet alkavat. Se aiheuttaa minussa hirveän epävarman olon. Tulee tunne, että mitä helvettiä tässä tapahtuu? Ap

Vierailija
7/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltainen ala, arvaan?

Kyllä, pelkkiä naisia. Ap

Vierailija
8/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole porukoiden ulkopuolella. Minua kohdellaan sydämellisesti ja ystävällisesti. Kahden kollegan kanssa aina hirmu mukavaa. Jos kolmas tulee siihen, kohta pitkät hymykatseet alkavat. Se aiheuttaa minussa hirveän epävarman olon. Tulee tunne, että mitä helvettiä tässä tapahtuu? Ap

Itsetunto?

Vierailija
9/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkki vessassa naamaan pyyhkäisee hymyn pois.

Vierailija
10/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt ystäviltäni ja mieheltäni, mutta kaikki vakuuttavat, ettei minussa ole vikaa, ja paras olla välittämättä jne. Mutta kyllä tämä tekee minusta vähitellen epävarman. Ap

Vierailija
11/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto?

Mitä itsetunnosta. Kyllä huo katseet huomaa. Kerran mukana oli silmäniskukin. Ap

Vierailija
12/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto?

Samaa mieltä. Käyttäytyjän puutteellisuuden piikkiin ja teet työsi niin kuin tähänkin asti. Sillä tuo ei ole mitenkään pois siltä työltä. Nykykulttuuri nyt vaan on tätä, että kaikki haluavat kokea olevansa jollain tavalla uhreja ja liioittelevat itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita.

Vierailija
13/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naisena esiintyminen/naisten morkkaaminen. Hanki luuseri elämä.

Vierailija
14/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt ystäviltäni ja mieheltäni, mutta kaikki vakuuttavat, ettei minussa ole vikaa, ja paras olla välittämättä jne. Mutta kyllä tämä tekee minusta vähitellen epävarman. Ap

Itsetunto?

Vierailija
15/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en pyytänyt mielipiteitä, vaan vertaistukea saman kokeneilta, en kaipaa neuvoja sen kummemmin, kiitos vaan. Ihan vaan kokemuksia tällaisesta. Ap

Vierailija
16/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto?

Mitä itsetunnosta. Kyllä huo katseet huomaa. Kerran mukana oli silmäniskukin. Ap

Ja kuten huomataan sinun epävarmuutesekin, joten kehitä sitä itsetuntoasi niin näet niitä peikkoja ympärillä vähemmän.

Vierailija
17/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he on sanonut, kun olet tästä heidän kanssa keskustellut?

Vierailija
18/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelien pelaamista, ryhmädynamiikkaa, nokkimisjärjestystä. Olet kiva, mutta alhaalla arvoasteikossa.

Vierailija
19/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he on sanonut, kun olet tästä heidän kanssa keskustellut?

Itse asiassa en pyytänyt mielipiteitä, vaan vertaistukea saman kokeneilta, en kaipaa neuvoja sen kummemmin, kiitos vaan. Ihan vaan kokemuksia tällaisesta. Ap

Vierailija
20/79 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelien pelaamista, ryhmädynamiikkaa, nokkimisjärjestystä. Olet kiva, mutta alhaalla arvoasteikossa.

Tämä.